Huiskamer
Re: Huiskamer
[/quote]
Voor het zwembad heeft komkommer vast wel een oplossing.
[/quote]
Laat mij raden , gaatje boren in de romp ,bij voldoende water hoogte kurk van een wijn fles er in stoppen en klaar is kees ,zonder kosten.
[/quote]
Laat mij raden , gaatje boren in de romp ,bij voldoende water hoogte kurk van een wijn fles er in stoppen en klaar is kees ,zonder kosten.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dank jullie wel voor alle aardige felicitaties. Ben daar heel verguld mee.
@fonsflons
Niet wanhopen, komt met de jaren.
@fonsflons
Niet wanhopen, komt met de jaren.
Moneyman
, moederslink
, witte angora
, Nijogeth
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Kinderen krijgen is leuk, kleinkinderen nog veel leuker. Dan moeten achterkleinkinderen toch wel het leukst zijn. Gefeliciteerd Lady! Ik hoop dat je er nog zolang van kunt genieten dat de kleine later nog actieve herinneringen heeft aan een top-overgrootmoeder.
Lady1234
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
[/quote]
[/quote]
Dat gaat is nu geen goed idee,want het ruim zit vol gerst.
En je wil niet weten hoe dat gaat meuren in combinatie met gerst
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ook voor die gerst heeft komkommer wel weer een oplossing. Met name om het lage waterpeil in een aantal beken nog enigszins op peil te houden.
Moet het dan in zakken? Komkommer was net van plan zijn plastic jasje uit te doen. Ook weer opgelost.
Is getekend: witte komkommer (oftewel: op een gegeven moment ga je het wel leren)
Moet het dan in zakken? Komkommer was net van plan zijn plastic jasje uit te doen. Ook weer opgelost.
Is getekend: witte komkommer (oftewel: op een gegeven moment ga je het wel leren)
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ja,de opmerkingen van KKT kunnen heel inspirerend zijnwitte angora schreef: ↑11 aug 2020 13:19Ook voor die gerst heeft komkommer wel weer een oplossing. Met name om het lage waterpeil in een aantal beken nog enigszins op peil te houden.
ik wacht met spanning op zijn commentaar!
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dagje naar het strand? Vergeet je verfroller niet mee te nemen https://www.dumpert.nl/item/7964461_9d6d7dab
moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Ik voorzie eerdaags een tekort aan verfrollers.
ZeerPrivé
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Duidelijke grenzen stellen, consequent zijn, en ongewenst gedrag negeren. Anders blijft hij aan de gang.
Komkommertijd
, moederslink
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Ik weiger hierop Komkommertaar te geven, heb inmiddels uitstekende vervanger lees ik nu hier!
scharrelschipper
en witte angora
vinden dit leuk
-
Gezien de maat van de Spits met Bonsai noodzaak: https://www.bol.com/nl/p/ekeo-zitbad-vo ... xWEALw_wcBwitte angora schreef: ↑11 aug 2020 11:40Zet er desnoods een in je stuurhut. Paar druiven erbij en een hangmat, dan ben je er toch ook? Voor het zwembad heeft komkommer vast wel een oplossing.scharrelschipper schreef: ↑11 aug 2020 11:01Jawel,maar dat moeten dan wel bonsaï palmen zijn i.v.m.de lage bruggen hier.witte angora schreef: ↑11 aug 2020 10:18Op dat schip kun je toch zeker wel een paar echte palmbomen zetten, scharrel?
En dat ligt zo krap daar onder.
Maar met enige zoeken ook elders voordeliger te vinden!
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Is er een geloofwaardig alternatief voor Buienradar? De grafiek voor mijn woonplaats op Buienradar gaf wat lichte neerslag aan. Ik zag de inktrode vlek op de kaart wel aankomen.
Werkelijk zeer zware neerslag met bliksem volgde kort daarop. Buienradar kun je dus niet serieus nemen. Wat heb je aan zulke informatie? Het kan zelfs gevaarlijk zijn voor mensen met bijvoorbeeld een lichamelijke handicap.
Werkelijk zeer zware neerslag met bliksem volgde kort daarop. Buienradar kun je dus niet serieus nemen. Wat heb je aan zulke informatie? Het kan zelfs gevaarlijk zijn voor mensen met bijvoorbeeld een lichamelijke handicap.
-
Geen idee, Bob. Weeronline zou beter moeten zijn, maar daar snap ik ook niet veel van. Buienradar is inderdaad niet zo geweldig. Heb het twee keer meegemaakt dat er stralende zon en droog weer werd voorspeld, in beide gevallen kwam ik in vier pittige regenbuien terecht, waaronder inderdaad een paar onweersbuien. Dan sta je ergens in niemandsland, geen gelegenheid om te schuilen, en je bent nog lang, lang niet bij het station.
-
Ja, het was hier echt een wolkbreuk. Wanneer je verwijtbaar verkeerde info aanlevert als site kan er gevaarzetting ontstaan. Ongetwijfeld hebben ze een dikke vette disclaimer op hun site staan, maar dan nog.
Ik denk WA dat we meer hebben aan onze intuïtie. Of onze grote teen!
ik persoonlijk vindt het erg jammer dat ElleFlowers besloten heeft om na alles wat er tegen haar is gezegd de handdoek in de ring te gooien. Zo zijn we onze enige echte jurist kwijtgeraakt. Jammer
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Beter zelf het weer in de gaten houden.Bob Schurkjens schreef: ↑11 aug 2020 18:57Ja, het was hier echt een wolkbreuk. Wanneer je verwijtbaar verkeerde info aanlevert als site kan er gevaarzetting ontstaan. Ongetwijfeld hebben ze een dikke vette disclaimer op hun site staan, maar dan nog.
Die weer profeten zitten er nog al eens naast.
`t Is bekend;na hitte komen er donderbuien.
Hoop dat je geen schade hebt.
Wij schippers en ook de boeren staan er om bekend dat ze het weer aardig kunnen voorspellen,mijn opa kon dat i.d.d.vrij goed,mijn vader al wat minder en ik ben er ook niet zo goed in
Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Vandaag voor het eerst tomaatjes uit eigen tuin gegeten. Je kent ze wel, van die kleintjes die in een klein bakje megaveel geld kosten. Geen waterbommen, maar lekker zoet, echt zongerijpt aan de plant. Stuk komkommer erbij (nee, niet de forumclown), witte kaasblokjes, en een dressing van wat olie en azijn. Meer was niet nodig. Kan het iedereen aanbevelen voor volgend jaar: Koop een emmer, haal de bodem eruit, graaf hem in, doe er goede aarde in, plantje kost 1,59 bij het tuincentrum, en lekker laten groeien. Wel aan een bamboestok, anders kruipt hij over je hele tuin heen. Dat wil je ook niet.
Erthanax
, Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Graag mijn kant op ajb https://www.ad.nl/binnenland/lokaal-ont ... ~a0eb0678/
Hier nu noodweer. Grote hagelstenen en stortbuien, plus onweer en veel wind. Westen van Brabant.
Tomaten kunnen behoorlijk woekeren, dus inderdaad omhoog met die dingen.
Aardbeien, frambozen en bessen uit eigen tuin zijn ook leuk en lekker, ook voor het gevogelte des hemels en het gedierte des velds. Een eekhoorntje van de aardbeien zien eten doet wonderen voor je humeur, kan ik iedereen verzekeren
Aardbeien, frambozen en bessen uit eigen tuin zijn ook leuk en lekker, ook voor het gevogelte des hemels en het gedierte des velds. Een eekhoorntje van de aardbeien zien eten doet wonderen voor je humeur, kan ik iedereen verzekeren
witte angora
, Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk