LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help politie

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Help politie

Ongelezen bericht door moederslink »

Boycot schreef:
19 jun 2020 15:12
Dus mijn vraag aan jullie, hoe is het mogelijk dat die auto niet op mijn naam staat en ik toch kan zeggen dat het om mijn naam gaat????
Leg eens uit? :roll:
Boycot schreef:Overigens is het niet zo dat ik zeg dat ze mij persoonlijk wilden hebben, het was echt de niet-westerlijke naam die ze heeft doen beslissen om mij achterna te komen. Had het kenteken op Jansen gestaan hadden zij mij niet achterna gekomen.
Een niet Westerse naam van een kameraad of zo?
Leg eens uit? :roll:
Laatst gewijzigd door moederslink op 19 jun 2020 17:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 10550
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Nijogeth »

moederslink schreef:
19 jun 2020 14:28
Is een van je directe voorouders niet Nederlands dan ben je allochtoon .
Zo ook Máxima, maar ook WA , zijn vader was Duitser.

Maar wie van ons is wél zuiver Nederlands en tot hoever gaat dit dan? Dat weet ik niet exact.
Nou, in elk geval vrij zuiver. De stamboom is tot de 17e eeuw terug te gaan en allemaal uit de regio afkomstig. Alleen van mijn moeders kant zit ergens een vreemde eend in de bijt, namelijk 50 kilometer verderop in België.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

Dit ging niet helemaal goed
Laatst gewijzigd door Boycot op 19 jun 2020 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

Boycot schreef:
19 jun 2020 17:34
Har45 schreef:
19 jun 2020 15:41
Gezien de statistieken vind ik het allemaal niet vreemd dat de politie bepaalde groepen wat beter in de gaten houdt.
De politie blijft in iedergeval wel mijn beste vriend
CBS.jpg
Dit is wel de meest opmerkelijke opmerking van allemaal. Dat onderzoek geeft mij gelijk.

Ik ben bij mijn staande houding verdachte geweest van meerdere misdrijven, daarmee is het cijfer van niet westerse verdachte van misdrijven weer verhoogd. Maar ik had geen enkele wet overtreden de politie wel. En het is echt niet de eerste keer dat de politie etnisch profileert.

Het zal misschien ff duren maar zoals ik al zei die agent heeft toegegeven dat hij mij zonder reden heeft staande gehouden (sterker nog hij vond dat dat bij z'n werk hoorde), en dat heb ik op film vastgelegd. Dus dit keer kunnen ze er niet over liegen.

Ik snap best wel dat er mensen zijn die niet willen dat het waar is en liever de kop in het zand steken. Maar helaas t'is waar!

Tot slot daag ik een ieder uit die er zeker van is dat ik niet zonder reden ben aangehouden in een geleende auto, ga elke weddenschap (minimaal €100 liefst meer). Dus: Put your money where your mouth is!!

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Help politie

Ongelezen bericht door witte angora »

Boycot schreef:
19 jun 2020 15:12
Dus mijn vraag aan jullie, hoe is het mogelijk dat die auto niet op mijn naam staat en ik toch kan zeggen dat het om mijn naam gaat????
Die vraag is juist door meerdere mensen aan jou gesteld, en antwoord geef je niet. Waarom draai je de boel om en moeten mensen hier, die de hele situatie niet kennen, jou daar antwoord op geven? Terwijl juist dat een van de punten is die voor meer mensen ongeloofwaardig is?

Nog wat concreter: Waarom vraag jij aan mensen die jou niet geloven te bewijzen dat je geloofwaardig bent?

NeoDutchio
Berichten: 12649
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Help politie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Boycot schreef:
19 jun 2020 17:36
Ik ben bij mijn staande houding verdachte geweest van meerdere misdrijven, daarmee is het cijfer van niet westerse verdachte van misdrijven weer verhoogd.
....
Het zal misschien ff duren maar zoals ik al zei die agent heeft toegegeven dat hij mij zonder reden heeft staande gehouden (sterker nog hij vond dat dat bij z'n werk hoorde), en dat heb ik op film vastgelegd. Dus dit keer kunnen ze er niet over liegen.
Dus u bent staande gehouden vanwege een reden. Tenminste, dat zegt u in het bovenstaande. Daarna is het weer zonder reden. Wat is het nu?
Boycot schreef:
19 jun 2020 17:36
Tot slot daag ik een ieder uit die er zeker van is dat ik niet zonder reden ben aangehouden in een geleende auto, ga elke weddenschap (minimaal €100 liefst meer). Dus: Put your money where your mouth is!!
Het zijn uw eigen woorden dat u in een geleende auto reed. Maar ja, ook in uw eigen auto. En het zijn uw eigen woorden dat u bent staande gehouden vanwege iets verdachts. Overigens wordt u aangehouden als u wordt verdacht van een misdrijf, dat is iets anders dan staande houden.

Uw verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger en dikker. En nu hebt u ook nog iets op beeld staan. Tijd voor een slotje lijkt mij.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

Als je een verhaal schrijft dat je in een auto rijd, ook al is dat een geleende auto dan schrijf je gewoon ik reed in de auto niet ik reed in een geleende auto of het kenteken van de geleende auto of MIJN KENTEKEN .... Mensen die dat gebruiken om mij als leugenaar neer te zetten die willen het niet geloven. Die zijn echt opzoek naar een reden om het allemaal niet te hoeven geloven.

Maar de auto is van familie dus de zelfde naam.


Maar wees geduldig ik zal het bewijs hier nog posten. En die weddenschap is ook altijd welkom als het bedrag hoog genoeg is kom ik naar jou toe met die auto en de papieren en de film van de staande houding!!!!

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

NeoDutchio schreef:
19 jun 2020 17:48
Boycot schreef:
19 jun 2020 17:36
Ik ben bij mijn staande houding verdachte geweest van meerdere misdrijven, daarmee is het cijfer van niet westerse verdachte van misdrijven weer verhoogd.
....
Het zal misschien ff duren maar zoals ik al zei die agent heeft toegegeven dat hij mij zonder reden heeft staande gehouden (sterker nog hij vond dat dat bij z'n werk hoorde), en dat heb ik op film vastgelegd. Dus dit keer kunnen ze er niet over liegen.
Dus u bent staande gehouden vanwege een reden. Tenminste, dat zegt u in het bovenstaande. Daarna is het weer zonder reden. Wat is het nu?

Wouw mensen lezen echt wat ze willen dat er staat. IK WORD STAANDE GEHOUDEN ZONDER REDEN, OM VERVOLGENS VERDACHT TE WORDEN VAN MISDRIJVEN.
Boycot schreef:
19 jun 2020 17:36
Tot slot daag ik een ieder uit die er zeker van is dat ik niet zonder reden ben aangehouden in een geleende auto, ga elke weddenschap (minimaal €100 liefst meer). Dus: Put your money where your mouth is!!
Het zijn uw eigen woorden dat u in een geleende auto reed. Maar ja, ook in uw eigen auto. En het zijn uw eigen woorden dat u bent staande gehouden vanwege iets verdachts. Overigens wordt u aangehouden als u wordt verdacht van een misdrijf, dat is iets anders dan staande houden.

WAAR HEB IK GEZEGD DAT DE AUTO MIJN EIGENDOM IS. Als jij in je vaders auto rijd dan zeg je toch ook gewoon ik ga naar huis met mijn auto. Of zeg jij dan ik ga naar huis in een auto die ik heb geleend van mijn vader.

Uw verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger en dikker. En nu hebt u ook nog iets op beeld staan. Tijd voor een slotje lijkt mij.
Mijn verhaal is waar dat weet jij wel maar nogmaals jij wil het niet dat het waar is. Want het enige wat ik hoor is: Je zij mijn auto dus je liegt!!?????? Heel logische conclusie.

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Help politie

Ongelezen bericht door kuklos »

Boycot schreef:
19 jun 2020 12:55
Het is algemeen bekend dat de politie een racistische overheids intelling is,
Met andere woorden, er is geen bewijs.
Boycot schreef:
19 jun 2020 12:55
vraag het aan iemand met een niet-westerlijk uiterlijk en je krijgt dezelfde verhalen te horen, ontkennen is echt ongeloofwaardig.
Weer die term westerlijk, wanneer dringt het tot je door dat die term niet correct is, maar dat de correcte term "westers" is?
Afgezien daarvan, wat is een westers uiterlijk? En zouden chinezen net zo vaak last ervan hebben als bijvoorbeeld marokkanen?

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

Google eens op etnisch profileren.

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Help politie

Ongelezen bericht door witte angora »

Boycot schreef:
19 jun 2020 17:51
Maar de auto is van familie dus de zelfde naam.
Ahhh... Nu wordt het duidelijk. Je familie heeft een en ander op hun kerfstok, het heeft niks met jou te maken. Dan is de oplossing: leen nooit meer de auto van je familie, maar koop er zelf een. Probleem opgelost.

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Help politie

Ongelezen bericht door kuklos »

Boycot schreef:
19 jun 2020 18:04
Google eens op etnisch profileren.
Nu kan je wel heel hard racisme gaan krijsen, maar er zit een reden achter etnisch profileren en die heeft bijzonder weinig met racisme te maken, maar alles met misdaadstatistieken.

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Help politie

Ongelezen bericht door witte angora »

Boycot schreef:
19 jun 2020 17:51
Maar wees geduldig ik zal het bewijs hier nog posten. En die weddenschap is ook altijd welkom als het bedrag hoog genoeg is kom ik naar jou toe met die auto en de papieren en de film van de staande houding!!!!
Voor die weddenschap ben ik niet bang. Maar ik heb geen zin met gedoe aan de deur met iemand die iets wil bewijzen dat niet te bewijzen is terwijl het mijn zaken helemaal niet zijn.

Je haalt er van alles en iedereen bij, behalve je eigen rol in het geheel.

Erthanax
Berichten: 10062
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb dit topic gemeld bij de moderatie en gevraagd of ze er even goed naar willen kijken. Een (tijdelijk) slotje kan misschien voorkomen dat het topic onherstelbaar ontspoort.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

witte angora schreef:
19 jun 2020 18:07
Boycot schreef:
19 jun 2020 17:51
Maar de auto is van familie dus de zelfde naam.
Ahhh... Nu wordt het duidelijk. Je familie heeft een en ander op hun kerfstok, het heeft niks met jou te maken. Dan is de oplossing: leen nooit meer de auto van je familie, maar koop er zelf een. Probleem opgelost.
Ja, nu word ie mooi. Eerst was het omdat ik waarschijnlijk een pooierbak had, of ik had een verleden, ik was misschien alcoholist, drugsgebruiker enz.

Nu zal mijn familie wel een kerfstok hebben??

Tuurlijk blijf mij maar onderzoeken, misschien vind je daar wel het probleem.

NOGMAALS ALLE DUIDELIJKHEID OOK MIJN FAMILIE HEEFT GEEN KERFSTOK, VERLEDEN, ALCHOLIST, DRUGSGEBRUIK OF WAT DAN OOK.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

Erthanax schreef:
19 jun 2020 18:13
Ik heb dit topic gemeld bij de moderatie en gevraagd of ze er even goed naar willen kijken. Een (tijdelijk) slotje kan misschien voorkomen dat het topic onherstelbaar ontspoort.
Ik vind het eigenlijk wel een belangrijke discussie, daarom probeer ik ook zo veel mogelijk vragen te beantwoorden.

PS ik vertrouw radar wel met mijn gegevens dus als zij mijn verhaal willen controleren ben ik bereid de originele klacht, vervolg mails en video te overhandigen.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

witte angora schreef:
19 jun 2020 18:09
Boycot schreef:
19 jun 2020 17:51
Maar wees geduldig ik zal het bewijs hier nog posten. En die weddenschap is ook altijd welkom als het bedrag hoog genoeg is kom ik naar jou toe met die auto en de papieren en de film van de staande houding!!!!
Voor die weddenschap ben ik niet bang. Maar ik heb geen zin met gedoe aan de deur met iemand die iets wil bewijzen dat niet te bewijzen is terwijl het mijn zaken helemaal niet zijn.

Je haalt er van alles en iedereen bij, behalve je eigen rol in het geheel.
Je mag ook naar mij toe komen.

Wat was mijn rol? Dat ik over straat reed is volgens mij geen misdaad en als ik ook maar iets fout had gedaan had ik wel een boete gekregen.

Maar heb nog een klacht lopen zodra ik een reactie krijg van de ombudsman dan zal ik een daar een nieuw topic over openen.

Is echt zeer leerzaam!

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Help politie

Ongelezen bericht door omega19 »

Ik heb ook een achternaam die zeker niet Europees is, en ook nog moeilijk uit te spreken. Toch wordt ik heel zelden staande gehouden. En als dat dan gebeurt en er is niks mis, denk ik alleen maar goed zo dat jullie dit doen.

Als je continu wordt staande gehouden in dezelfde auto is er zonder twijfel iets In de politie-database opgenomen over de eigenaar van de auto (of de auto zelf). Even aangenomen dat je normaal rijdt en een normale auto hebt. Er moet dus echt een soort van verleden zijn.

Vergeet niet dat er heel veel kentekens scanners zijn in NL, in radars of camera's die een signaal naar de politie sturen als een kenteken voorbij komt die op hun (zwarte) lijst staat.

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Help politie

Ongelezen bericht door witte angora »

Boycot schreef:
19 jun 2020 18:48
Wat was mijn rol?
Hoe je hier loopt te draaien. Dat is jouw rol.

Boycot
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jun 2020 21:08

Re: Help politie

Ongelezen bericht door Boycot »

omega19 schreef:
19 jun 2020 18:50
Ik heb ook een achternaam die zeker niet Europees is, en ook nog moeilijk uit te spreken. Toch wordt ik heel zelden staande gehouden. En als dat dan gebeurt en er is niks mis, denk ik alleen maar goed zo dat jullie dit doen.

Als je continu wordt staande gehouden in dezelfde auto is er zonder twijfel iets In de politie-database opgenomen over de eigenaar van de auto (of de auto zelf). Even aangenomen dat je normaal rijdt en een normale auto hebt. Er moet dus echt een soort van verleden zijn.

Vergeet niet dat er heel veel kentekens scanners zijn in NL, in radars of camera's die een signaal naar de politie sturen als een kenteken voorbij komt die op hun (zwarte) lijst staat.
Ik ben er 100% zeker van dat die auto niet op een zwarte lijst staat. Maar goed ik heb weer een klacht ingediend en dit keer kunnen ze niet meer liegen. Hij heeft al toegegeven dat hij mij zonder reden heeft staande gehouden. En hij weet dat ik dat gefilmd heb dus ontkennen is zinloos.

En vergeet niet, deze keer reed ik in een auto maar het gebeurt ook als ik over straat loop. Zelfs een keer voor mijn huisdeur (die klacht wacht nog op reactie van de ombudsman).

Dit was de eerste keer dat ik hier een topic over heb geopend maar het is mij duidelijk geworden dat ik dit elke keer moet doen, aangezien er toch veel mensen met "ongeloof" reageren. Het kan een paar uur duren of maanden maar zodra ik weer staande word gehouden zal ik het melden.

Gesloten