Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

De toiletjuffrouw? 😅

moederslink

Als ik toiletjuffrouw was en ze stonden te z***ken in het toilet zou ik op hoge poten ontslag eisen van diegenen 🤣

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Bestaat dat eigenlijk nog wel, koffiejuffrouw? De laatste keer dat ik dat mee heb gemaakt is 36 jaar geleden, bij de gemeente Ouder-Amstel. Daarna ben ik er nooit meer een tegengekomen. Moest altijd zelf de koffie halen.

Wat is eigenlijk de mannelijke variant van koffiejuffrouw? Koffiemeester?

moederslink

Koffiepiccoloboy? :P

witte angora

Doe dan toch maar koffiemeester. Dat heeft nog een bepaalde alure.

moederslink

Baristaboy dan? Heeft ook body!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aromaboy®

Echt!

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat is gewoon ook de koffiejuffrouw.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Jablan schreef:
07 okt 2020 21:28
Moneyman schreef:
06 okt 2020 20:42
Waarom zou ik deze vragen hier moeten beantwoorden?
Omdat je hiervoor nogal tekeer bent gegaan? Blijkbaar weet je niet wat HRM inhoudt of een afdeling PZ inhoudt, anders zou je de vraag wel beantwoorden. Aangezien je ook niet bereid bent om zelf een oplossing te formuleren voor de casus uit het topic 'pesten op de werkvloer', what the hell hebben jouw reacties daar dan te zoeken? Je hoeft niet overal te reageren, doe het ook niet.
Die vragen hoeven niet beantwoord te worden omdat ze niets te maken hebben met jouw stelling aangaande dat elk personeelslid iemand mag ontslaan bij zulk extreem pestgedrag. Je stelt die vragen enkel om de aandacht af te leiden. Middels je nieuwe claim "ik weet wel wat HRM is en jullie niet" probeer je jezelf tot expert te bestempelen en ons het zwijgen op te leggen. "Luister maar naar mij want ik weet het" is de onderliggende gedachte.

De discussie over jouw claim dat elk personeelslid iemand mag ontslaan bij zulk extreem pestgedrag gaat helemaal niet over algemeen HRM< maar puur over die claim.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

De kerk-discussie van gister kreeg vanmorgen nog een staartje in mijn pb-inbox :lol: :lol:

Mevrouw heeft inmiddels begrepen dat ik die zondag vooraan in die kerk zat, op de voorste bank, en dat ik inmiddels in thuisquarantaine op haar kosten van een Coronabesmetting zit te genieten. Dat alles terwijl de Psalmen me naar het hoofd gestegen zijn. Een zeer solide conclusie, op basis van mijn reactie :D

De opmerkelijke vraag uit de mond van de schrijfster van een dergelijk stuk was "waar maakt u zich druk om"... Juist ja, over hetzelfde als zij zelf, getuige haar openingspost :mrgreen: Het grappige is dan wel dat ik geen leven heb en ik voor schut zou staan. De onderliggende argumentatie ontbreekt echter - uiteraard.

Maar goed, mevrouw blijkt een miskend schrijftalent te zijn. Het was geen normaal topic, het was een column. Daarvoor is -aldus de schrijfster- geen waarheidsvinding vereist. Dat moge zo zijn, natuurlijk, maar als je het in je column nodig hebt om je op allerhande evidente onjuistheden te baseren, dan heb je misschien, heel misschien, niet zo'n sterke column... of gewoon geen schrijftalent.

Enfin, oordeel zelf.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ah, nou weten we dus ook waar Moneyman zondag was. Helemaal vooraan dus. Ik vond het al raar (was al een beetje boos) dat je niet in de kerk was, maar ik zat achteraan en snap nu waarom ik je niet heb gezien. Blijft alleen Fonsflons over. Waar was jij zondag?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hahaha ja in die mega-kerken heb je een verre/ toneelkijker nodig om elkaar te zien ;)

witte angora

Moneyman schreef:
08 okt 2020 08:56
gewoon geen schrijftalent.

Enfin, oordeel zelf.
Meer valt er niet over te zeggen. Gewild/gemaakt grappig maakt het nog niet grappig.

Wat dat betreft mis ik de grote drie van het Cabaretwereldje wel; wat ik sindsdien gezien heb kan daar absoluut niet aan tippen. Toon Hermans die enkel door zijn gezichtsuitdrukking al de lachers op zijn hand kon krijgen, om wat te noemen. Gewoon niets, helemaal niets zeggen. Of hoe hij enkel door zijn mimiek een typetje neer kon zetten. Dan kwam de stem er nog eens bij... had hij nog geen enkele grap gemaakt. :lol:

O wacht, ze geeft zelf al aan wat het probleem is:
Het houdt mij bezig, dat is duidelijk.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik me verveel.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het zou mij niet echt verbazen als moneyman inderdaad in die kerk (vooraan of achteraan, dat laat ik even in het midden) heeft gezeten. Het fanatiek verdedigen van de uitzonderingssituatie deed me denken aan Van der Staay gisteren.

Afijn, als ik zie wat voor soort columntalenten tegenwoordig de kranten mogen vullen lijkt mij deze dame een verademing.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

breien schreef:
06 okt 2020 21:28
De weegschaal gaf aan dat ik wel 0.5kg was aangekomen. Gisteren was het er wel weer af en woog ik zelfs nog iets minder dan de laatste maanden.
Naar de WC geweest in de tussentijd ? :oops:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 10:39
Nijogeth schreef:
08 okt 2020 09:18
Blijft alleen Fonsflons over. Waar was jij zondag?
In de ochtend in de studio aan het werk, smiddags in Duitsland naar garage vulling aan het kijken, welke hopelijk deze week bevestigd wordt.
Blasfemie!

Overigens wel mooi om te zien hoe hard de streng christelijke gemeenschap geraakt is door een foto die op Dumpert stond. Op die foto hadden ze een bordje voor de kerk in Staphorst gephotoshopt met daarop de tekst 'houd afstand' met daaronder 1,5m en twee pijlen ernaast met daaronder een afbeelding van ***** aan het kruis, zodat het lijkt of ie die anderhalve meter uitbeeldt. Ach, hier is de link, oordeel zelf maar.
https://www.dumpert.nl/item/7996455_ab52c23a

Maar er zijn nogal wat bedreigingen aan het adres van Dumpert gekomen, omdat het respectloos zou zijn, kwetsend zou zijn, maar ook reacties dat ze dat bij de islam niet durven. Die reacties staan ook allemaal op Dumpert, net als een andere foto waarin ze ***** hebben vervangen door de Koran (die is uiteraard niet grappig, maar meer om een statement te maken).

Zegt eigenlijk wel weer genoeg over hoe hypocriet men soms kan zijn. Dan denk ik toch weer een beetje dat streng gelovig zijn mensen het beeld geeft dat zij onschendbaar zijn en de waarheid kennen. En stiekem is dat wel een beetje eng.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 12:18

Ja, ik krijg hier ook wel eens opmerkingen van oudere mensen als ik (zeer sporadisch) op zondag de voortuin sta te doen.

'Eigenlijk is het een rustdag meneer!'

Prima, dan stop ik en kom jij maandag de rest van tuin doen. Ik werk namelijk 6 dagen per week.
“Zeer sporadisch” en “weleens”, dus 1x per jaar misschien? :lol:

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Laat ons, broeders en zusters, de vermaningen van onze vaderen niet vergeten:
Zondagswerk is niet sterk!
Een zondagse steek houdt geen week!

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

Volgens mijn geloof moeten we eigenlijk zoveel mogelijk op zondag doen, dan heb je er de tijd voor.
Zeker omdat er dan ook vele niets doen. :idea: :evil:

Dus aan hen, die rusten op zondag.. Dat gaat tegen MIJN geloof in.

moederslink

Laat ik nu zo gezegend zijn dat ik in principe iedere dag als een rustdag kan en mag beschouwen. :D
Wat een cadeautje na +-50 jaar werken .

Plaats reactie