>>moederslink schreef: ↑19 sep 2020 22:25Even over POSTNL:
1) er lag vanmorgen een kaartje in de bus dat ik niet thuis was____ jawel, ik was wél thuis!
2) Enfin het lag bij de Jumbo....
Ik 2x voor nop nd Jumbo gegaan ....het lag daar niet.......ik balen maar goed dan maar tot maandag wachten of zo.
Wordt er net aangebeld : jawel POSTNL
3) 10x excuses, want hij zag net pas dat er nog één klein pakje in zijn busje lag en bedacht:
" ik bezorg het toch nog maar even " ____hoe aardig toch? Dan heeft die gozer een lange dag gehad.
Dus even alles los bekeken.
1) De bezorger moest een pakketje bezorgen, maar kon die niet vinden in zijn bus. Dan gewoon maar de waarheid "aanpassen" dat je niet thuis was? Dat om te testen of je wel bewust bent van wat je doet op een dag? Was ik dan echt niet thuis of wordt ik nu echt te doof voor mijn bel?
2) De bezorger motiveert je beweging met een 2 tripjes naar de Jumbo, natuurlijk met het plan je in beweging te krijgen? Want het pakketje kan natuurlijk NOOIT bij de Jumbo liggen. Maar hij is begaan met je mobiliteit en gezonde levensstijl.
3) Dan ziet de bezorger rond 22.00 uur dat hij het pakketje, waarover hij eerder valse informatie had gegeven, toch nog in zijn bus liggen. Dat beetje geld voor de bezorging wil hij natuurlijk niet mislopen en dat je niet thuis was weet je natuurlijk niet meer. Laten we gokken, denkt de bezorger. Is de ontvanger zo moe dat hij al slaapt of zo "pissed off" omdat hij niet thuis was toen hij wel thuis was?
En als hij dit nog even langs brengt, omdat hij het niet meer bij de Jumbo kan afleveren, gaat hij er vanuit dat hij niemand zal wakker bellen. Want dit is natuurlijk niet voor iemand die nog weet dat hij wel thuis was toen het pakketje eigenlijk zou worden afgeleverd (wat wellicht ook in de tracking stond) en was aangegeven om al in de ochtend te worden afgeleverd, toen je niet (wel) thuis was.
Ik vraag me wel af welke tekst hier had gestaan als je lekker vroeg je bed in was gestapt en deze slechte, slechte, slechte en toen goede bedoeling van de bezorger je bruut uit dromenland had gehaald?