LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zegeltjes plakken voor boodschappenpakket

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
chiqitta

zegeltjes plakken voor boodschappenpakket

Ongelezen bericht door chiqitta »

Ik had ook nog een klacht over een eerdere actie met zegeltjes, na veel plakken had ik eindelijk de kaart vol voor een boodschappenpakket, toen mijn man die wilde afhalen bij onze C1000 in Hellevoetsluis :x in de laatste week was die er niet meer en kwamen we op een lijst te staan en zouden we teruggebeld worden (dus niet!) Ik heb nu afgelopen zaterdag gebeld of dat we het pakket nog zouden krijgen en de bedrijfsleider zei toen dat hij niet 400 mensen die nog een pakket te goed hadden konden gaan bellen en zei dat ik langs moest komen, dus ik `smiddags naar de servicebalie waar een jongen stond die me vertelde dat ook al stond ik niet op het lijste wat hij voor hem had ik met het zegelboekje langs kon komen om ook het pakket op te halen.
Ik kon zelf niet meer uit de voeten omdat ik invalide ben en stuurde dus mijn man die daar voor leugenaar werd gezet, er werd gezegd dat dat allemaal niet kon en dat de jongen bij de servicebalie niets had gezegd, toen kwam de assistent bedrijfsleider die zei dat hij de baas was en dat wat die jongen bij de balie mij had beloofd helemaal niet mocht, mijn man schoot toen behoorlijk uit zijn slof omdat hij voor leugenaar werd gezet en omdat hij er weer voor niets naar toe moest, en het mooiste is ook nog mijn schoonmoeder was er de eerste en de 2e keer bij, dus ze vonden dat die ook stond te liegen.
Dus niks `de klant is koning`of `geen fratsen`.
Maar `veel fratsen en val maar dood met je voor 360 euro gespaarde zegeltjes`. :evil:

C1000

Re: zegeltjes plakken voor boodschappenpakket

Ongelezen bericht door C1000 »

U moet niet gaan liegen mevrouw,

Onze service is de beste van Nederland.
Wij kunnen ons niet voorstellen dat u dit overkomt.
Gewoon eerlijk zijn.. en zeg nu gewoon dat u één van die uitkeringstrekkers bent die een doos wil scoren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

geachte C1000,

Ik begrijp dat alle C1000 winkels de beste van Nederland zijn, maar daar valt die van U NIET ONDER WAT KLANTVRIENDELIJKHEID BETREFT :roll:
j HAM

Gast

Geachte c1000-medewerker. Kun jij me uitleggen waarom een uitkeringstrekker geen ''gratis'' boodschappenpakket zou mogen krijgen? Vind jij soms dat die het uit jouw portemonnee betaald heeft gekregen?

Ditzelfde, ik ben niet eens uitkeringstrekker, is me in het filiaal, in de geweente waar ik woon, ook overkomen. Nadat ik de bedrijfsleider duidelijk had gemaakt dat ik aan alle regeltjes van hun actie had voldaan, kon ik het pakket een week later alsnog komen afhalen, en kreeg er nog een grote bos bloemen bij, als pleister op de wonde.

De beste service van Nederland? Zeur niet, ik had veel liever die bloemen niet gehad, maar wel dat men mij in eerste instantie correct behandelde.

chiqita

Ongelezen bericht door chiqita »

Ik wilde even reageren op de C1000, is deze doos alleen voor uitkeringstrekkers dan? Of kwam u er toevallig op omdat ik vertelde invalide te zijn. ZIELIG HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten eerste zijn we dit niet en werken wij hard voor onze boodschappen van `s morgens 6.30 tot 20.00 `s avonds en als we wel uitkeringstrekkers zouden zijn dan zouden we zeker niet bij C1000 de boodschappen doen, want ze zijn zeker niet de goedkoopste.
Maar inmiddels heb ik van de week de echte bedrijfsleider gesproken en die heeft zijn excuses aangeboden en vertelde mij dat dit niet zo had mogen gebeuren en vertelde mij dat de doos alsnog klaarstond.
Dus ik ga er voortaan toch nog maar weer boodschappen doen, omdat je er lekker dicht voor de deur kunt parkeren en anders niet.

Seizoen

Ongelezen bericht door Seizoen »

chiquita je hebt GELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK :D :D :D :D

heel goed van je:D :D :D :D

Je laat je niet pakken door iemand die zo vooroordeelt over iemand anders die hij niet kent!!

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Laten we lekker met zijn allen gaan zaniken om een doos waar je toch al niets aan hebt. Als ik een supermarkt zou hebben zou ik erg moe worden van al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Gast

C1000
Gast

Geplaatst op 08 Feb 2005 13:12 door C1000

--------------------------------------------------------------------------------

U moet niet gaan liegen mevrouw,

Onze service is de beste van Nederland.
Wij kunnen ons niet voorstellen dat u dit overkomt.
Gewoon eerlijk zijn.. en zeg nu gewoon dat u één van die uitkeringstrekkers bent die een doos wil scoren.
Ach als je bij C1000 werkt kom je vanzelf ook in de WW terecht, want je wordt toch te duur, en dan is daar het gat van de deur

Hij wou die doos natuurlijk vast zelf hebben, is op de toekomst voorbereidt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gesloten