witte angora schreef: ↑05 jun 2020 17:58Vooralsnog hoef ik geen beslissingen te nemen. Maar er zijn genoeg momenten dat ik wél beslissingen moet nemen, en dan is het fijn te weten of je een aanvaardbaar risico aan gaat of niet.Lady1234 schreef: ↑05 jun 2020 17:22@waMaar welke beslissingen zou u moeten of willen nemen aan de hand van die naakte feiten?“Daar ben ik me terdege van bewust. Maar ik heb momenteel vooral behoefte aan feiten. Naakte feiten, op basis waarvan ik beslissingen kan nemen. Met sensatie kan ik niet zoveel.“
Laatst weer zo'n drama, twee basisscholen werden gesloten omdat twee leerkrachten ziek waren, en 7 kinderen hadden verschijnselen. Die twee leerkrachten hadden een relatie, dus vermoedelijk elkaar aangestoken. Nu zijn er ik weet niet hoeveel basisscholen, bijna overal ging het goed, behalve die twee. En die twee komen dus in de krant met een hoop bombarie. Terwijl er procentueel gezien nauwelijks wat aan de hand was.
Mee eens, ze hadden het moeten verzwijgen. Censuur is de standaard, geen openheid.