Ik heb hem toen aangegeven daar te stoppen.
Hij had twee domeinnamen van mij in zijn beheer. 1 actief en 1 inactief.
Bij het "weggaan" ging ik er vanuit dat hij beide domeinnamen zou stoppen. Ik kreeg nl ook geen facturen meer van die domeinnamen wel van de overige diensten ( mailhosting wat ik daar nog steeds heb lopen.)
Nu wilde ik onlangs de inactieve domeinnaam gaan zoeken omdat het me toch handig leek om die te hebben . Na speurwerk bleek die bij datzelfde ICT bedrijf te lopen. Dus stuurde ik een mailtje (21 feb. 2020)om te vragen of hij daar een naar wilde kijken en die domeinnaam vrij kon geven. Hij zou er naar kijken maar ik hoorde er niets meer over.Begin maart stuurde ik nog eens een mailtje om te vragen of hij het al had bekeken en hij gaf aan dit alsnog te doen. ....Weer geen reactie.
Vandaag deed ik de derde poging en kreeg toen als antwoord:
dus pats boem ...binnen een minuut zat er een factuur van €88,= in mijn inbox.Oh ik zie dat ik dit nog steeds bij ons loopt en heb je dit nooit gefactureerd
Ik heb gezegd dat ik de domeinnaam niet hoef te hebben en dat die ook nooit is gebruikt maar helaas gewoon betalen.
Ik was perplex en vraag me af wat ik hier mee kan doen....