Dan gaan we samen, ik ook en een week later eindelijk weer een massage!moederslink schreef: ↑07 mei 2020 13:26Hoera !
Ik heb een afspraak bij de kapper, vlg week dinsdag al! Yep!
Huiskamer
Re: Huiskamer
moederslink
vindt dit leuk
-
Leuk MM ! Dan zie ik jou eindelijk eens in het echie , gezellie
Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Ik volgende week dinsdag een massage, belangrijker dan de kapper.
in het coronatopic wordt gemopperd over onnodig lang quoten en dan wordt er over het mopperen ook weer gemopperd dus ik zal er in dat topic maar niks van zeggen maar in de huiskamer mag het natuurlijk wel lange quotes zijn niet zo prettig om te lezen maar waarom sommige leden geen gebruik maken van hoofdletters en punten begrijp ik niet want als je iets te melden hebt wordt het toch echt een stuk begrijpelijker als je direct ziet waar een nieuwe zin begint ja lekker bezig man man man man wat een gedoe ook met die mondkapjes en zo ik denk dat ik het ov maar even links laat liggen of rechts natuurlijk dat hangt af van welke kant ik oploop en aan welke kant van de straat als je de ene kant op loopt kan het station best links liggen maar als je dan een stuk doorlopt en dan omdraait en weer langs het station loopt dan laat je het rechts liggen als je er niet in gaat natuurlijk want dan laat je het niet liggen maar dat mag dus alleen met een mondkapje het station in gaan bedoel ik en dat doe ik dus niet dat bedoelen wel natuurlijk maar het station in gaan want ik heb nu dus helemaal geen mondkapje ja toch niet dan en bij de ret krijg je ze gewoon o ja joh ja joh daar in rotterdam zijn ze van niet lullen maar poetsen dat is maar mooi weer eens bewezen ook met mooi weer weer
moederslink
, scharrelschipper
, Lady1234
, Moneyman
, Theotrucker
, Jablan
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
allemachies....niét te doen!
-
Hoera hoera, ook de fysioafspraak is gemaakt , as maandag al
Zijn we verwend of niet....
Zijn we verwend of niet....
Erthanax
vindt dit leuk
Erthanax, daar heeft u wel een punt. Of nee, juist niet
Erthanax
, Lady1234
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Dit!!!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
Gewoon even kiezen op elkaar en doorzetten.
-
Mijn conditie was behoorlijk geslonken. Maar nu stevig er tegenaan met huiswerk. De langste trap van Europa (508 treden) blijft nog even dicht. Dan maar 40 keer naar de slaapkamer cq badkamer lopen.
En waarom en waarover zouden ze moeten vallen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Hoezo dat? Scheer jij dan baardhaar voor baardhaar?Theotrucker schreef: ↑07 mei 2020 17:04Mijn conditie was behoorlijk geslonken. Maar nu stevig er tegenaan met huiswerk. De langste trap van Europa (508 treden) blijft nog even dicht. Dan maar 40 keer naar de slaapkamer cq badkamer lopen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Iemand die kan haken?
Het is niet mijn premier, normaal gesproken, maar deze crisis doet hij het wel heel goed.
Lady1234
vindt dit leuk
Lilian Marijnissen kan vast niet haken...