breien schreef: ↑14 aug 2020 10:26
Hopelijk wordt het morgen mooi wandelweer.
Ik moet naar de textielsuper twaalf kilometer van huis om nog een bolletje garen te kopen.
Ik ben echt een beetje te veel in mijn nopjes met mijn breiwerkje.
Dat noemen wij een doel om te wandelen
's Morgens op tijd weggaan, dan ben je voor de eventuele plaatselijke, lokale bui weer terug.
*
Ik heb een vaag idee, dat ik de forumopa iets anders zie. Bij veel onderwerpen komt eerst een eigen ervaring van vroegâh en dan via een associatie komt hij weer terug op het actuele onderwerp. Laatste tijd deed hij zijn best om het onderwerp te blijven. Misschien, als hij terugkomt, proberen hem duidelijk te maken, dat hij beter eerst een kladreactie kan typen, die even laten staan, teruglezen en daarna inkorten tot een beter antwoord.
*
mh73 schreef: ↑14 aug 2020 13:25
Als ik weer thuiskom zal ik wel een keer mijn onvolprezen appelcake bakken of boterkoek.
+
NeoDutchio schreef: ↑14 aug 2020 12:11
Het mooie is wel dat dit topic steeds meer op een klassiek verjaardagsfeestje begint te lijken. In de ene hoek gaat het over hondjes en huisdieren, in de andere hoek over breigaren en in het midden over die ene buurtgenoot die nogal rare streken heeft. Ik mis alleen nog iemand die met de hapjes rond gaat.
* Kijkt naar de boterkoek, cake en hapjes * Zijn die hapjes in de combi-oven geweest of uit de frituur? Wat zijn die groene dingetjes in de cake? Ah, er is nog een cake, met bruine spikkels. Chocolade? Boterkoek gaat er altijd in