LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zomaar een mp3-speler van chello gekregen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
ersee

zomaar een mp3-speler van chello gekregen

Ongelezen bericht door ersee »

eind vorig jaar kreeg ik een brief van upc waarin stond dat ik digitale tv via hen had aangevraagd. vreemd, want ik heb nooit iets aangevraagd, bij ons opereert kabelnoord, en levert upc behalve kabelinternet bij ons geen televisie- en telefoondienst (althans niet volgens de postcodecheck op de upc-site). bij de brief zat zo'n groene incassokaart, maar die heb ik weggegooid.

wel even met upc gebeld. een of ander vaag verhaal dat het te maken had met mijn chello internet (ook weer via kabelnoord), er was niets aan de hand. kabelnoord gebeld, die wisten nergens van. mailtje gestuurd naar upc, geen inhoudelijke reactie terug omdat ik daar al over gebeld had en het probleem dus(?) al opgelost was. nog maar eens een mailtje gestuurd met de vraag om een inhoudelijke reactie, maar tot nu toe nog niets gehoord.

vorige week bracht de post een pakketje van upc met daarin een mp3-speler omdat ik in de aktieperiode een chello internetabonnement had afgesloten. klopt niets van, ik heb al vier jaar naar volle tevredenheid een chello classic abonnement.

ik heb inmiddels al van meer mensen gehoord dat zij ook een mp3-speler hebben gekregen, terwijl zij ook geen nieuw abonnement hadden afgesloten. sterker nog, mensen die chello hebben opgezed en naar @home zijn gegaan hebben zo'n ding gekregen.

vraag 1: zijn er meer mensen die zomaar een mp3-speler hebben gekregen?
vraag 2: mag ik (wettelijk gezien) die speler houden, of moet ik hem terugsturen, of upc berichten dat ik die speler heb gekreen?

rudy

Gast

Re: zomaar een mp3-speler van chello gekregen

Ongelezen bericht door Gast »

als je er niet om gevraagd heb mag je hem gewoon houden. UPC heeft jouw ongevraagd iets toegestuurd. Het is daarom van jou.

jaques le Paff

Ongelezen bericht door jaques le Paff »

eens gegeven blijft gegeven ?? :?:

Gast

Tsjong! Dus als jullie per ongeluk € 1000,- overmaken naar een bedrijf i.p.v. € 100,- dan mag die dit ook houden? Wat een mentaliteit! :shock:

Gast

He gast, nee maar dat is wat anders!

Gast

O, ja? tikfout bij de postcode misschien?

Gast

Het probleem met UPC is dat ze ontzettend veel fouten maken. als je een keer per ongeluk 1000 krijgt overgemaakt en het gaat nog 10 keer fout. Je stort het steeds terug, maar degene van wie je het krijgt blijft doorgaan met dezelfde fout dan stop je op een gegeven moment toch met terugstorten. Dat is nou precies upc. Ze blijven fouten maken. Je verwacht toch niet dat ik vrij neem en naar het postkantoor ga om daar een half uur in de rij te staan omdat upc weer eens een fout heeft gemaakt terwijl ik volgens de wet niet verplicht ben dat te doen!!!!!!!!!!

laat me niet lachen!
HAHAHAHHAHAHA

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

mee eens gast

Gast

Wij hebben ook één gekregen :) Dik tevreden :P. Zie het maar als cadeautje voor het ellenlang wachten op de snelheidsverhoging ;)

Gast

Dat wil ik ook wel....al 5 jaar chello gebruiker zonder klachten,maar een MP3 speler gratis is altijd leuk...... :D

Gast

Hebben jullie wel die creative mp3 speler gehad? Ik zou er ook eentje krijgen met een waarde van 149 euro ofzo iets, heb ik een andere gehad die volgens de brief 119 waard is, maar voor 39 euro in een boekje van een electronica zaak staat. En het leuke is... dat kloteding werkt niet eens goed, hij gaat steeds spontaan uit en start dan weer opnieuw op.

Bij wie zou ik nu weer terecht kunnen voor de garantie op dat ding. Chello verwijst me naar de fabrikant in hun brief, maar ik kan dus geen gegevens vinden over de fabrikant bij de mp3 speler.

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

staat er geen naam op of een nummer of herkenningsteken?

Seizoen

Ongelezen bericht door Seizoen »

Nee hoor die mp3 speler mag je houden, want in de wet staat dat als er ongevraagd producten naar je huis worden toegestuurd je deze mag houden en niemand je ervoor aansprakelijk mag stellen.

En wat betreft dat geldbedrag dat is een ander verhaal!

Want dan gaat het om financien en die moet je uiteraard terugbetalen!

Seizoen

Ongelezen bericht door Seizoen »

Ik heb zelf ook een mp3 speler gekregen en inderdaad het zou de waarde hebben van 149.95 maar in de winkel zag ik hem dan voor 49.95!!

Maar ik klaag er niet over, want die van mij werkt heel goed :) ik ben er blij mee

Ar23978

Ongelezen bericht door Ar23978 »

Dan heb je geluk, ik heb op mijn abonnement ook gewijzigd (kreeg een brief thuis, Gratis veranderen) was in de aktie periode en bij werd ook de MP3-speler beloofd. En op 4/3/2005 kreeg ik de bevestigings brief dat mijn abonnement gewijzigd is maar ik zit er nog steed op te wachten!

duif34

Ongelezen bericht door duif34 »

Dan weet ik nu waarom ik een veel goedkoper model kreeg!
Mij was de creative muvo TX belooft deze had ook een schermpje.
In werkelijkheid kreeg ik een gewone muvo en geen tx en deze had dus geen schermpje!
Ik gelijk bellen zeggen ze "comform de voorwaarden kunnen wij een ANDER model toesturen" Maar ik had natuurlijk ook de voorwaarden gelezen voordat ik aan deze actie begon en daar stond GELIJKWAARDIG toestel en deze was zeker niet gelijkwaardig met de creative muvo TX
Maar het antwoord was sorry meneer het staat in de voorwaarden.
Lekker makkelijk lullen als je die weer van het internet hebt afgehaald.
Ze hebben gewoon al die modellen die belooft waren aan mensen die er echt recht op hadden naar de verkeerde mensen gestuurd!
Hoe dom kun je wezen!
Beetje jammer weer UPC.
mvg Gerard van der Weide.

Haasjeover

Ongelezen bericht door Haasjeover »

Na telefonische benadering door UPC werd mij een MP3 speler beloofd bij verhoging van de snelheid (tegen meerprijs) Op hun website vond ik achteraf deze aanbieding terug, Vorige week heb ik een MP3 speler van hun ontvangen. Helaas bleek dat een ander merk te zijn met minder geheugen en een ander merk. Dit exemplaar is een waardeloos ding wat slecht te vullen is met mp3 bestandjes de bijgeleverde software herkend de speler zelfs niet. Dus al met al zijn wij door UPC bedonderd. Ik kan helaas de betreffende website niet meer vinden.

Ik ben benieuwd of meerdere klanten van UPC dezelfde ervaring hebben.
Wellicht zou het interessant zijn om met zijn allen het abonnement van chello terug te laten zetten naar het vorige abonnement misschien dat ze dan wakker worden.

vriendelijke groet, Mart

Gast

Ik heb met de omschakeling van Chello Classic naar Chello Light geen problemen mogen ervaren. Ik ben achteraf blij dat ik het heb gedaan, want het scheelt toch wel een hoop geld. Ik moet eerlijk bekennen met Chello of met UPC nog nooit noemenswaardige problemen te hebben ervaren en ik ben toch al heel wat jaar abonnee!

Gesloten