Ik vind het modereren nu een verademing t.o.v vroeger.
Ik hecht er aan om dingen goed uitgelegd te krijgen opdat ik het kan begrijpen en dat doen ze nu vind ik
>>omega19 schreef: ↑26 jul 2020 16:16Ik ben het voor de verandering helemaal eens met deze bijdrage van de mods, en totaal niet met flonsflons, die mij eerder al een permaban heeft toebedeeld
De kern is dat het hier namelijk niet om de inhoud maar om de persoon gaat.
Een aantal forumleden klopt zichzelf en elkaar steeds op de borst, en concluderen gezamenlijk dat ze toch wel zeer vooraanstaande en belangrijke forumleden zijn.
Anderen en met name nieuwelingen worden op elke punt en komma aangepakt, en dwingend " gecorrigeerd".
>>fonsflons schreef: ↑26 jul 2020 19:26Maar waarom denkt men dat het om de persoon gaat? Op alle kloppende adviezen die iemand maakt komen namelijk niet dit soort reacties. Het gaat fout als iemand incorrect advies geeft en het weerwoord wegwuift met ' dit is mijn beroep.' Mijn inziens is het dus niet op de persoon maar op zijn of haar acties.
Opvallend is ook dat juist zij die oordelen over het op de man spelen continue zelf op de man spelen.
Hoewel uw reactie niet aan mij is gericht, neem ik de vrijheid er toch op te reageren.
Niets aan gedaan wordt? Deze specifieke discussie is ontstaan omdat de moderatie juist wel -- en gemotiveerd! -- heeft ingegrepen.
Als je even kijkt naar haar berichtengeschiedenis zie ik toch echt een ander plaatje. Overigens heb ik ElleFlowers ook een persoonlijk bericht gestuurd, waarin ik onder andere vroeg om verder haar adviezen in de topics zelf achter te laten. Daar hebben andere gebruikers immers meer aan. Ik kies hier geen kant, ik probeer dit forum voor iedereen leefbaarder te maken.
Positieve feedback: 100% eens!hebra98 schreef: ↑28 jul 2020 18:22Dan wil ik nogmaals mijn eerdere voorstel hier doen.
Ik denk dat het goed is om ook te kunnen aangeven als je het met een stelling niet eens bent, zoals je nu iets "leuk" kunt vinden.
Kan natuurlijk ook een "niet leuk" icoontje zijn, hoeft niet met namen kan ook met aantal in een getal.
Want nu moet iedereen met een post reageren als je het ergens niet mee eens bent.
En dat veroorzaakt dat een discussie langer kan duren omdat je toch wil aangeven dat je iets niet okay vindt.
>>moederslink schreef: ↑29 jul 2020 10:54Als je dan zo.n icoontje aanklikt wanneer je iets niet ok vindt , wil je misschien toch uitleggen waarom je het niet ok vindt of misschien de poster corrigeren.
Het gevolg kan toch weer een discussie zijn.
Dat geldt omgekeerd ook voor het hartje, ik doe dat zelf wel eens om een forumlid een hart onder de riem te steken, gevolgd door op- en aanmerkingen. Universeel voorstel: duim omhoog + duim omlaagmoederslink schreef: ↑29 jul 2020 10:54Als je dan zo.n icoontje aanklikt wanneer je iets niet ok vindt , wil je misschien toch uitleggen waarom je het niet ok vindt of misschien de poster corrigeren.