Ik denk het ook
laptopdiscount.nl
Re: laptopdiscount.nl
Allemaal bedankt voor de hulp!
Kokka, als ik je buurvrouw nog even een tip mag geven. Voor scholieren is een Chromebook ideaal en die zijn bovendien, afhankelijk van de specs natuurlijk, helemaal niet duur.
-
Zou ieder geval aangifte doen bij de Politie, mogelijk dat de bank al de gelden heeft geblokkeerd, al is die kans erg klein.Har45 schreef: ↑02 sep 2020 15:43Ook bij politie bekend
https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html
Ik zou ook even bij de politie melden wie de houder is van het domein. Die naam staat ook al in rechtszaken.
Ja ze gaat inderdaad aangifte doen, ik heb alle info die jullie gegeven hebben doorgegeven, die zal ze er ook bij vermelden.
nogmaals bedankt
nogmaals bedankt
-
- Contacteer:
Denk dat heet wordt onder de voeten want de site is niet meer bereikbaar. En ik wilde ook zo graag scharnieren bestellen
Gelukkig kan dat nog prima
Oh, heb jij die scharnieren uit mijn winkelmandje gepikt? Graag netjes terug leggen ajb.
Ook ik wil jullie adviseren niets bij laptopdiscount te kopen. Ik heb op 15 juni een onderwatercamera gekocht en betaald en nog steeds niets ontvangen. Een telefoonnummer hebben ze niet en als je ze mailt hebben ze je account verwijderd. Advies: Niets kopen daar!
Maar het topic is al van 2020. U hebt jammer genoeg ook niet eerst de boel gecontroleerd.
-
Laptopdiscount. En wat verkopen ze? CD's, telefoons, printers, scanners, tv's, trackers, koptelefoons, drones, beamers en verschillende soorten camera's. Niet bepaald logisch voor een laptopwinkel.
Een nieuw adres is Waterloo, wellicht de ECC dan inschakelen.
Een nieuw adres is Waterloo, wellicht de ECC dan inschakelen.
Of even Napoleon inschakelen.
Napoleon en Waterloo bleek niet zo'n gunstige combinatie, dacht ik.
Moneyman
vindt dit leuk
Tweede kansje.
U kunt aan uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl, www.eccnederland.nl/ of www.fraudehelpdesk.nl hulp of advies vragen.
Indien u betaalt hebt met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.
Indien u betaalt hebt met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.