Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Joh, pak lekker een mok koffie die je gratis krijgt van niemand .
Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Laat iedereen veganist worden. Scheelt melk, kaas, vlees en eieren.
Nee hoor, praktischer dan de andere onzin die ik hier lees. Bovendien draagt de natuur nu juist een hele praktische manier aan om dit te realiseren, namelijk corona. Het enige dat gedaan hoeft te worden is alle corona maatregelen afschaffen.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Natuurlijk zijn er zeker vier keer teveel mensen op deze wereld als het er geen tien zijn maar met die constatering los je niets op. Sterker het is zo beladen om erover te praten dat we maar doen alsof het probleem niet bestaat en we hopen maar dat we toch oplossingen vinden. Aliens die over 500.000 jaar de zaak opgraven zullen zich verbazen hoe de mensheid met open ogen doorging terwijl ze wisten wat de consequenties waren.
-
Ga eens een tijdje in Siberië wonen!
Daar is geen Woningnood maar volop keuze uit voordelige leegstand.
ruimte voor je eigen groente en fruit en eventueel een Koe voor Melk, Varken als groen afval verwerker en paar kippen erbij.
Gazprom leverde tegen leuke On Nederlandse prijzen en voor een dichtbij zijnde file moet je een paar duizend KM rijden!
Waar klagen we nog over, en houd ons dan even op de hoogte voor zover dat met inbel verbinding mogelijk is.
Daar is geen Woningnood maar volop keuze uit voordelige leegstand.
ruimte voor je eigen groente en fruit en eventueel een Koe voor Melk, Varken als groen afval verwerker en paar kippen erbij.
Gazprom leverde tegen leuke On Nederlandse prijzen en voor een dichtbij zijnde file moet je een paar duizend KM rijden!
Waar klagen we nog over, en houd ons dan even op de hoogte voor zover dat met inbel verbinding mogelijk is.
-
Siberië is wat frisjes, maar ik zou best voor de rest van mijn leven op een vakantiepark willen wonen met ruim voldoende grond om mijn eigen groenten te verbouwen. En inderdaad, een paar kippen is ook wel leuk voor de eieren. Zou het best fijn vinden; mijn woning is wat oppervlakte betreft best wel groot. Dat kan kleiner en praktischer.
De katten bewaken de tuin wel. Gisteren mochten ze voor het eerst even naar buiten, allebei zeer voorzichtig snuffelen en verkennen. De grootste angsthaas zat binnen 10 minuten weer binnen. Maar vanmorgen wel blazen naar een andere kat in de tuin, want die hoort daar niet.
De katten bewaken de tuin wel. Gisteren mochten ze voor het eerst even naar buiten, allebei zeer voorzichtig snuffelen en verkennen. De grootste angsthaas zat binnen 10 minuten weer binnen. Maar vanmorgen wel blazen naar een andere kat in de tuin, want die hoort daar niet.
Als iedereen nu eens op z'n verjaardag "de pijp aan Maarten geeft" dan zijn alle problemen in een jaartje tijd opgelost.
Is dit simpel genoeg of kan het nog simpeler ?
-
-
Komkommertijd
, Erthanax
, Bob Schurkjens
en moederslink
vinden dit leuk
Als u dan een wandelpad zou willen aanleggen, dan wil ik dat pad wel als eerste bewandelen ? Nog wandelaars die de tippel mee willen lopen ?witte angora schreef: ↑24 jul 2020 14:52Jawel. Als iedereen nu eens naar de maan zou lopen, dan hou ik de boel hier wel in de gaten.
"Oeps, even open gaan doen, de weekendgasten staan weer te trappelen om naar binnen te mogen ! Nog maar twee nachtjes slapen en dan zouten ze weer op !
-
Dat pad ligt er toch al?scontra schreef: ↑24 jul 2020 15:36Als u dan een wandelpad zou willen aanleggen, dan wil ik dat pad wel als eerste bewandelen ? Nog wandelaars die de tippel mee willen lopen ?witte angora schreef: ↑24 jul 2020 14:52Jawel. Als iedereen nu eens naar de maan zou lopen, dan hou ik de boel hier wel in de gaten.
"Oeps, even open gaan doen, de weekendgasten staan weer te trappelen om naar binnen te mogen ! Nog maar twee nachtjes slapen en dan zouten ze weer op !
De melkweg
witte angora
vindt dit leuk
-
Sorry D34MON,
Dit is de Huiskamer,
Daar horen oproepen voor Euthanasie niet in thuis,
Begin maar een Uitvaartcentrum Topic.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Dat draadje zit er al lang niet meer aan.scharrelschipper schreef: ↑25 jul 2020 16:53Je moet ze breken om het "draadje" wat in de midden loopt te verwijderen.
Ook wel "streepje"genoemd.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Jawel hoor, als je boontjes dopt trek je er vaak nog zo.n sliertje mee af .
En idd , vroeger kookte men bijna alles tot pulp
scharrelschipper
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Sja, wie niet luisteren wil moet maar onhandig eten...
scharrelschipper
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Tuinbonen worden gedopt, sperziebonen niet.moederslink schreef: ↑25 jul 2020 17:54Jawel hoor, als je boontjes dopt trek je er vaak nog zo.n sliertje mee af .
Komkommertijd
vindt dit leuk