LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brief van dexia betalen en anders

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Re: brief van dexia betalen en anders

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een advocaat die afgestudeerd is in bank-en effectenrecht maar tegen kantonrechters die niet eens de moeite nemen, om de processtukken te lezen c.q. te begrijpen dan is daar geen kruid tegen gewassen !!!!!!!!

Dan word je op hele hoge advocaatkosten gejaagd in dit land. En ik heb er al een paar duizend betaald.

problemchild
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 okt 2004 11:15

Re: brief van dexia betalen en anders

Ongelezen bericht door problemchild »

ik heb een paar tips gehad die ik zeker ga nakijken

over de advocaat
het is net wat er gezegd word of je betaald heel veel en je weet niet waar het schip strand en hoeveel het nog gaat kosten

ik dacht ik betaal eenmalig en hoop dexia meteen voor de rechter te halen zodat ik weet waar ik aan toe ben
ik kan nog altijd in beroep gaan

maar zo zijn de kosten te overzien
een andere advocaat is zo genomen als ik er met hem niet uitkom
toch??

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: brief van dexia betalen en anders

Ongelezen bericht door jebe »

ik betaal al bijna 1jaar niet meer,maar ik heb eigenlijk nooit last van dexia..ik krijg nooit telefoon,en de laatste brief is ook al weer van maanden geleden..en ik heb nog nooit iets van een incassoburo vernomen!!!is dit stilte voor de storm??heb wel een advocaat.het kan me trouwens ook niet schelen ook,ik lig geen minuut meer wakker van dat geboefte.daar zijn ze te min voor!!

problemchild
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 okt 2004 11:15

Re: brief van dexia betalen en anders

Ongelezen bericht door problemchild »

ik wil ook best niets ondernemen jebe maar dan kan ik niet vechten voor het geld wat ik ingelegd heb om dat proberen terug te krijgen en dat wil ik het liefste ook
zoals ik al eerder zei het gaat om best veel geld
ik wil vechten voor mijn recht
en ik zet alles op alles
ik wil van die onzekerheid af
ik wil weten waar ik aan toe ben

Gesloten