LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Teruggave bedrag vliegtuigstoelreservering
Teruggave bedrag vliegtuigstoelreservering
Kreeg gisteren eindelijk bericht (na 4 maanden) dat ik mijn geld voor een ticket naar Australië terugkrijg. Om de een of andere onbegrijpelijke reden krijg ik niet het bedrag terug van de stoelreservering voor de terugvlucht ad 91,00 Euro . Wel de stoelreservering voor de heenvlucht. Dit gaat mijn verstand te boven. Dit lijkt me niet correct. Mis ik hier iets? Van Cheaptickets.nl geen reactie. Mijn ticket is geboekt op de site van Singapore Airlines maar betaald aan Cheapticket.nl.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Re: Teruggave bedrag vliegtuigstoelreservering
Wees blij met wat je kreeg..... en klagen, veel succes en de telefoonkosten en uurloon vooral niet rekenen.
Geen enkele organisatie is goed bereikbaar en voor maar €91,- zou ik dat laten zitten....
Vooral omdat Cheapticket ook Cheap Service bied.
Geen enkele organisatie is goed bereikbaar en voor maar €91,- zou ik dat laten zitten....
Vooral omdat Cheapticket ook Cheap Service bied.
-
Ik schrijf net in een ander topic dat je "moet vechten voor je recht". maar in dit geval, zou ik het ook laten voor wat het is. Die 91 euro valt in het niet met wat je voor dit ticket hebt betaald (en terugkrijgt) en is de stress van het najagen (en geen reactie krijgen) niet waard.
Ik heb het gevoel dat dit wellicht een "foutje in alle commotie" is van hun kant, want het lijkt gewoon niet echt logisch.
Daarom zou ik ze wel een verklaring vragen zoals je, neem ik aan, al gedaan hebt maar niet heel veel stress en irritatie opwekken in deze vraag.
Je hebt immers toezegging voor het grootste deel.
Je strijd moet nu proportioneel zijn met het foutje dat gemaakt is en je kunt ze beter niet irriteren.
Want je hebt de rest nog niet terug, toch?
Ik zou daarom gewoon nog heel even afwachten wat hun reactie is.
Wel kun je met enige regelmaat je e-mail vraag forwarden en vragen of ze deze email wel ontvangen en gelezen hebben.
Als ze gewoon niet reageren dan kun je ze uiteindelijk een ingebrekestelling sturen, als je de hoofdsom al hebt ontvangen.
Want heel eenvoudig... het lijkt inderdaad niet correct en ze moeten met een goede reden komen waarom dit zo is.
Maar de eerste prio is het grootste deel, daarna is de optie om te bepalen of ze voor het laatste stukje een goede uitleg hebben.
(Dit is de manier waarop ik het zou doen...)
Daarom zou ik ze wel een verklaring vragen zoals je, neem ik aan, al gedaan hebt maar niet heel veel stress en irritatie opwekken in deze vraag.
Je hebt immers toezegging voor het grootste deel.
Je strijd moet nu proportioneel zijn met het foutje dat gemaakt is en je kunt ze beter niet irriteren.
Want je hebt de rest nog niet terug, toch?
Ik zou daarom gewoon nog heel even afwachten wat hun reactie is.
Wel kun je met enige regelmaat je e-mail vraag forwarden en vragen of ze deze email wel ontvangen en gelezen hebben.
Als ze gewoon niet reageren dan kun je ze uiteindelijk een ingebrekestelling sturen, als je de hoofdsom al hebt ontvangen.
Want heel eenvoudig... het lijkt inderdaad niet correct en ze moeten met een goede reden komen waarom dit zo is.
Maar de eerste prio is het grootste deel, daarna is de optie om te bepalen of ze voor het laatste stukje een goede uitleg hebben.
(Dit is de manier waarop ik het zou doen...)