Op zich mee eens.. maar wat ik dan niet wil zien is een opmerking dat een moderator zich niet met de discussie wil bemoeien binnen nu en een paar dagen tot weken..
Feedback op het Forum - deel 3
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Op zich mee eens.. maar wat ik dan niet wil zien is een opmerking dat een moderator zich niet met de discussie wil bemoeien binnen nu en een paar dagen tot weken..
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Gezien de aanval lijkt die SK wel voor Stop Kees te staan.....
Hopelijk gaat hij straks minder in de aanval, hun forum en de baas moet je nooit aanvallen,
Kees moet maar eigen forum openen als hij geen tegenspraak wilde.
Hopelijk gaat hij straks minder in de aanval, hun forum en de baas moet je nooit aanvallen,
Kees moet maar eigen forum openen als hij geen tegenspraak wilde.
-
Natuurlijk kan het dat er etnisch geprofileerd wordt. Echter zaten er dusdanig veel hiaten in het verhaal dat het echt ongeloofwaardig werd. Eerst wist hij geen informatie te geven over de agenten en later blijken er ineens opnamen gemaakt te zijn. Was het eerst zijn eigen auto, was het later van een familielid. Eerst zijn eigen achternaam, toen die van familie en toen bleken die namen hetzelfde te zijn.
Als je overtuigd bent van je gelijk, dan vertel je ook de waarheid. Die hoef je dan niet aan te dikken of zaken te gaan verzinnen om beter over te komen.
kuklos
, moederslink
, Komkommertijd
en Nijogeth
vinden dit leuk
Onnodig lange citaten zijn tegen de forumregels, Kees. Je kunt het maar beter inkorten nu het nog kan. Voor je het weet wordt je bericht weer gemeld door een anonymus.
Nou kees, tijd om terug te gaan naar je kwakzalverssite dan maar. We zullen je niet missen.
Oh ja, ik ben het roerend met SK eens.
Oh ja, ik ben het roerend met SK eens.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Kick off Kees. (En neem alsjeblieft liefde=weg mee)
juliomariner
, kuklos
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Is SK nu net niet een van de betere mods?
Erthanax
, moederslink
, Komkommertijd
, Moneyman
en Dorfje
vinden dit leuk
-
SK heeft wel erg veel ; Vind ik leuk meldingen.
nu al 2 blauwe regels en Kees2850 ontbreekt nog.... en zal wel zo blijven!
Ik vind het prima als een Moderator iets verder gaat en soms zelfs een perfecte link in antwoord geeft.
Als je ziet hoeveel vragen en antwoorden hier langs komen, alles rustig lezen en niet kunnen /mogen reageren is dan lastig.
Ik heb respect voor SK en mag zo door blijven gaan.
nu al 2 blauwe regels en Kees2850 ontbreekt nog.... en zal wel zo blijven!
Ik vind het prima als een Moderator iets verder gaat en soms zelfs een perfecte link in antwoord geeft.
Als je ziet hoeveel vragen en antwoorden hier langs komen, alles rustig lezen en niet kunnen /mogen reageren is dan lastig.
Ik heb respect voor SK en mag zo door blijven gaan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Kees komt vanzelf weer terug als ie al weg gaat. Is het niet onder deze, dan wel onder een ander account.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ach, waar je je druk over maakt. Moderatie hier is oké, sowieso is mijn indruk over de laatste maanden, dat het forum vooruit gaat.
Of een topic over politiecontroles hier thuishoort, weet ik niet. Is dat nog consumentenkwestie?
Of een topic over politiecontroles hier thuishoort, weet ik niet. Is dat nog consumentenkwestie?
Moneyman
, Dorfje
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik vind het verhaal van TS geloofwaardig, en let wel dat is iets anders dan dat ik het met zijn beschuldigingen eens ben.NeoDutchio schreef: ↑22 jun 2020 18:57Natuurlijk kan het dat er etnisch geprofileerd wordt. Echter zaten er dusdanig veel hiaten in het verhaal dat het echt ongeloofwaardig werd. Eerst wist hij geen informatie te geven over de agenten en later blijken er ineens opnamen gemaakt te zijn. Was het eerst zijn eigen auto, was het later van een familielid. Eerst zijn eigen achternaam, toen die van familie en toen bleken die namen hetzelfde te zijn.
Als je overtuigd bent van je gelijk, dan vertel je ook de waarheid. Die hoef je dan niet aan te dikken of zaken te gaan verzinnen om beter over te komen.
ik denk dat de "stamgasten" een beetje meer oog hebben voor de emoties van deze posters. Ze slaan misschien soms van emotie bijna door het toetsenbord heen. Verder geldt dat ze niet de gehele dag met (consumenten)recht bezig zijn. en soms wat beperkte kennis hiervan hebben. Dat TS eerst over zijn auto praat terwjl het uiteindelijk de auto van zijn vader of broer is. so what. Iemand die een nacht in de cel gaat zitten in plaats van zijn id te tonen heeft echt wel een probleem.
Je merkt aan de acties van TS dat hij eigenlijk niet weet wat te doen en grof wordt en ongecontroleerd om zich heen schopt
Helaas eindigen dit soort topics vaak met een slotje en een ban voor TS (zie ook topic van Jeff en de electrische Scooterkoper)
En daar is dan weer niemand mee geholpen
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
-
@ Omega 19,
Niet elke vraag word serieus genomen, vooral als je iets twijfelachtig gevraagd hebt.
En op goede vragen kan het even duren.
Zo vond ik op deze keukens-f15/is-dit-asbest-t194178.html
een foutloos antwoord na lang zoeken,
geen Asbest en dat is nu zeker....
En nu mag Omega 19 het wel even voor mijn vertalen... Slowaakse taal beheers ik namelijk niet!
19 voor 2019?
Niet elke vraag word serieus genomen, vooral als je iets twijfelachtig gevraagd hebt.
En op goede vragen kan het even duren.
Zo vond ik op deze keukens-f15/is-dit-asbest-t194178.html
een foutloos antwoord na lang zoeken,
geen Asbest en dat is nu zeker....
En nu mag Omega 19 het wel even voor mijn vertalen... Slowaakse taal beheers ik namelijk niet!
19 voor 2019?
Simpel gewoon de leeftijd
Komkommertijd
vindt dit leuk
En omega is de laatste letter van het alfabet, symboliserend dat het niet van belang is waar je begint maar waar je eindigt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
De laatste rustplaats, noemt men dat wel.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik heb nauwlettend geconcludeerd dat jij een vervelend trolletje bent die hier wat mij betreft niet welkom is. Op dit account zit inmiddels een permban.Bobo Monteiro schreef: ↑21 jun 2020 14:45Ik heb nauwlettend de topics de laatste tijd bijgehouden, maar ik heb geen beschuldiging voorbij zien komen. Laat staan het meervoud ervan.beschuldigingen die Theo Trucker ten deel vielen
Kunt u mij mijn geheugen opfrissen en laten zien waar ik dat kan lezen?
Vriendelijk bedankt,
Doei. Radar^SK
Erthanax
, Lady1234
, Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
-
Dat is dus de bobo zonder punt. Er is ook nog een bobo met punt.
Doet me toch wel weer denken aan het trollentijdperk, toen een van de trollen accounts van anderen ging naäpen door er een punt bij te zetten of zo. Kreeg je witte.angora, dat soort dingen. Rotberichten schrijven, en degene van het echte account kreeg dan nogal wat over zich heen omdat in eerste instantie iedereen er in trapte...
Doet me toch wel weer denken aan het trollentijdperk, toen een van de trollen accounts van anderen ging naäpen door er een punt bij te zetten of zo. Kreeg je witte.angora, dat soort dingen. Rotberichten schrijven, en degene van het echte account kreeg dan nogal wat over zich heen omdat in eerste instantie iedereen er in trapte...
Erthanax
vindt dit leuk