Het probleem is dat je niet verder kijkt of vraagt dan je neus lang is. TS geeft expliciet aan dat hij een voucher voor een specifieke vestiging heeft. Jij ziet dat niet op de website en gaat er dus gelijk vanuit dat TS liegt. Je zóu ook kunnen bedenken dat je TS dan de vraag stelt in plaats van gelijk je eigen waarheid te creëren en vanuit daaruit standpunten in te nemen.NeoDutchio schreef: ↑16 jul 2020 14:49Het verschil tussen u en ik is dat u blind af gaat op wat een TS schrijft en dat ik eerst kijk naar de inhoud.Moneyman schreef: ↑16 jul 2020 13:28Een en al aannames. Jij weet helemaal niet wat TS precies op de plank heeft liggen. Ik weet wél dat jouw verhaal in strijd is met de informatie uit de OP.
Mocht je van mening zijn dat het verhaal van TS onjuist is, dan is het logischer de TS daar gericht op te bevragen. Nu ga je weer eens juridische standpunten innemen op basis van je eigen invulling, met een dikke kans dat je TS onterecht het bos instuurt.
Naast de reguliere tickets per vestiging kan je ook vouchers kopen. Met de code op de voucher boek je online een ticket. Bij het boeken van het ticket geef je aan naar welke vestiging je wilt gaan. Een voucher van het bedrijf is niet hetzelfde als een ticket voor een vestiging.
Een voucher voor alleen Goes of alleen Roosendaal hebben ze niet.
In het echte leven komt het vaak genoeg voor dat er -naast de regulier verkrijgbare vouchers- voor specifieke activiteiten of festiviteiten aparte vouchers worden verstrekt. Een mogelijkheid die in jouw conclusies niet voorkomt, hoewel hij naadloos aansluit bij de tekst van TS.
Maar goed, het komt duidelijk niet in je op dat Neo er ook wel eens naast kan zitten...