Huiskamer
Re: Huiskamer
Dat gaat toch helemaal de verkeerde kant op met het Goodbye topic. Waarom wordt er geen actie ondernomen door de moderator?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik vraag mij werkelijk af hoeveel mensen hier voor het eerst op het forum binnenkomen en eigenlijk de moed al opgeven na het lezen van enkele topics?
Ik denk dat er veel topics niet eens gestart worden omdat vele reacties en discussies ontmoedigend om je hier aan bloot te stellen.
Ik denk dat er veel topics niet eens gestart worden omdat vele reacties en discussies ontmoedigend om je hier aan bloot te stellen.
Inderdaad. Waarom wordt dat topic niet op slot gegooid. En goodbye? Laat ik daar nou helemaal niets van geloven. Het is me ondertussen ook wel duidelijk dat het hier stikt van de trollenaccounts.
Lowieze
, Moneyman
, moederslink
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Erthanax
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Moneyman misschien wel, maar zijn opdrachtgevers daarentegen...
Maar ach, die gaat na het lezen van dit alles toch weer op vakantie.
Maar ach, die gaat na het lezen van dit alles toch weer op vakantie.
-
Moneyman, hoe was je vakantie?
Geef maar een tijd antwoord....
De vuile was draaide nu thuis!
Dat WAS het.
Geef maar een tijd antwoord....
De vuile was draaide nu thuis!
Dat WAS het.
eh...
dan maar.Komkommertijd schreef: ↑10 aug 2020 12:57Moneyman, hoe was je vakantie? Geef maar een tijd antwoord....
Ik zou eerder zeggen dat sommige anderen aan een flinke vakantie toe zijn. Het niveau was bepaald treurig hier de afgelopen weken. En dit keer lag het in ieder geval niet aan mijwitte angora schreef: ↑10 aug 2020 12:52Maar ach, die gaat na het lezen van dit alles toch weer op vakantie.
Ik denk dat het continu en aanhoudend zeuren van forumleden over alles wat er zogezegd aan anderen niet goed zou zijn ook niet bepaald bemoedigend is.hebra98 schreef: ↑10 aug 2020 12:23Ik vraag mij werkelijk af hoeveel mensen hier voor het eerst op het forum binnenkomen en eigenlijk de moed al opgeven na het lezen van enkele topics?
Jablan
en moederslink
vinden dit leuk
Modebeeld voor dit jaar was inderdaad voor de mannen iets tussen een hemd en mouwloos shirt.moederslink schreef: ↑09 aug 2020 13:51Als je toch ziet hoe sommige oude ( re ) mannen én vrouwen erbij lopen .
Inderdaad met van die tanktops, het liefst die met die gaten , van die " net " hempies .
En je ruikt ze!
En vieze eeltige voeten met kalknagels in van die teenslippertjes en bossen okselhaar .
En zwabberarmen, bilspleten en bierbuiken.
Mensen, mensen waarom dat decorumverlies op je ouwe dag en ermee naar buiten gaan ....iehhhhh.
Binnen is het een ander verhaal.
Wij verbazen ons elk jaar weer over de kleding bij warmte - juist met felle zon en temperaturen boven de dertig graden is het handig om dunne, lange kleding te dragen. Je zweet minder omdat het laagje lucht tussen je huid en de stof als extra bescherming werkt.
Als je mensen ruikt, is dat ergens een goed signaal: je bent virusvrij
Lichaamsbeharing en -versiering is een kwestie van smaak en mode.
Het
Mensen, die niet weten, dat honden hun tenen al verbranden op straatstenen of trottoirtegels, die de hele dag zon krijgen. Misschien dezelfde mensen, die tegen elke voorbijganger zeggen, dat Fifi nooit bijt, wel honderd keer per dag 'nee' tegen de hond zeggen, geen schep en zakje bij zich hebben om de uitwerpselen op te ruimen, enz.
moederslink
vindt dit leuk
-
Kleding?
Ik ging enkele jaren terug op Ski vakantie in Marokko, in zwembroek op de zand helling!
En zag daar wandelende Jurken, niets te zien en dat ging ik toen ook proberen.
Kreeg een zwarte en dat was minder heet dan ik dacht.... en als je dan een Mokumer plat hoorde praten, dan vooral terug reageren....
Krijg nouw de Tiefus riep hij... wat een klere Leier... en zo...
HIj dacht dat ik een gastarbeider was geweest.... maar 100% gekleed om de hete Zon tegen te houden is beter
dan om als Indian met rode huid aan de bar gaan zitten.
Vond het wel leuk, weer eens iets anders dan in Volendammer kostuum op de foto!
Probeer het ook eens als je daar komt.. en stuur al je vrienden en doe ze de groeten!
Ik ging enkele jaren terug op Ski vakantie in Marokko, in zwembroek op de zand helling!
En zag daar wandelende Jurken, niets te zien en dat ging ik toen ook proberen.
Kreeg een zwarte en dat was minder heet dan ik dacht.... en als je dan een Mokumer plat hoorde praten, dan vooral terug reageren....
Krijg nouw de Tiefus riep hij... wat een klere Leier... en zo...
HIj dacht dat ik een gastarbeider was geweest.... maar 100% gekleed om de hete Zon tegen te houden is beter
dan om als Indian met rode huid aan de bar gaan zitten.
Vond het wel leuk, weer eens iets anders dan in Volendammer kostuum op de foto!
Probeer het ook eens als je daar komt.. en stuur al je vrienden en doe ze de groeten!
Jablan
vindt dit leuk
Ik vind het erfenis-topic goed lopen. Compliment aan Lady1234 en de anderen, met de goede mix tussen empathie en kennis delen.
witte angora
, Lady1234
, Komkommertijd
, moederslink
, Erthanax
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Eens, het kán gelukkig nog wel
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Toch maar even in de huiskamer: Lady, gefeliciteerd met je achterkleinkind.
Lijkt me een bijzondere belevenis; ik heb twee mensen gekend die ook voor de eerste keer overgrootouders werden. De trots die ze uitstraalden is me altijd bijgebleven.
Lijkt me een bijzondere belevenis; ik heb twee mensen gekend die ook voor de eerste keer overgrootouders werden. De trots die ze uitstraalden is me altijd bijgebleven.
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Pfff... het is nu al 27 graden binnen. De slaapkamers voelen wel wat koeler aan. Maar de huiskamer?
Tips om verkoeling te zoeken: Amsterdam, achter het Centraal Station. Zit je lekker in de schaduw, en met een briesje vanaf het IJ is het prima te doen. Andere tip: de trein. De airco staat aan. Tenminste, afgelopen zondag. Het was er in ieder geval prima vertoeven.
Tips om verkoeling te zoeken: Amsterdam, achter het Centraal Station. Zit je lekker in de schaduw, en met een briesje vanaf het IJ is het prima te doen. Andere tip: de trein. De airco staat aan. Tenminste, afgelopen zondag. Het was er in ieder geval prima vertoeven.
-
Klinkt goed,lijkt wel vacantie
Gister het schip weer geladen,net voor tien uur klaar.
Beetje bewolkt en nog net geen 30 gr,dus wel te doen.
Toen kwam de zon goed door,dus de collega die na mij aan de beurt was had het een stuk slechter!
Nu,al varend toch een licht briesje,dus goed uit te houden.
Lijkt ook wel wat op vacantie
-
Op dat schip kun je toch zeker wel een paar echte palmbomen zetten, scharrel?
-
Jawel,maar dat moeten dan wel bonsaï palmen zijn i.v.m.de lage bruggen hier.witte angora schreef: ↑11 aug 2020 10:18Op dat schip kun je toch zeker wel een paar echte palmbomen zetten, scharrel?
En dat ligt zo krap daar onder.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik wil ook niet achterblijven Lady en je feliciteren met je achterkleinzoon !.
-
Zet er desnoods een in je stuurhut. Paar druiven erbij en een hangmat, dan ben je er toch ook? Voor het zwembad heeft komkommer vast wel een oplossing.scharrelschipper schreef: ↑11 aug 2020 11:01Jawel,maar dat moeten dan wel bonsaï palmen zijn i.v.m.de lage bruggen hier.witte angora schreef: ↑11 aug 2020 10:18Op dat schip kun je toch zeker wel een paar echte palmbomen zetten, scharrel?
En dat ligt zo krap daar onder.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Daar sluit ik me volledig bij aan.moederslink schreef: ↑11 aug 2020 11:32Ik wil ook niet achterblijven Lady en je feliciteren met je achterkleinzoon !.
Los daarvan: mooi om te zien dat je als oudere (sorry Lady, maar daar mag ik je in dit stadium toch wel onder scharen?) toch gewoon lekker digitaal actief kunt zijn en met kennis van zaken mensen kunt adviseren. Top!
moederslink
, Erthanax
en scharrelschipper
vinden dit leuk
-
Die ' oudjes ' doen het nog best , dus die zetten we nog lang niet in de Dug-Out