LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon via casema

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
roberta

telefoon via casema

Ongelezen bericht door roberta »

Mijn kabelexploitant Casema maakt reclame voor digitale telefonie via de kabel tegen voordelige tarieven. In goedkoper bellen ben ik geinteresseerd, maar hoeveel voordeliger en zijn er ook problemen met bellen via de kabel. Via heeft ervaring met deze kwestie.

mack
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2005 00:04

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door mack »

Het is de zelfde techniek die UPC gebruikt.
Ik (monteur) heb zelf geen problemen er mee.
Na installatie is het KPN nummer direkt overgezet op de UPC lijn.

Belletje

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Belletje »

Nou beste Mack. Ik heb anders een hele dag op jou zitten wachten voor de UPC telefoon aansluiting. Maarja, je kwam niet opdagen zonder tegenbericht en daarom zit ik nu weer fijn bij de KPN.

Maaike Wolters

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Maaike Wolters »

Maak alsjeblieft niet dezelfde fout als vele anderen voor jou sl hebben gedaan. Indien je in zee gaat met je kabelexploitant is dat vraqgen om problemen. Ik hoop dat de vele DUIZENDEN reakties op dit forum betreft vooral UPC, maar ook in forse mate over CASEMA je genoeg zeggen. De beste oplossing is SCARLET ONE, over Scarlet zijn nog nooit noemenswaardige klachten geweest. Zonder dat je iets meer te maken hebt met KPN, maak je wel gebruik van hun STABIELE netwerk waarmee zelden tot geen problemen te vewrwachten zijn. SCARLET ONE is daarbij nog heel goedkoop ook! Succes met je beslissing!

Belletje

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Belletje »

Nou Maaike, ik zit er zwaar over te denken om Scarlet eens te proberen. Maar dan voor alles hè! TV, televisie en internet. Moet er nog even over nadenken en zien of er hier reacties komen, zowel posi als negatief.

Gast

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Gast »

:oops: Tv, telefoon en internet :oops:

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door jeltol »

pas op dat je al je lopende abonnementen uit moet dienen want op zeggen is al moeilijk gr hans

Gast

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Gast »

scarlet = DUUR!

Er zijn genoeg andere ADSL aanbieders die internet + gratis bellen bieden voor veel minder geld! Wanadoo vraagt bijvoorbeeld maar 22,50 (+ kpn belbudget a 9.67) Dat is altijd nog ruim 7.50 goedkoper dan scarlet.

Ok je hebt dan geen mobiel abo maar dat 'abo' van scarlet is gewoon een prepaid met rekening achteraf, je betaald gewoon 20cent voor elke minuut die je belt!

Gast

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wacht even tot KPN met een VoIP oplossing komt.

Scarlet vind ik nou niet echt betrouwbaar, kwam laats een paar van die guppies tegen in het winkelcentrum.

Wij garanderen u dat u 20% voordeliger uit bent met scarlet ?
OH
Weten ze wannneer ik bel?
Weten ze waar ik naar toe bel?
Weten ze hoe lang ik bel?
Weten ze of ik belplus oid gebruik?
Weten ze of ik voordeelnummers gebruik?

Wisten ze de tarieven van Scarlet eigenlijk wel?
Waarmee vergelijken jullie dat dan?
Zet het op het contract en ik teken gelijk !!!

Nee, op mijn vragen geen antwoord

Maar hun opdrachtgever SCARLET garandeerd het ?

En wat als het niet zo is?
Dan kunt u een klacht indienen

nou bedankt, ik blijf bij KPN, m iscjien wat duurder maar geen verassingen.

mack
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2005 00:04

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door mack »

Waarom VOIP van KPN, omdat het vertrouwd klinkt?

Marjet Casée

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Marjet Casée »

Scarlet One is helemaal niet duur en als je een advertentie vergelijkt moet je dat ook goed doen. De aanbieding die jij aanhaalt is totaal niet te vergelijken met het speciale aanbod van Scarlet. Ik heb het ook sinds 3 weken en bevalt fantastisch. Strak, klein en mooi modem, helder signaal, snel internet en je hele telefoonlijn zelf instelbaar en regelbaar. Het is sowieso al een feest om GEEN abonnement meer te hebben bij KPN, maar als ik dit forum zo lees bestaan er nog steeds een aantal mensen die blijkbaar DOL zijn op KPN, ik kan daar niets van begrijpen. Een logge ex monopolist die willens en wetens ons jarenlang de centen uit de zak heeft laten schudden en dat nog steeds doet met een BELBASIS abonnementstarief van bijna 19 EURO per maand, wat al bijna 45 GULDEN is. En waarom? Voor alleen een telefoonlijn? Kom opzeg, mensen die nog steeds dol zijn op KPN zijn volgens mij zelf erg dol! Waar iedereen voor kiest moet een ieder voor zichzelf weten. Ik heb gekozen voor ScarletOne en voor mij is het een zeer aardige besparing en een groot gemak!

Gast

Re: telefoon via casema

Ongelezen bericht door Gast »

@MACK Nee als ik al VoIP af ga nemen wil ik geen concessies doen op de faciliteiten en de geboden kwaliteit

Gesloten