LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wicky37

betalen?

Ongelezen bericht door wicky37 »

gezien de laatste ontwikkelingen (duisenberg), en het feit dat dexia belooft geen rechtszaken aan te spannen, kun je nu met een gerust hart niet betalen zonder met incassobureaus en deurwaarders te maken te krijgen?
maandag wordt mijn restschuld ten kantore van dexia verwacht. ik kan het op zich wel betalen, maar heb er niet zoveel zin in. Maar dreigingen met van alles en nog wat en een bkr-notitie spreken me ook niet erg aan.

Wicky

Idaho

Re: betalen?

Ongelezen bericht door Idaho »

Wicky, volgens mij laat Dexia de nieuwe "gevallen" met rust zolang Duisenberg bezig is, dus als ik in jouw positie was, zou ik niet betalen.

impact

Ongelezen bericht door impact »

Wick, doe een slot op je knip en verstop die. Niet betalen dus! Die BKR-notering wordt wel geschrapt.

bjorrie

Ongelezen bericht door bjorrie »

Ja maar ik wil een garage kopen, maar kan geen lening krijgen i v.m. BKR registratie. Zou ik nu mijn restschuld betalen? Nu met de uitspraak van Dexia en Aegon en Hr Duisenberg, weet ik niet wat ik moet doen. Heb mijn contract onder protest verlengt en deze loopt dit jaar af, met een restschuld.. Heb altijd mijn termijnen betaald. Wat is nu wijsheid, om mijn garage te kunnen kopen. Nu de restschuld betalen en een advocaat nemen of heeft iemand een idee.
Ben bang dat als ik nu mijn restschuld betaald, nooit geen cent meer terg zie. Moet deze week beslissen. Of geen garage

Gesloten