LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legiolease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rajcox
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2005 21:11

legiolease

Ongelezen bericht door rajcox »

Wie kan mij helpen.Ik heb een contract ondertekend 8 maart 2000 op 17 maart 2000 zijn wij getrouwd.Daarvoor waren wij niet geregistreerd als partners.Nu kwam ik tot de ontdekking dat de begindatum van dit leaseplan pas op 21 maart is ingegaan dus de eerste betaling heeft plaatsgevonden kan ik nog onder dit contract uit. Pluutje alvast bedankt.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Dubio »

Datum van ondertekening is geldig, betalen dus. Gelukkig kan je eega nu helpen je deze last te dragen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Idaho »

Opmerking van een verbitterd iemand Dubio, ja deze tijden zullen hard bij je aankomen.

Rajcox, helaas zit er in bovenstaande vervelende opmerking wel een kern van waarheid, maar er zijn nog genoeg andere optie's, mijn advies is, dek je zoveel mogelijk in, wordt lid van de Stichting Leaseverlies, of neem kontakt op met PAL, danwel Payback en laat hen je een goede advocaat adviseren.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik blijf de hele eega-zaak, van begin af aan, een drogreden vinden. Het is net zoiets als de vormfouten waardoor begin jaren 90 zoveel criminelen op vrije voeten bleven. Maar we zullen wel zien wat de HR hier van vindt.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Jan »

Ook hier gaat de vergelijking WEER niet op. Er blijft in Nederland NIEMAND door vormfouten op vrije voeten. Dat is ook nooit gebeurd.

Degene die dat beweert, maakt zich schuldig aan demagogie.

De verdacht wordt eenvoudigweg opnieuw voor de rechtbank opgeroepen en krijgt dan alsnog zijn/haar verdiende proces.



Jan.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: legiolease

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Precies. Direct juridische hulp zoeken of zelf via internet of via de links op diverse sites.

Hoe langer je wacht (niets doet) hoe minder je kansen worden!

Groeten justice

Teppetoep
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2005 21:25

Re: legiolease

Ongelezen bericht door Teppetoep »

b]Ik had het kunnen weten de...........!!
Dexiabank stuurt mij vandaag twee verzoeken om te betalen voor eh wat eigenlijk?
Wat is er gebeurt, ik heb al mijn contracten opgezegt per 25 januari j.l
Eind januari haalt Dexia d.m.v. een door mij afgegeven machtiging 3 bedragen van mijn girorekening af, dus NADAT de contracten waren afgehandeld.
Ik heb deze 3 bedragen uiteraard laten storneren, met als gevolg dat Dexia vandaag 2 (!) van de 3 bedragen mij wil laten betalen.
Vraag wie is er nu goed bij zijn hoofd?
Het antwoord weten jullie vast wel.

Gesloten