LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fishing LAVG
Fishing LAVG
Ik kreeg zojuist een bericht van LAVG deurwaarders mbt een schuld van bijna €1000,00 met de vraag om het bedrag even over te maken op rekeningnummer DE16100110012629968286 met een betaalbewijs naar [email protected]
Indien ik niet betaal wordt er overgegaan tot conservatoire maatregelen.
Iemand hierdoor ook benaderd?
Indien ik niet betaal wordt er overgegaan tot conservatoire maatregelen.
Iemand hierdoor ook benaderd?
Re: Fishing LAVG
Je wordt ermee plat gegooid momenteel. Gewoon goed opletten.
SMS phishing in omloop
Op verschillende data in september 2020 zijn er uit naam van LAVG (afkomstig van verschillende 06-nummers welke vaak beginnen met 06-57.. of 06-21951629) sms’jes verzonden waarin wordt aangegeven dat er, bij het niet betalen van het genoemde bedrag, overgegaan wordt tot het leggen van een conservatoir beslag. De betreffende sms’jes zijn niet door LAVG verstuurd.
Volledig bericht https://www.lavg.nl/organisatie/kwalite ... strijding/
Op verschillende data in september 2020 zijn er uit naam van LAVG (afkomstig van verschillende 06-nummers welke vaak beginnen met 06-57.. of 06-21951629) sms’jes verzonden waarin wordt aangegeven dat er, bij het niet betalen van het genoemde bedrag, overgegaan wordt tot het leggen van een conservatoir beslag. De betreffende sms’jes zijn niet door LAVG verstuurd.
Volledig bericht https://www.lavg.nl/organisatie/kwalite ... strijding/
En dezelfde berichten zijn er over Syncasso, ggn, Flanderijn, enz enz enz.
Haha geef je nummer maar
ZeerPrivé
vindt dit leuk
-
Heb nog nooit geld betaald aan deurwaarders of incassobureaus, begin daar echt niet aan...Daar zijn mijn zuur verdiende centjes te goed voor...
-
Ik koop de goede flessen whisky (en cognac) liever zelf.breien schreef: ↑27 sep 2020 22:51Moneyman zal ook zijn centjes moeten verdienen. Dat gunt u hem toch wel.J. Deltoer schreef: ↑27 sep 2020 21:58Heb nog nooit geld betaald aan deurwaarders of incassobureaus, begin daar echt niet aan...Daar zijn mijn zuur verdiende centjes te goed voor...
Hij wil zo nu en dan een goede fles whisky kopen.
-
Zie het mailadres en je weet genoeg. Zou moeten zijn [email protected] of iets soortgelijks.
En het bankrekeningnummer wijst naar de N26 bank. En het dossiernummer of betalingskenmerk ontbreekt. En alle maildressen eindigen op mail.com. Niet op reageren.
Hm, topic 2 over dezelfde bende: valse SMS
Hm, topic 2 over dezelfde bende: valse SMS