LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] einde citaat

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lavarenne

einde citaat

Ongelezen bericht door lavarenne »

het is gebruikelijk dat je naam geeft en niet als gast, kom als een eerlijk mens naar buiten en laat je E-mail adres achter zodat je een eerlijke reactie krijgt.
Laatst gewijzigd door lavarenne op 07 jun 2005 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: einde citaat

Ongelezen bericht door Gast »

Nog nooit problemen mee gehad. En zo'n pasje is toch ook helemaal niet belangrijk? Als je met pech komt te staan word je echt wel geholpen! Maar netjes is het niet van de ANWB. Dit kan beter.

Gast

Beste lavarenne,

Als je ontevreden bent stap je toch lekker zelf op. Ik heb niet de indruk dat je veel mensen meerkijgt ! :P

Gast

ik krijg mijn pasje altijd keurig op tijd, geen probleem, denk dat je in je eentje moet overstappen :wink:

Gast

begrijp eigenlijk het probleem niet ben lid van de anwb en de wegenwacht
prijs € 55 nooit geen probleem gehad dus waarom zou ik voor €5 minder naar
routemobiel gaan tot dusver hebben ze nog niet bewezen beter te zijn.wil ik ook voor de deur geholpen worden zal ik wat meer moeten betalen zowat. ben tevreden over de anwb.

Gast

beste lavarenne als jij telefonisch net zo uit je woorden komt als schriftelijk zoals je in deze topic hebt gedaan dan begrijp ik wel waarom jij je pasje nog niet hebt gekregen.
en dan ook nog met vet gedrukte letters,staat wel erg agressief. :x

ps ik blijf lekker bij de ANWB word je tenminste snel en goed geholpen :wink:

karin b

Ongelezen bericht door karin b »

ik weet niet of ik de anwb nog wel zo goed vind ik stond vorige week met pech ik moest nog twee uur naar huis rijden ik ging eerst tanken toen ik bij de pomp stond kon ik niet meer wegrijden we hebben hem aan de kant geduwd en de anwb gebeld die kwam na een tijdje,keek onder de motorkap en vroeg wie heeft deze draadjes kapot getrokken,antwoord nou niemand hij start ineens niet meer hij keek onder de auto en zag dat het motorblok was afgebroken,en hij zei gelijk dit hebben jullie zelf gedaan en nu denken jullie dat deze auto even op kosten van de anwb naar den haag word vervoerd en dat doen we niet,waarop hij naar zijn auto liep en weg wilde rijden waarop me vriend hem uit de auto wilde trekken om hem tegen te houden,want hij moest ons helpen,de medewerker van anwb is met open deur weggereden en heeft ons zo laten staan met onze auto vlak bij belgie en hij heeft ons pasje gehouden,het antwoord van de anwb toen ik belde was dat ik mijn pas niet terug kreeg die was nu geblokkeerd en ik had geen recht meer op hulp van wegenwacht omdat mijn vriend zo gereageerd had,het komt er voor mij dus een beetje op neer dat als het te veel geld gaat kosten zien ze van hupl af .dus misschien stap ik ook wel over.

Gast

Komt je vriend even goed weg.........moet hij mij proberen uit mijn auto te trekken kun jij snel op zoek gaan......... :evil:

Maar inderdaad als het je eigen schuld is (slecht/geen/achterstallig onderhoud) of je auto is de sleepkosten neit waard dan wordt er niet gesleept.
En een afgebroken motorblok valt in de catogorie sloopzooi........dus niks slepen met jullie schroot.

EN je pas geblokeerd is terrecht en hopelijk wordt er ook aangifte gedaan tegen je lekkere vriend want zulke personen horen niet in de maatschappij thuis.

Ik den kdat er niet veel anders op zit dan over te stappen.........maar ook de concurentie repareert geen sloopautos ben ik bang. :wink:

da pino

Ongelezen bericht door da pino »

Karin,

Wat een agresieve vriend heb jij! Jemig en wat dom! Als die anwb monteur niet wil helpen bel je ze toch gewoon weer?

En ik denk echt niet dat hij zomaar wat zei en weg is gereden want daar heeft hij geen reden toe!

Kortom ik denk echt dat jullie verkeerd bezig zijn geweest

de mazzle

pino

karin b

Ongelezen bericht door karin b »

hier even een opmerking voor gast denk je echt dat ik met een auto die in zeer slechte staat verkeerd naar roosteren heen en weer gaat rijden,ik dacht het niet,en oh ja die mensen die roepen dat moeten ze bij mij is doen uit te auto trekken dat zijn meestal de mensen die het eerst weggaan bla bla bla.
en die andere pers die zei ik had opnieuw gebeld:zou je echt zo dom zijn om weer een uur te gaan wachten? ja misschien heb jij wel alle tijd maar ik heb die niet,en wat betreft mijn pasje ik heb net bericht gehad dat ik mijn pasje weer terug krijg,en ze nemen mijn klacht in behandeling,en aaangifte word er niet gedaan, waar moet hij aangifte van doen dan, er zijn toch geen klappen gevallen.

Gast

er zijn toch geen klappen gevallen.
Dat had er nog bij moeten komen, aso.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben al jaren lid van de ANWB, eigenlijk sinds ik mijn rijbewijs heb. Tot op heden heb ik ze slechts 1 keer nodig gehad, vanwege een probleem met het starten van de auto.

Ik heb ze vergeleken met Routemobiel, maar heb nog geen reden gehad om over te stappen.

Het probleem dat Karin omschrijft lijkt me niet zo handig, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat een monteur van de ANWB zomaar wegrijdt en je daar achter laat. Weet je zeker dat er niet meer aan de hand is of gebeurd is?

En het spijt me om te zeggen maar als ik die monteur was geweest had ik wel degelijk aangifte gedaan van poging tot mishandeling of iets in die trant.

KARIN B

Ongelezen bericht door KARIN B »

dus jullie vinden het allemaal normaal dat je wel voor je lidmaatschap mag betalen,maar als je hulp vraagt zijn ze niet thuis en ik weet wel zeker dat er verder niet s is gebeurd hij beschuldigde ons van het stukmaken van onze eigen auto,daar ben ik niet van gediend ik laat me niet zomaar beschuldigen,me vriend heeft nog voorgesteld de politie erbij te halen maar nee meneer stapte in en reed weg en dan zou hij aangifte moeten doen laat me niet lachen,de enige aso hier is de medewerker van de anwb.

en nu ben ik klaar met jullie de groeten ASO

Gast

,waarop hij naar zijn auto liep en weg wilde rijden waarop me vriend hem uit de auto wilde trekken om hem tegen te houden,
... in het Westland weten ze daar wel raad mee

Gesloten