Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Alcohol? Hitte?
Wat mankeert die mensen toch?!
Ik begrijp hier he-le-maal niets van!!

En dan eerst al uren in die hitte in je auto zitten en dan weer terugrijden in files.
Jengelende vermoeide kinderen , ouders, verbrand, alles vol zand .
OML !

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

mh73 schreef:
09 aug 2020 13:39
Mijn buurman loopt daar met dit weer altijd in, die hemden, en hij is jonger dan ik. Veertiger schat ik.
Dat stukje van de Zeeman klopt dan weer wel, denk ik
Oei, laat mijn buurman nu regelmatig over de schutting heen loeren en laat ik regelmatig in mouwloze hemdjes lopen en rond de 40 zijn....
mh73 schreef:
09 aug 2020 14:05
Mmm, mijn dochter met beperking vindt veel van dat lichamelijk gefrunnik eng.
En nu wordt het eng. Mijn buurman heeft ook een dochter met beperking.....

Even voor de zekerheid, heb ik nu ook zo’n hemdje aan en o ja, welke kleur?

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik zoek het forum van Radar , maar kom steeds uit op het vivaforum uit ,wie kan mij helpen . :mrgreen:

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

gosewijn schreef:
09 aug 2020 15:58
Ik zoek het forum van Radar , maar kom steeds uit op het vivaforum uit ,wie kan mij helpen . :mrgreen:
Probeer het na de hittegolf nog eens. 😀😀

moederslink

Je zit goed hoor, gosewijn. We ziten in de huiskamer.🙃
BTW : hoe gaat het met je gezondheid?

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

gosewijn schreef:
09 aug 2020 15:58

Dan heb je zeer waarschijnlijk malware op je laptop. Gewoon even Windows opnieuw installeren. :) :lol:

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn »

moederslink schreef:
09 aug 2020 16:01
Je zit goed hoor, gosewijn. We ziten in de huiskamer.🙃
BTW : hoe gaat het met je gezondheid?
Gaat met hele kleine stapjes vooruit . Gisteravond om 23.00 uur is de piccline er uit gehaald na ruim 6 maanden . Dus geen huisarrest meer . Verpleging kwamen om half 8 om 2 uur en om 22,30 uur waren een uur aanwezig om antibiothica per infuus te geven. had totaal geen leven meer . Heb nu een pil gekregen die ik moet proberen ,hopelijk werkt deze ,de vorige keer lag ik binnen 3 uur in het ziekenhuis , wij zijn nog niet blij .Kan nu 300 meter lopen zonder rolstoel .Genezing van nier kan nog wel een jaar duren , veel last van stuwing ,denk dat er binnen kort een nieuwe catheter geplaatst moet worden . Helaas heb ik het knopje in mijn hoofd nog niet gevonden. Misschien half september er een weekje tussen uit als het kan , naar Luxemburg eventjes vliegvissen .

moederslink

ik kan jou ( en je vrouw ook natuurlijk) alleen maar ongelooflijk veel sterkte wensen.
Een voorspoedig herstel gewenst voor jou! Geef niet op!

ZeerPrivé

gosewijn schreef:
09 aug 2020 16:36

Gaat met hele kleine stapjes vooruit . Gisteravond om 23.00 uur is de piccline er uit gehaald na ruim 6 maanden . Dus geen huisarrest meer . Verpleging kwamen om half 8 om 2 uur en om 22,30 uur waren een uur aanwezig om antibiothica per infuus te geven. had totaal geen leven meer . Heb nu een pil gekregen die ik moet proberen ,hopelijk werkt deze ,de vorige keer lag ik binnen 3 uur in het ziekenhuis , wij zijn nog niet blij .Kan nu 300 meter lopen zonder rolstoel .Genezing van nier kan nog wel een jaar duren , veel last van stuwing ,denk dat er binnen kort een nieuwe catheter geplaatst moet worden . Helaas heb ik het knopje in mijn hoofd nog niet gevonden. Misschien half september er een weekje tussen uit als het kan , naar Luxemburg eventjes vliegvissen .

Veel sterkte voor jou en je vrouw. Hoop voor je dat antibiotica in pil vorm nu wel helpt. Mocht het onverhoopt weer niet voldoende zijn, is 2x per dag (ochtend en avond) via infuus misschien dan haalbaar? Dan kan je in ieder geval overdag je gang gaan.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

NeoDutchio schreef:
09 aug 2020 15:57
Geen idee, het zijn geen directe buren, zitten twee huizen tussen. Lucht dat op? :lol:

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

mh73 schreef:
09 aug 2020 17:33
NeoDutchio schreef:
09 aug 2020 15:57
Geen idee, het zijn geen directe buren, zitten twee huizen tussen. Lucht dat op? :lol:
Pfffff, gelukkig. Nu zit ik mij wel af te vragen die nog meer deze hemdjes draagt in de straat hahaha.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vandaag is een ramp gebeurd,

Een gerenommeerde Jurist beweerde dat Via een DNA kit is aangetoond dat wel allen familie zijn van elkaar...
U kunt op viewtopic.php?f=1&t=168717&p=2774633#p2774633 allen lezen dat ik ook familie of misschien wel de biologische vader van U kan zijn.

Dus geen Rader meeting meer, gewoon een Reünie graag.
Uw forum Opa en ouderen mogen kinds worden....

Deze Jurist eiste zelfs dat we gaan oppassen, alsof ik er aan 3 nog niet genoeg heb.

ZeerPrivé

En nu maar hopen dat deze puppy niet terug hoeft naar die malloten https://www.ad.nl/buitenland/politieman ... ~a8c91a34/

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat zal beslist niet. Alleen te hopen dat die malloten opgesloten worden.

ZeerPrivé

Ik hoop zo dat je gelijk hebt, lady. Ik houd de berichtgeving in de gaten.

moederslink

ZeerPrivé schreef:
09 aug 2020 23:44
En nu maar hopen dat deze puppy niet terug hoeft naar die malloten https://www.ad.nl/buitenland/politieman ... ~a8c91a34/
Hoe bedenk je het en voert het dan ook nog uit. :shock:
Deze pup mag nooit meer terug, überhaupt liever geen huisdieren meer daar naartoe , nooit meer!

ZeerPrivé

Dit hondje heeft ontzettend geluk gehad dat wandelaars zagen wat ze aan het doen waren.

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

ZeerPrivé schreef:
10 aug 2020 00:17
Dit hondje heeft ontzettend geluk gehad dat wandelaars zagen wat ze aan het doen waren.

We hadden het er hier aan tafel net over en ik zei precies hetzelfde.

Ik zag gisteren een hondje op het winkelcentrum vastgemaakt. Weliswaar in de schaduw, maar welke idioot gaat er op het heetst van de dag lopen met zijn hond? Ze gaan hier alleen vroeg in de ochtend en 's avonds uit, tenzij er eentje aangeeft dat ie hoge nood heeft. Onze golden retiever ligt op zijn koelmat onder de ventilator nog te hijgen.

Je ziet zelfs nog idioten met de hond aan de fiets. En zeg er iets van, krijg je een grote bek terug.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lady1234 schreef:
10 aug 2020 00:01
Dat zal beslist niet. Alleen te hopen dat die malloten opgesloten worden.
Hondje op terras bak water geven en die eigenaren in auto opsluiten?
Dan weten ze hoe het is.....
Jammer dat dit wettelijk verboden is.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Moneyman, hoe was de vakantie?

Plaats reactie