DYNAFIX heeft 800 klachten op Google reviews en 600 op Trustpilot
allemaal 0-1 sterren
Mijn 2,5 mnd nieuwe Samsung A40 heeft een systeemfout en is voorgoed uitgevallen. Afspraak bij Samsung NL website gemaakt; wat blijkt ene Dynafix komt het ophalen.
10 dagen voorbij - geen bericht na 3 telefoontje een mail oontvangen. Huh prijsopgave??
Het valt toch onder garantie?
Niet echt- want er zitten gebruikerssporen ( krassen veroorzaakt door sleutels in mijn tas wellicht ) 'dus we willen ook beeldscherm verangen'
kosten €146
Maar ik hoef dat niet, Fix het Probleem!
"Dat kan niet, of alles of niets en je ontvangt je telefoon ongerepareerd enkel terug wanneer je €36 overmaakt"
Op Samsung community 10tallen recente soortgelijk A40 gevallen ( mogelijk een fabrieksfout)
- ik had dus een ondeugdelijk product binnen garantie
- ik zit dus 10 dagen zonder telefoon
- moet €146 euro betalen om een 2 mnd oude telefoon te repareren
- of €36 voor niets overmaken en met een fabrieksdefecte toestel opgeschept zitten
en SAMSUNG verstrekt ook GEEN eigem e-mail adres of post adres om juridische mail te versturen - enkel chat.
HELP!!
