Broekje lezen?? nee tochfonsflons schreef: ↑09 aug 2020 13:22
Ik heb nu wat vrij en douche 1 keer per dag voor het slapen gaan, maar loop dagen in dezelfde kleren. Wel om het uur 20 minuten plonsen in het zwembad. Chloor gebruik ik niet (zout) maar ik vind het heerlijk om op mijn blote voeten, oude stoffen korte broek en haren in de war de hele dag niets te doen behalve wat druiven happen, wijntje drinken, beetje F1 kijken, muziekje aan (Floyd, SteelyDan, James Taylor) en broekje lezen. Als ik meer thuis was zou ik ook een hond willen. Wellicht binnenkort.
Huiskamer
Re: Huiskamer
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
En met een t-shirt bedoelen we dus een t-shirt met mouwen. Niet zo'n onderhemd met bandjes dat enkel nog door 80-plussers wordt gedragen en dat je nergens meer, behalve vermoedelijk bij de Zeeman, kunt kopen.
Gisteren liep er zo eentje in de bibliotheek.
Lowieze
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Voor diegene die de pb’s hebben uitstaan vanwege teveel slechte berichten, er is een mogelijkheid om zowel individuele gebruikers te blokken voor een PB te kunnen sturen alsook de hele vijandenlijst.
Als je naar het gebruikerspaneel gaat en dan op priveberichten klikt kan je links op “ Regels, mappen en instellingen” klikken. Hier kan je een regel toevoegen om berichten van bepaalde personen of die op de vijandenlijst staan direct naar de prullenbak te zetten. Zo kunnen de goedbedoelde berichten van de juiste personen wel ontvangen worden.
Als je naar het gebruikerspaneel gaat en dan op priveberichten klikt kan je links op “ Regels, mappen en instellingen” klikken. Hier kan je een regel toevoegen om berichten van bepaalde personen of die op de vijandenlijst staan direct naar de prullenbak te zetten. Zo kunnen de goedbedoelde berichten van de juiste personen wel ontvangen worden.
Theotrucker
, moederslink
, Komkommertijd
, Erthanax
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Even wat leukers: aangezien ik straks de deur uit ga, tussen de middag warm gegeten. Makkelijk: een maaltje diepvries van de Lidl. Deze week in de aanbieding voor 2,49 of zoiets, Aziatisch. Het bleek te bestaan uit bloemkool, broccoli, kip, beetje paprika en dat was het eigenlijk wel. Geen rijst of aardappels of zo. En het smaakte niet eens zo verkeerd.
Morgen nog maar een paar zakken inslaan.
(Zie net het bericht van Neo over de PB's, zal ik vanavond even naar kijken. Dank je voor de tip!)
Morgen nog maar een paar zakken inslaan.
(Zie net het bericht van Neo over de PB's, zal ik vanavond even naar kijken. Dank je voor de tip!)
NeoDutchio
vindt dit leuk
Nou, sommige dames kunnen ook beter wat verhullends aantrekken. Niet alleen de mannen.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Mijn buurman loopt daar met dit weer altijd in, die hemden, en hij is jonger dan ik. Veertiger schat ik.
Dat stukje van de Zeeman klopt dan weer wel, denk ik
Dat stukje van de Zeeman klopt dan weer wel, denk ik
Komkommertijd
vindt dit leuk
Het is niet alleen de mate van blootheid, sommige combinaties doen pijn aan de ogen.
Tip: combineer een gekleurd, druk shirt met een spijkerbroek of -rok of iets in bijpassende effen kleur. Altijd goed.
Tip: combineer een gekleurd, druk shirt met een spijkerbroek of -rok of iets in bijpassende effen kleur. Altijd goed.
Lowieze
, Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
-
Als je toch ziet hoe sommige oude ( re ) mannen én vrouwen erbij lopen .
Inderdaad met van die tanktops, het liefst die met die gaten , van die " net " hempies .
En je ruikt ze!
En vieze eeltige voeten met kalknagels in van die teenslippertjes en bossen okselhaar .
En zwabberarmen, bilspleten en bierbuiken.
Mensen, mensen waarom dat decorumverlies op je ouwe dag en ermee naar buiten gaan ....iehhhhh.
Binnen is het een ander verhaal.
Inderdaad met van die tanktops, het liefst die met die gaten , van die " net " hempies .
En je ruikt ze!
En vieze eeltige voeten met kalknagels in van die teenslippertjes en bossen okselhaar .
Mensen, mensen waarom dat decorumverlies op je ouwe dag en ermee naar buiten gaan ....iehhhhh.
Lowieze
en Komkommertijd
vinden dit leuk
moederslink schreef: ↑09 aug 2020 13:51Als je toch ziet hoe sommige oude ( re ) mannen én vrouwen erbij lopen .
En je ruikt ze!
Nou, binnen zou ik zo iemand ook niet graag in mijn huis zien rondlopen. Ik kan daar verschrikkelijk op afknappen. Ook voor een partner mag je nog wel een beetje je best doen en niet alleen als pa of ma op stap gaat.
Lowieze
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
ik krijg deze mensen nooit op bezoek gelukkig .
Komkommertijd
vindt dit leuk
Heb het over partners, al dan niet incidenteel en/of op afroep.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Helemaal met Moederslink en ZeerPrivé eens hoor.
Waarom niet er wat moeite voor blijven doen om er verzorgd uit te zien.
Waarom niet er wat moeite voor blijven doen om er verzorgd uit te zien.
moederslink
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
Mmm, mijn dochter met beperking vindt veel van dat lichamelijk gefrunnik eng. Na veel praten en wat pushen, dingen uitproberen, heb ik een strikt beleid omtrent okselhaar maar losgelaten, op voorwaarde dat er naar het werk shirtjes met een mouwtje gedragen worden.
Ik heb nog goede hoop dat, mocht er een keer een leuke jongen aandacht aan haar gaan schenken, dat ze op dat punt toch over haar angsten heen wil stappen
Ik heb nog goede hoop dat, mocht er een keer een leuke jongen aandacht aan haar gaan schenken, dat ze op dat punt toch over haar angsten heen wil stappen
Komkommertijd
, moederslink
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Het is nog erger... ik kocht eerst strijkfolie maar die kleding, leuk voor 1 protestdag maar nu vele T shirts.... zien er niet meer uit!breien schreef: ↑09 aug 2020 11:43Mag ik nu over Komkommertje klagen....Komkommertijd schreef: ↑08 aug 2020 18:30Mag ik nu over Breien klagen,......breien schreef: ↑08 aug 2020 15:48Een eigen gebreide warme trui.
https://nieuwspaal.nl/weinig-belangstel ... truiendag/
nu een trui aan, ik wil niet eens in het plastic zitten van de buurt super!
Hij heeft kritiek op mijn mooie trui. Ik heb wel keurig netjes gebreid.
Maar Breien, jou heb ik echt niet nodig...
Ga een machine weer stofvrij en werkende maken, elk patroon mits je geen fouten maakte en genoeg kleuren wol hebt kan erop...
Vermoedelijk vind je de afbeeldingen niets maar een Tatoo is levenslang en een dergelijke trui is eerder als poetsdoek hergebruikt...
Maar om jezelf nu als Breimachine hier aan te melden, zijn er nog meer die een dergelijke nog hebben?
Als je handig bent vallen de uren mee, in elkaar zetten en aan elkaar rijgen is wel een precies klusje...
-
Mijn moedertje ging nooit zonder lippenstift de deur uit, altijd een dame !
Nog 4 dagen voor haar overlijden , 92 ,5 is ze geworden , had ik haar nagels nog geknipt en zachtroze gelakt .
Nog 4 dagen voor haar overlijden , 92 ,5 is ze geworden , had ik haar nagels nog geknipt en zachtroze gelakt .
ZeerPrivé
, Komkommertijd
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Zo gezellig een dagje naar het strand https://www.telegraaf.nl/video/14848620 ... t-parasols