Juristen op dit forum? Met alle respect, u bent geen meervoud en een jurist zou ik u niet willen noemen.
U hebt mijn reactie kunnen lezen. Had TS niet het risico willen lopen had hij/zij geen voucher van het bedrijf moeten kopen, maar een ticket bij die bewuste vestiging. Op het moment van aanschaf van de voordeelkaart was deze geldig in Mill, Goes en Roosendaal. Dit enkel op basis van beschikbaarheid. Goes is een relatieve kleine vestiging, de plekken zijn dus zeer beperkt. Is uw mening dan ook als TS niet in Goes had kunnen reserveren ook het geld had moeten terugkrijgen? Dit is te vergelijken met bijvoorbeeld de hotelbon. Ook daar viste veel mensen achter het net die op courante tijden in courante hotels hadden willen boeken, maar waar de limiet bereikt was. En ook die mensen kregen het geld niet terug. Waarom zou dat hier anders zijn?alfatrion schreef: ↑16 jul 2020 22:23Je hebt geen tegenargumenten aangedragen en hangt heel star de vol je als Groninger naar Maastricht moet afreizen als een voucher daar wel te verzilveren is. Een Groninger had alleen die voucher nooit gekocht hebben als hij daarvoor naar Maastricht moet afreizen.
De kortingskaart was geldig van 16 september 2019 tot 1 mei 2020 (6 weken verlengt ivm de sluiting), met uitzondering van de kerstvakantie. De verplichte sluiting is ingegaan op 16 maart. Het is de eigen keuze geweest van TS om te wachten tot het laatste moment. Sowieso moest er van te voren gereserveerd worden, minder dan 6 weken van te voren reserveren op het eind van de geldigheid geeft drukte en een grotere kans om geen plek meer te hebben.
Wat TS doet is niet aan u of aan mij. Denken voor TS is dus behoorlijk nutteloos.
Maar goed dat u TS het bos weer uit stuurt. Gelukkig dat u (en daar is die weer) garant wil staan en TS in alles zou willen ondersteunen. Laat u wel even de uitslag weten. En dan gaarne wel de uitslag van de rechter. Wees er wel van bewust dat u niet de voorwaarden kent van de voucher en de voordeelkaart, noch de mogelijkheden van de voucher en de kortingskaart.