Wij hebben vóór Covid19 uitbrak een overtocht ter waarde van bijna 200 euro geboekt van Calais naar Dover via Direct-Ferries. Eerst geboekt voor mei 2020, deze hebben we later met extra kosten omgeboekt naar oktober 2020. Helaas kunnen we ook nu nog niet naar Engeland. Dus we wilden de overtocht annuleren, omdat het voor een verblijf van 1 week geen zin heeft als je 14 dagen in quarantaine moet.
Je moet persoonlijk contact opnemen om te annuleren of het via "mijn boeking" doen. Het rare is alleen dat er nergens, maar dan ook nergens een telefoonnummer of een emailadres te vinden is en dat annuleren via "mij boeking" ook na vaak proberen niet mogelijk is. Op de website wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en je komt echt niets verder. Heel raar. Je moet een overtocht toch kunnen annuleren? Desnoods door een voucher aan te bieden? Wie heeft er ook ervaringen met Direct ferries?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |