LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maandbetalingen wel of niet

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter

Maandbetalingen wel of niet

Ongelezen bericht door painter »

Is het nu nog nodig om bijvoorbeeld de maandtermijnen, onder protest natuurlijk, te betalen, want ze gaan toch schikken, het heeft toch geen nut meer om door te betalen.

Ik weet dat betalen helemaal geen optie meer is, maar er zijn mensen die dat misschien nog wel doen met een bepaalde reden, maar je zou toch zeggen dat er nu een oplossing komt je niet meer hoeft te betalen
of zal dexia je aan je contract houden en toch met bedreigingen van incasso doorgaan.

Graag een duidelijk en niet afwijkend antwoord

painter

Re: Maandbetalingen wel of niet

Ongelezen bericht door painter »

up

JOOST1

Ongelezen bericht door JOOST1 »

waarom betaal je nog? Er is toch al 2 jaar gezegd stop met betalen. alle advocaten met bankrecht zie ook rechten.nl zeggen al 2 jaar stoppen met betalen Nu moet je maar zien hoe je geld terug krijgt Ik ben gelukkig in 2003 gestopt en nog steeds niet gedagvaard

Joost

Corsik

Ongelezen bericht door Corsik »

Ik heb 2 jaar geleden het aanbod aangenomen ik niet wist wat te doen er waren nog geen rechtzaken etc. en geld voor een advocaat hadden wij niet .
Antwoorden op brieven aan Dexia kreeg ik niet , maar zoals de zaken nu leggen ovrweeg ik alsnog te stoppen met betalen.
Zou dat verstandig zijn ?
Liever geen reakties van je had nooit een aanbod aan moeten gaan ,want dat is achteraf geleuter waren zo'n beetje de eerste toen.
Ik hoor het wel .
Cor

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dat je het aanbod hebt geaccepteerd is niks meer aan te veranderen.
Je enige kans is een advocaat in de arm te nemen die bereid is te procederen ondanks je het aanbod hebt geaccepteerd. Deze advocaat zal dan eerst de overeenkomst Dexia aanbod moeten vernietigen. Als dat lukt dan kan die verder gaan, lukt dat niet dan blijf je gebonden aan het Dexia aanbod hoe zuur dat ook moge zijn.

Groeten justice

Gesloten