LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afhandeling letselschade

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
marmarils

afhandeling letselschade

Ongelezen bericht door marmarils »

Wie heeft er ervaring met de Goudse Verzekeringen wat betreft het netjes afhandelen van zijn letselschade.Ik heb namelijk het idee dat ze mensen geestelijk ook nog eens een keer kapot proberen te maken.
Wie heeft ook het idee dat het eindbod veel te laag is [50%] van de werkelijke op papier aantoonbare schade. Ik word door hun gedwongen om hun bod te accepteren,of ik moet een civiele procedure opstarten
waarbij de advocaat kosten wel voor mijn rekening zijn.
bij voorbaat dank voor alle reacties

mar

martina

Re: afhandeling letselschade

Ongelezen bericht door martina »

Als de schade aantoonbaar hoger is dan het aan u toe gezegde bedrag
Wist ik het wel dan zou ik zeker een civiele procedure opstarten. En kunt u de kosten misschien ook nog verhalen bij de tegenpartij.
Maar hier over zou ik zeker eerst overleg met je advocaat voeren
succes

marja

Jaliks

Ongelezen bericht door Jaliks »

Zonder er helemaal inhoudelijk op in te gaan kan ik u bij voorbaat melden dat de kosten ter voorbereiding (de dagvaarding die door een advocaat wordt opgesteld) niet verhaald kunnen worden op de tegenpartij (ook al mocht je in het gelijk worden gesteld). Bovendien dient de "verliezer" de griffierechten te betalen (bij zaken met een geldelijk belang > +/- 11500,00 bedraagt deze 2,2 % van de vordering. Dus is het de vraag of het wel verstandig is om deze zaak niet te schikken.

Uw zaak is mij geheel onduidelijk, maar het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat uw schadestaat bovenmatig is opgesteld door uw zaakwaarnemer. Ik doel hierbij op het feit dat niet elke belangenbehartiger in staat is (en ook niet moet zijn) om een concr eet schadebedrag te kunnen opmaken.

Als u een goede belangenbehartiger heeft, dan lijkt het me dat deze wel een schikking kan treffen (ga desnoods op 75% zitten).

In ieder geval veel succes en beterschap.

marmarils

Ongelezen bericht door marmarils »

Dus al ik je goed begrijp doe ik er verstandig aan om 75% van mijn aantoonbare schade te accepteren.
Maar nu draaien we het om ik rij jou aan , je bekent schuld en dan hoeft mijn verzekering jou ook maar 75% uit tebetalen.
Volgens mij ga jij daar ook niet mee accoord.
marmarils

inge2

Ongelezen bericht door inge2 »

Waarom 50%? Betwist de Goudse dat hun verzekerde volledig aansprakelijk is en betalen ze maar de helft omdat zij vinden dat u zelf ook voor 50% aansprakelijk bent of erkennen zij wel volledig aansprakelijkheid, maar betwisten zij de hoogte van de schade die u zegt te lijden? En waar zijn zij het dan niet mee eens?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zeg niet dat dat verstandig is maar dat, gelet op de kosten van een eventuele procedure, het eventueel verstandig zou zijn om tot een schikking te komen. Bovendien vraag ik me af of de schadestaat van uw belangenbehartiger, hoe reeel dit ook zou overkomen, niet bovenmatig is opgesteld. Maar zoals ik hierboven al noemde, ik ken u niet en uw dossier is mij ook volledig onbekend, dus vat mijn berichten maar als een algemene opmerking op.

Succes en beterschap

Gesloten