Huiskamer
Re: Huiskamer
Gelukkig want ik voel me al zo opgesloten met al die gesloten grenzen.
-
Ik heb een Miss Piggy masker, Alaaf!
Ja, die neus past een flink stuk filter materiaal in en 't softe rubber sluit perfect rondom aan en lekte nergens voor zover ik ontdekte.
Neopreen Siliconen rubber en ik kan vele jaren vooruit met kleine flut stukjes in de varkens neus met grote gaten stoppen!
Gewoon goed zoeken want ik sta door geen idee wie dat was, geplaatste Jou Troep filmpje van 17 seconden!
Ja, die neus past een flink stuk filter materiaal in en 't softe rubber sluit perfect rondom aan en lekte nergens voor zover ik ontdekte.
Neopreen Siliconen rubber en ik kan vele jaren vooruit met kleine flut stukjes in de varkens neus met grote gaten stoppen!
Gewoon goed zoeken want ik sta door geen idee wie dat was, geplaatste Jou Troep filmpje van 17 seconden!
-
Rol filtermateriaal in Den Helder voor maar €2,95.
Ik kan dus met Miss Piggy masker de trein in, Spoor ik ook eens een keertje, weer niet goed?
Ik kan dus met Miss Piggy masker de trein in, Spoor ik ook eens een keertje, weer niet goed?
-
Geen idee hoe het elders is, maar hier hebben we te maken met een herfststorm...
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Hier wind 4 Bft en erg warm 27° maar nog droog.
witte angora
vindt dit leuk
-
Hier zw 5 a 6 en een dikke 20 gr.
De regen is al weer over gewaaid.
De regen is al weer over gewaaid.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Niks mis met het weer. Zon, beetje wolken, beetje wind, aangename temperatuur.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Via welk bedrijf verstuurd?
PostNL kampt met extreem hoog ziekteverzuim onder de postbezorgers en bij de pakketten is de drukte weer de oorzaak voor vertraging. Bij ons wordt de post al een week of vier-vijf door een bezorger van een klein, lokaal postbedrijf bezorgd. Hij doet 's morgens eerst de eigen post en later op de dag komt hij nog een keer langs met de post en brievenbuspakjes van PostNL.
PostNL kampt met extreem hoog ziekteverzuim onder de postbezorgers en bij de pakketten is de drukte weer de oorzaak voor vertraging. Bij ons wordt de post al een week of vier-vijf door een bezorger van een klein, lokaal postbedrijf bezorgd. Hij doet 's morgens eerst de eigen post en later op de dag komt hij nog een keer langs met de post en brievenbuspakjes van PostNL.
-
Hier werkt de post uitstekend.
Woensdag nog 3 brieven ontvangen die ook precies om 0:00 in app met een foto verschijnen.
Woensdag nog 3 brieven ontvangen die ook precies om 0:00 in app met een foto verschijnen.
Zal heel plaatselijk zijn. Hier komt de post gewoon zoals aangekondigd.
-
Hier komt nauwelijks post. Wel twee pakjes ontvangen via GLS, van twee verschillende bedrijven. Vandaag besteld, morgen in huis werd gewoon waargemaakt. Gezien de drukte en vertragingen bij Post.nl viel het me inderdaad erg op.
-
ik haal een keer per week op zaterdag de post uit de postbus en koop dan ook gelijk een krant.
Lekker veel leesvoer voor de zondag,hoewel ik er de laatste tijd niet echt vrolijk van word wat ik lees.
Hoorde vandaag op het nieuws dat er minder sterf gevallen zijn dan normaal,is dat positief?
Weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet geloven en wat goed of slecht nieuws is.
Lekker veel leesvoer voor de zondag,hoewel ik er de laatste tijd niet echt vrolijk van word wat ik lees.
Hoorde vandaag op het nieuws dat er minder sterf gevallen zijn dan normaal,is dat positief?
Weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet geloven en wat goed of slecht nieuws is.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Minder overlijdens is mijns inziens in ieder geval positief. Zo raakt de IC ook leeg, dus cijfers zeggen niet echt zoveel.
-
Mee eens.
De ic`s waren al enige dagen niet meer over belast had ik begrepen dus gaan we de goeie kant op?
Als het zich zo voort zet,kunnen we dan weer normaal gaan doen?
Zodat omhoog gevallen sukkels die tot BOA benoemd zijn geen pak slaag meer krijgen?
De ic`s waren al enige dagen niet meer over belast had ik begrepen dus gaan we de goeie kant op?
Als het zich zo voort zet,kunnen we dan weer normaal gaan doen?
Zodat omhoog gevallen sukkels die tot BOA benoemd zijn geen pak slaag meer krijgen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Omhoog gevallen sukkels? Fraaie benaming. En allemaal om te bezuinigen op de politie.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Weinig respectvol. Die "omhooggevallen sukkels" doen gewoon hun werk, daar blijf je dus met je poten af
scontra
vindt dit leuk
-
ik had ook eigenlijk moeten schrijven "omhoog geduwde sukkels"juliomariner schreef: ↑23 mei 2020 07:35Weinig respectvol. Die "omhooggevallen sukkels" doen gewoon hun werk, daar blijf je dus met je poten af
Heb er ook wel eens mee te maken,en diegenen die eigenlijk helemaal geen boa willen zijn,daar kun je best mee overweg.
Het zijn de boa`s die kicken op het idee dat ze macht over je hebben waar ik geen respect voor heb.
Waar de gemiddelde burger nog wel respect heeft voor oom agent,is dat voor boa`s een stuk minder.
En volgens mij terecht in veel gevallen.
En dat ze er zijn heeft o.d.d. ook met bezuiniging te maken.
D34M0N
vindt dit leuk
-
Vele langdurige werklozen kregen een opleiding aangeboden met werk garantie bij slagen voor diploma.
BOA is Bewust Opgeleide Achterlijke kreeg ik de indruk, geen VMBO diploma dus haal deze dan maar op onze kosten.
Verder moesten ze erg veel regels leren en dat onthouden is een ramp.
Wat doe je als 2 voertuigen naast de vakken staan en ik dan op 2 vakken en ruim tussen kan?
Dan vertrekken de eerste 2 en ben ik enige nog fout parkeerder!
Of in Kampen, de lege plekken zijn als P aangegeven maar vol is dat niet meer zichtbaar.
Wel bij een Toilet gebouw ruimte voor 2 voertuigen waar gezien de olie vlekken wel vaker een voertuig zal staan.
Bij aanleggen daar een rondje gelopen en vond via de WC app deze die op bleek te zijn!
Mogen ze dit zomaar op slot draaien, en waarom als er zoveel fout geparkeerd word dit verbod niet duidelijker aangeven?
Ook zag ik niet waarom naast deze Hoge Noodzaak locatie er geen vakken gemaakt waren.... nutteloze ruimte verspilling zag ik.
Doorgelopen en even later stuk verder in Doerak mijn eigen Toilet gebruikt.
Maar als je naast de Horeca, overmacht ook de gemeentelijke dicht draaide....
Een **** terend voorbeeld van hoe ook een Boa in de problemen kan komen of je wel moet handhaven!
En wat doe je als een Post NL bus parkeerde, is dan vak te klein of bus te lang?
Mogen we van laag opgeleide met BOA diploma eisen dat ze foutloze boetes schrijven van €390,- ?
Ik lees vaak juridische vaktaal van een Gerechtsdeurwaarder hier en moet wel eens opzoeken wat dat betekende!
Voor dit Geld Mannetje dagelijkse kost maar ik kom ze zelden tegen.
Ja, hij misbruikte de Engelse taal en Google vertaalde!
Alsof je bij hem altijd Moet Betalen... en er geen discussie of coulance mogelijk is.....
Een Boa is naast enige Nederlandse taal ervaring vooral veel weet van Betalen, die spreekt geen vreemde talen!
Met Engels, Frans of Duits loopt hij door en laat hij boete al zitten!
Alle Turken en Marokkanen misbruiken het zodra ze het weten.
Maar ook een Brabander of Groninger laat hij lekker doorgaan met overtreden.
Dat krijg je dus met diverse Boa's.
Een vreemde taal of sterk Dialect kan al voldoende zijn, zelfs vaak bij de Flikken of Zwaantjes.
BOA is Bewust Opgeleide Achterlijke kreeg ik de indruk, geen VMBO diploma dus haal deze dan maar op onze kosten.
Verder moesten ze erg veel regels leren en dat onthouden is een ramp.
Wat doe je als 2 voertuigen naast de vakken staan en ik dan op 2 vakken en ruim tussen kan?
Dan vertrekken de eerste 2 en ben ik enige nog fout parkeerder!
Of in Kampen, de lege plekken zijn als P aangegeven maar vol is dat niet meer zichtbaar.
Wel bij een Toilet gebouw ruimte voor 2 voertuigen waar gezien de olie vlekken wel vaker een voertuig zal staan.
Bij aanleggen daar een rondje gelopen en vond via de WC app deze die op bleek te zijn!
Mogen ze dit zomaar op slot draaien, en waarom als er zoveel fout geparkeerd word dit verbod niet duidelijker aangeven?
Ook zag ik niet waarom naast deze Hoge Noodzaak locatie er geen vakken gemaakt waren.... nutteloze ruimte verspilling zag ik.
Doorgelopen en even later stuk verder in Doerak mijn eigen Toilet gebruikt.
Maar als je naast de Horeca, overmacht ook de gemeentelijke dicht draaide....
Een **** terend voorbeeld van hoe ook een Boa in de problemen kan komen of je wel moet handhaven!
En wat doe je als een Post NL bus parkeerde, is dan vak te klein of bus te lang?
Mogen we van laag opgeleide met BOA diploma eisen dat ze foutloze boetes schrijven van €390,- ?
Ik lees vaak juridische vaktaal van een Gerechtsdeurwaarder hier en moet wel eens opzoeken wat dat betekende!
Voor dit Geld Mannetje dagelijkse kost maar ik kom ze zelden tegen.
Ja, hij misbruikte de Engelse taal en Google vertaalde!
Alsof je bij hem altijd Moet Betalen... en er geen discussie of coulance mogelijk is.....
Een Boa is naast enige Nederlandse taal ervaring vooral veel weet van Betalen, die spreekt geen vreemde talen!
Met Engels, Frans of Duits loopt hij door en laat hij boete al zitten!
Alle Turken en Marokkanen misbruiken het zodra ze het weten.
Maar ook een Brabander of Groninger laat hij lekker doorgaan met overtreden.
Dat krijg je dus met diverse Boa's.
Een vreemde taal of sterk Dialect kan al voldoende zijn, zelfs vaak bij de Flikken of Zwaantjes.
-
Ik zal mijn Amsterdams maar weer van stal halen als ik een Boa tegen kom... Of het veel helpt? Denk het niet...
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ach, als je fout parkeert, je hond op de stoep laat poepen of je rotzooi op straat dumpt, en daarop wordt aangesproken door een boa die geen hbo-opleiding heeft, is het dan normaal dat je die (groepsgewijs) te lijf gaat?
Of je geringschattend over hem uit te laten?
Wat een onzin.
Of je geringschattend over hem uit te laten?
Wat een onzin.
Komkommertijd
, Lady1234
, juliomariner
, scontra
, reggie2
, moederslink
en D34M0N
vinden dit leuk