Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Alcohol? Hitte?
Wat mankeert die mensen toch?!
Ik begrijp hier he-le-maal niets van!!
En dan eerst al uren in die hitte in je auto zitten en dan weer terugrijden in files.
Jengelende vermoeide kinderen , ouders, verbrand, alles vol zand .
OML !
Wat mankeert die mensen toch?!
Ik begrijp hier he-le-maal niets van!!
En dan eerst al uren in die hitte in je auto zitten en dan weer terugrijden in files.
Jengelende vermoeide kinderen , ouders, verbrand, alles vol zand .
OML !
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Oei, laat mijn buurman nu regelmatig over de schutting heen loeren en laat ik regelmatig in mouwloze hemdjes lopen en rond de 40 zijn....
En nu wordt het eng. Mijn buurman heeft ook een dochter met beperking.....
Even voor de zekerheid, heb ik nu ook zo’n hemdje aan en o ja, welke kleur?
Ik zoek het forum van Radar , maar kom steeds uit op het vivaforum uit ,wie kan mij helpen .
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Je zit goed hoor, gosewijn. We ziten in de huiskamer.
BTW : hoe gaat het met je gezondheid?
Komkommertijd
vindt dit leuk
gosewijn
vindt dit leuk
Gaat met hele kleine stapjes vooruit . Gisteravond om 23.00 uur is de piccline er uit gehaald na ruim 6 maanden . Dus geen huisarrest meer . Verpleging kwamen om half 8 om 2 uur en om 22,30 uur waren een uur aanwezig om antibiothica per infuus te geven. had totaal geen leven meer . Heb nu een pil gekregen die ik moet proberen ,hopelijk werkt deze ,de vorige keer lag ik binnen 3 uur in het ziekenhuis , wij zijn nog niet blij .Kan nu 300 meter lopen zonder rolstoel .Genezing van nier kan nog wel een jaar duren , veel last van stuwing ,denk dat er binnen kort een nieuwe catheter geplaatst moet worden . Helaas heb ik het knopje in mijn hoofd nog niet gevonden. Misschien half september er een weekje tussen uit als het kan , naar Luxemburg eventjes vliegvissen .moederslink schreef: ↑09 aug 2020 16:01Je zit goed hoor, gosewijn. We ziten in de huiskamer.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
ik kan jou ( en je vrouw ook natuurlijk) alleen maar ongelooflijk veel sterkte wensen.
Een voorspoedig herstel gewenst voor jou! Geef niet op!
Een voorspoedig herstel gewenst voor jou! Geef niet op!
gosewijn schreef: ↑09 aug 2020 16:36
Gaat met hele kleine stapjes vooruit . Gisteravond om 23.00 uur is de piccline er uit gehaald na ruim 6 maanden . Dus geen huisarrest meer . Verpleging kwamen om half 8 om 2 uur en om 22,30 uur waren een uur aanwezig om antibiothica per infuus te geven. had totaal geen leven meer . Heb nu een pil gekregen die ik moet proberen ,hopelijk werkt deze ,de vorige keer lag ik binnen 3 uur in het ziekenhuis , wij zijn nog niet blij .Kan nu 300 meter lopen zonder rolstoel .Genezing van nier kan nog wel een jaar duren , veel last van stuwing ,denk dat er binnen kort een nieuwe catheter geplaatst moet worden . Helaas heb ik het knopje in mijn hoofd nog niet gevonden. Misschien half september er een weekje tussen uit als het kan , naar Luxemburg eventjes vliegvissen .
Veel sterkte voor jou en je vrouw. Hoop voor je dat antibiotica in pil vorm nu wel helpt. Mocht het onverhoopt weer niet voldoende zijn, is 2x per dag (ochtend en avond) via infuus misschien dan haalbaar? Dan kan je in ieder geval overdag je gang gaan.
Geen idee, het zijn geen directe buren, zitten twee huizen tussen. Lucht dat op?NeoDutchio schreef: ↑09 aug 2020 15:57Even voor de zekerheid, heb ik nu ook zo’n hemdje aan en o ja, welke kleur?
NeoDutchio
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Pfffff, gelukkig. Nu zit ik mij wel af te vragen die nog meer deze hemdjes draagt in de straat hahaha.mh73 schreef: ↑09 aug 2020 17:33Geen idee, het zijn geen directe buren, zitten twee huizen tussen. Lucht dat op?NeoDutchio schreef: ↑09 aug 2020 15:57Even voor de zekerheid, heb ik nu ook zo’n hemdje aan en o ja, welke kleur?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Vandaag is een ramp gebeurd,
Een gerenommeerde Jurist beweerde dat Via een DNA kit is aangetoond dat wel allen familie zijn van elkaar...
U kunt op viewtopic.php?f=1&t=168717&p=2774633#p2774633 allen lezen dat ik ook familie of misschien wel de biologische vader van U kan zijn.
Dus geen Rader meeting meer, gewoon een Reünie graag.
Uw forum Opa en ouderen mogen kinds worden....
Deze Jurist eiste zelfs dat we gaan oppassen, alsof ik er aan 3 nog niet genoeg heb.
Een gerenommeerde Jurist beweerde dat Via een DNA kit is aangetoond dat wel allen familie zijn van elkaar...
U kunt op viewtopic.php?f=1&t=168717&p=2774633#p2774633 allen lezen dat ik ook familie of misschien wel de biologische vader van U kan zijn.
Dus geen Rader meeting meer, gewoon een Reünie graag.
Uw forum Opa en ouderen mogen kinds worden....
Deze Jurist eiste zelfs dat we gaan oppassen, alsof ik er aan 3 nog niet genoeg heb.
En nu maar hopen dat deze puppy niet terug hoeft naar die malloten https://www.ad.nl/buitenland/politieman ... ~a8c91a34/
Dat zal beslist niet. Alleen te hopen dat die malloten opgesloten worden.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik hoop zo dat je gelijk hebt, lady. Ik houd de berichtgeving in de gaten.
-
Hoe bedenk je het en voert het dan ook nog uit.ZeerPrivé schreef: ↑09 aug 2020 23:44En nu maar hopen dat deze puppy niet terug hoeft naar die malloten https://www.ad.nl/buitenland/politieman ... ~a8c91a34/
Deze pup mag nooit meer terug, überhaupt liever geen huisdieren meer daar naartoe , nooit meer!
Dit hondje heeft ontzettend geluk gehad dat wandelaars zagen wat ze aan het doen waren.
moederslink
vindt dit leuk
We hadden het er hier aan tafel net over en ik zei precies hetzelfde.
Ik zag gisteren een hondje op het winkelcentrum vastgemaakt. Weliswaar in de schaduw, maar welke idioot gaat er op het heetst van de dag lopen met zijn hond? Ze gaan hier alleen vroeg in de ochtend en 's avonds uit, tenzij er eentje aangeeft dat ie hoge nood heeft. Onze golden retiever ligt op zijn koelmat onder de ventilator nog te hijgen.
Je ziet zelfs nog idioten met de hond aan de fiets. En zeg er iets van, krijg je een grote bek terug.
moederslink
, Komkommertijd
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
-
Moneyman, hoe was de vakantie?
Komkommertijd
vindt dit leuk