LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anti corona pack

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
JerryHopper

anti corona pack

Ongelezen bericht door JerryHopper »

Een maaltijd bezorgservice (omg. maassluis ) voor ouderen, bezorgt naast de maaltijd, ook een flyer voor een gezondheidsproduct.

De bijbehorende website : www.anticoronapack.nl

Ik ben even gaan neuzen, en vondt een email-adres: [email protected] - Zoeken op dit domein, geeft veel negative reviews.
Het bedrijfs-adres geeft ook geen geruststelling, en een waslijst aan bedrijfsnamen die op dat ene adres staan.

Zoeken op de namen van personen bij dat bedrijf : Yusel Yalxin en Machiel Dam die al eerder in het nieuws kwamen vanwege schimmige failissementen.

Ik denk dat www.anticoronapack.nl geen zuivere koffie is.

Bron: https://twitter.com/jerry_hopper/status ... 2499624960

anticorona-pack.JPG
anticorona-pack.JPG (71.52 KiB) 3615 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

JerryHopper

Re: anti corona pack

In de Whois gegevens van anticoronapack.nl vinden we een email-adres : [email protected]

Het contact-email adres verwijst naar het domein mijnschoengeheim.nl – een site die inmiddels offline is. Het technische contact-adres van anticoronapack.nl is dus een domein wat dus niet meer bestaat.

Diverse reviewsites hebben wel meer informatie over dit mijnschoengeheim domein, en dat ziet er niet goed uit. Zowel Trustpilot en Klachtenkompas schetsen een beeld van een onbetrouwbare winkel.
Ook op de website van opgelicht?! is er een vermelding. (shopping-plaza.nl mijnschoengeheim.nl feelgoodshoes.nl)

Kortom: de kans dat je je producten krijgt is nihil - schat ik zo.

De producten zijn ook erg duur.

ik heb mn bevindingen maar in een blogpost gedumpt.
https://foryourinformation.nl/2020/08/1 ... aaltijden/

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 »

Je geeft het zelf al aan dat het niet deugd. mijnschoengeheim.nl is ook al uit de lucht, waren ook een hoop klachten over die oplichters.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Grote woorden zonder een greintje bewijs.
En dan heb ik het over het product, en over dit topic.

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 »

Weer een bedrijf die winst wil halen uit de Corona angst. Wat een onzin product

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

JerryHopper schreef:
16 aug 2020 13:07
Een maaltijd bezorgservice (omg. maassluis ) voor ouderen, bezorgt naast de maaltijd, ook een flyer voor een gezondheidsproduct.
Noem de maaltijdbezorgservice maar. Laat de hele wereld maar weten waar ze zich voor laten misbruiken.

Edit: het kan een actie van de bezorger zijn geweest, van de bezorgservice, of wellicht zelfs buiten hun weten en dat van de medewerker om. Maar linksom of rechtsom, noem maar man en paard.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

En ook weer bij ouderen. Wat ben je dan toch een ..... :evil:
Het Anti Corona Pack Team....het mocht wat ... :mrgreen:

JerryHopper

kuklos schreef:
16 aug 2020 21:18
JerryHopper schreef:
16 aug 2020 13:07
Noem de maaltijdbezorgservice maar. Laat de hele wereld maar weten waar ze zich voor laten misbruiken.

Edit: het kan een actie van de bezorger zijn geweest, van de bezorgservice, of wellicht zelfs buiten hun weten en dat van de medewerker om. Maar linksom of rechtsom, noem maar man en paard.
Dat is het hem, die weet ik (nog) niet. de persoon die de foto van deze reclame op twitter postte, wil dit (nog) niet vrijgeven. zie: https://twitter.com/Dokajunk/status/1295074204015091717

Maar ik kom er links of rechts wel achter, morgen maar een belrondje doen :)

besseldekker

Ongelezen bericht door besseldekker »

Het volgende geheel ten overvloede:

https://www.anticoronapack.nl/, blijkbaar uit Heerhugowaard, herkauwt de bekende gedragsregels (afstand houden enzovoort). Tot zover niets nieuws, en dat kun je ook zonder pack. Daarnaast zegt men dat ook een goede weerstand van belang is, en ja hoor, daar komt Anti Corona Pack als aap uit de mouw! Dat is misschien goed voor je weerstand, wie weet, maar hoe zou het "anti-corona" kunnen zijn? "Visolie, knoflookolie, vitamine C": gewoon naar de drogist, zou ik zeggen.

Gesloten