LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NLE klanten service??

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Jammer!
Berichten: 47
Lid geworden op: 01 jan 2020 14:46

NLE klanten service??

Ongelezen bericht door Jammer! »

NLE benadert over contractaanpassing.
Lukte zowaar na 4! pogingen: er ligt een nieuw voorstel.

Daar heb ik toch ook nog enkele vragen over. Inmiddels 4 mailtjes naar klantenservice en óók maar via Facebook een poging.
Met Facebook zijn ze echter gestopt en dat wordt, wonder boven wonder, zelfs vermeld.
De klantenservice ( ik gruwel van dit soort fantasie namen ) is blijkbaar dus ook gestopt met reageren. Dat is echter nog nergens aangegeven. Staat NLE op omvallen of zo?

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: NLE klanten service??

Ongelezen bericht door Jablan »

Frustratie afgereageerd? Dan nu de vraag, wat je probleem met NLE is? Welke vragen wil je beantwoord hebben? Al gevraagd om teruggebeld te worden?

NeoDutchio
Berichten: 12388
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: NLE klanten service??

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja Corona. Ik ken geen enkel bedrijf die niet getroffen is. Dus met een zware onderbezetting moet iedereen proberen een bedrijf te runnen. U spreekt niet over een tijdsspan, het lijkt er dus meer op dat u stoom wilt afblazen. Geen idee wat u wilt bereiken met uw verhaal, maar zonder onderbouwing kan niemand iets met uw verhaal.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: NLE klanten service??

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

NLE is hier erg bekend en populair bij vragen stellers, en lees die eerst even door en kom dan met de echte vraag....

De meeste vaste forum leden weigeren een contract bij hun en de reden is.......
Liever geen gezeur, dan maar paar Euro extra.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: NLE klanten service??

Ongelezen bericht door Theotrucker »

,,, tijd zo is dat.! NLE en Oxio staan niet op mijn jaarlijks lijstje voor de overstapbonus!

Melviinbl
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 mar 2014 15:43

Re: NLE klanten service??

Ongelezen bericht door Melviinbl »

Bel postnl even

Gesloten