angel1978 schreef: ↑08 mei 2020 10:26
witte angora schreef: ↑08 mei 2020 10:07
Hoezo is een x-aantal vierkante meters per persoon niet te handhaven? Een onderneming weet exact hoeveel vierkante meter publieksruimte er is. Hang er een cijfertje aan: 1 bezoeker per 5, 7, 8, 10 vierkante meter. Dan weet je precies hoeveel mensen er naar binnen kunnen. Dat print je op een paar A-viertjes, en daar behang je de ramen en de deuren mee. Plus, in het geval van horeca, het verzoek om te reserveren. Elders kan er een wachtrij op straat worden gevormd.
Je gaat me toch niet vertellen dat het bovenstaande nieuw licht is voor je? Hoezo is dit niet te handhaven?
Denk eens iets verder na..
Maar het maakt ook niet uit.. het is ook veel beter om het vooral ingewikkeld te maken
Anders houd je niets meer over om over te miepen.
Precies wat anderen hier boven me zeggen. Het gaat om de instroom, en verder wordt er gehoopt dat mensen hun gezonde verstand te gebruiken. Heeft niks met maken met het moeilijker maken dan het is. Het is een kwestie van even nadenken.
Of ben je het van gisteren vergeten? Hoe je over me heen viel? De dingen waar ik mee zat, waar ik vragen over stelde, waar ik zorgen over had, die ik niet begreep, werden diezelfde dag nog besproken, tot in de Tweede Kamer aan toe. Denk jij nu echt dat iedereen massaal reageert op iemand die zich op het Radarforum presenteert als een autistische witte Turkse Angora-kater? Welnee, die vragen, zorgen, twijfels, liepen door de hele maatschappij heen. Ik was dus lang niet de enige die veel dingen niet begreep.
Misschien begrijp je zelf dingen niet zo heel goed?