LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] split ender (voor je haar) besteld bij Schoonheid Secret, wel betaald maar geen levering en geen contact mogelijk

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Vaashna

split ender (voor je haar) besteld bij Schoonheid Secret, wel betaald maar geen levering en geen contact mogelijk

Ongelezen bericht door Vaashna »

Ik heb een split ender (om dode puntjes van je haar te knippen) besteld bij Schoonheid Secret, 50 euro betaald maar geen levering en geen contact mogelijk.

Daarna op Facebook gezocht en hebben nog velen hetzelfde probleem.

Hoe krijg ik mijn geld terug?
Wat kan er gedaan worden, om andere gedupeerden te voorkomen?

De Gelaarsde Kat

Re: split ender (voor je haar) besteld bij Schoonheid Secret, wel betaald maar geen levering en geen contact mogelijk

Ongelezen bericht door De Gelaarsde Kat »

Dropshipper nr. 532485234908528590348, deze keer eentje gevestigd in Parijs?

mahadma

Re: split ender (voor je haar) besteld bij Schoonheid Secret, wel betaald maar geen levering en geen contact mogelijk

Ongelezen bericht door mahadma »

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Niet,

Als u op site had gekeken herken je de dropshipper, dus met een beetje goede wil, een portie geluk enz krijgt u over X tijd of uw bestelde apparaatje of iets wat er op lijkt wat u voor veel minder bij ali expres had kunnen bestellen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Het blijft mij verbazen hoe makkelijk mensen hun geld op internet weggooien. Het lijkt mij een door google translate vertaalde website. Sommige delen zijn helemaal niet goed vertaald (contactformulier). Er zijn geen gewone algemene voorwaarden te vinden, de voorwaarden die ik kan vinden zijn verre van volledig, identiteit van de ondernemer is nergens te achterhalen, retouradres is ergens in Frankrijk, maar er staat dan weer geen huisnummer bij.

De Gelaarsde Kat

Ongelezen bericht door De Gelaarsde Kat »

Vaashna schreef:
17 jun 2020 12:16
Wat kan er gedaan worden, om andere gedupeerden te voorkomen?
Heel simpel:
- éérst de gegevens checken voordat u bij dit soort vage sites een bestelling plaatst, en niet pas daarna.
- gebruik uw verstand, júist als het gaat om 'aanbiedingen', 'sale', 'goedkoop', 'gratis' en aanverwante termen.
- ga van facebook af.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik zit ook gewoon op Facebook maar krijg dit soort wazige advertenties niet te zien door de instellingen strak te stellen. Mocht er toch wat tussendoor schieten meld ik de post standaard bij Facebook

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik zit wel op Facebook en krijg deze advertenties wel veel binnen. Vind het wel vermakelijk al die lof reacties die er bij staan. Als ik een link erbij plaats met de werkelijke prijs, ben ik in now time geblokkeerd.
Maar die trimmer valt met 50 euro nog mee, rechtstreeks bij AliExpress 30 euro . Alleen bij AliExpress ben je beter beschermd.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op politie.nl staat schoonheid.secret.com vermeld, merwaardig genoeg in het lijstje rekeningnummers en niet bij de URL's.

Dat geld gaat u dus niet terugzien, vrees ik.

Vaashna

Ongelezen bericht door Vaashna »

Bedankt allemaal voor de info.
Mn lesje geleerd!

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vaashna schreef:
24 jun 2020 22:17
Bedankt allemaal voor de info.
Mn lesje geleerd!
Chapeau. Zelfreflectie zien we hier veel te weinig.

Gesloten