Ik had ook nog een klacht over een eerdere actie met zegeltjes, na veel plakken had ik eindelijk de kaart vol voor een boodschappenpakket, toen mijn man die wilde afhalen bij onze C1000 in Hellevoetsluis

in de laatste week was die er niet meer en kwamen we op een lijst te staan en zouden we teruggebeld worden (dus niet!) Ik heb nu afgelopen zaterdag gebeld of dat we het pakket nog zouden krijgen en de bedrijfsleider zei toen dat hij niet 400 mensen die nog een pakket te goed hadden konden gaan bellen en zei dat ik langs moest komen, dus ik `smiddags naar de servicebalie waar een jongen stond die me vertelde dat ook al stond ik niet op het lijste wat hij voor hem had ik met het zegelboekje langs kon komen om ook het pakket op te halen.
Ik kon zelf niet meer uit de voeten omdat ik invalide ben en stuurde dus mijn man die daar voor leugenaar werd gezet, er werd gezegd dat dat allemaal niet kon en dat de jongen bij de servicebalie niets had gezegd, toen kwam de assistent bedrijfsleider die zei dat hij de baas was en dat wat die jongen bij de balie mij had beloofd helemaal niet mocht, mijn man schoot toen behoorlijk uit zijn slof omdat hij voor leugenaar werd gezet en omdat hij er weer voor niets naar toe moest, en het mooiste is ook nog mijn schoonmoeder was er de eerste en de 2e keer bij, dus ze vonden dat die ook stond te liegen.
Dus niks `de klant is koning`of `geen fratsen`.
Maar `veel fratsen en val maar dood met je voor 360 euro gespaarde zegeltjes`.