Ik ga het zeker niet terug betalen. Maar ben wel klaar met trust and law. Ik krijg geen antwoord op mijn mails maar wel dreigbrieven van ze binnen.
Probeer netjes te blijven maar het is wel moeilijk .
Ik ga het zeker niet terug betalen. Maar ben wel klaar met trust and law. Ik krijg geen antwoord op mijn mails maar wel dreigbrieven van ze binnen.
Ben nieuw hier, al veel telefoontjes gekregen en brieven van incassobureau. Nu kreeg ik een brief van Kerremans advocaat , dat hij verheugd was mijn dossier over te nemen. Meteen 55 euro er boven op. Heb vroeger geleend , dat was niet zomaar. Heb aan rente en boete al duizenden euro's betaald dus betaal niets meer. iemand ervaring met kerremans? AFM ook paar keer gemaild. Dank voor de evt reacties.sacredfour schreef: ↑29 sep 2020 14:26Als mijn bronnen goed zijn geïnformeerd is de AFM bezig een zaak tegen Saldodipje voor te bereiden.
ik heb nagenoeg hetzelfde ontvangen en terug gestuurd echter vragen ze mij om mijn betwisting te onderbouwen.Japd schreef: ↑06 sep 2020 08:32Dag Ruub18
Ik zag dat je benieuwd was naar de start van mijn mail. Ik begon met een antwoord op hun mail. Die zal ik hieronder vermelden:
Bovenstaand is gestuurd op 12 mei 2020. Hierop kreeg ik terug dat ze het dossier zouden sluiten en retourneren naar Ferratum. Ik heb tot op heden niks meer van iemand iets gehoord. Mochten ze in de toekomst nog een keer moeilijk doen, dan schuif ik deze mail wederom onder hun neus.
Ik hoop dat jij, en ook anderen ook zo’n mail kunnen opstellen wat ervoor zorgt dat ze hun bek houden want het zijn echt nare mensen die in een hele nare taal communicerenze doen net alsof ze mannetjes zijn.
En volg daarnaast de tip op van de andere gebruikers: sluit nooit meer een minilening af want je werkt jezelf in de nesten, net als dat wij allemaal hebben gedaan.
Succes iedereenLaat je niet gek maken door ze want meer dan dreigen kunnen ze niet. Zij zitten meer fout dan wij.
Stuur eens een PB aan sacredfour, wat hij kan doen als ze wel naar de rechter stappen (wat ze niet doen)
Tsja. Ze zullen je nooit dagvaarden voor die 4 tientjes, schat ik in. En als ze dat doen, verliezen ze.
ik had net telefonisch contact en toen zei die man al tussen mond en lippen door dat voor zo'n klein bedrag ze niet veel moeite doen.Moneyman schreef: ↑09 okt 2020 15:32Tsja. Ze zullen je nooit dagvaarden voor die 4 tientjes, schat ik in. En als ze dat doen, verliezen ze.
Maar goed, je maakt je er duidelijk druk om. Gemoedsrust is ook wat waard. Voor die 4 tientjes koop je ook rust en zekerheid. Leergeld, als het ware.
Je hebt dus niets aan wat wij zouden doen, het gaat om waar jij je het fijnst bij voelt.
Ik ben daarom ook erg benieuwd of van Rosmalen doorzet,de post van dave dave was van 2 oktober. Als van Rosmalen nu geloofwaardig wil zijn moeten ze nu dus rechtsmaat regelen hebben genomen. Ik denk dat van rosmalen ook enkel kan driegen, ferratum heeft weinig kans in rechtszaak. Het is grote taal met brief papier van gerechts deurwaarder, in de hoop dat mensen betalen.
Dat valt misschien flink tegen. De vaste klanten hebben al vaak garantkosten betaald, wat een groter bedrag is dan hun nog uitstaande lening. En in die gevallen stapt Ferratum zeker niet naar de rechter: Risico is dan te groot dat Ferratum veroordeeld wordt om die kosten terug te betalen