Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
hebra98

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door hebra98 »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 13:09
In mijn geloof zijn veel zondagen gereserveerd voor F1
>>
MeeToo :evil:

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ondanks, of misschien wel dank zij mijn katholieke opvoeding neig ik er steeds meer naar agnost te worden.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

moederslink schreef:
08 okt 2020 12:56
Laat ik nu zo gezegend zijn dat ik in principe iedere dag als een rustdag kan en mag beschouwen. :D
Wat een cadeautje na +-50 jaar werken .
ik werk ook al een dikke halve eeuw en ben van plan dat nog even vol te houden.
Dat ik dat kan vind ik ook een cadeautje :D

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Geniet er maar van, fonsflons 👍

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gaaf!! Ben zeer benieuwd waar je oog op gevallen is. Leuk ook om dat samen met je zoon te kunnen doen!

hebra98

Ongelezen bericht door hebra98 »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 15:34
.....

Hoop wel dat ze de koppeling hebben vervangen :mrgreen:
>>
Niet naar vragen. Dan wordt hij alleen maar duurder..
En een beetje techneut.... :evil:

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 15:03
Dus voila...hopelijk staat op zeer korte termijn de eerste Duitse uitbreiding in de garage. Een zeldzaam model uit 1995, in nog zeldzamere uitvoering.
Als ik dan zou moeten kiezen, dan was het een Porsche 911 (993) geweest. Maar in dat jaar waren er nog wel een paar leuke Duitse modellen op de markt, die je amper ziet. De BMW Z1 bijvoorbeeld of bepaalde AMG modellen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Goede keuze, fonsflons! Sterker nog, in mijn ogen de beste keuze. Wie een jobstijding krijgt, zegt immers nooit "had ik maar meer tijd aan mijn werk besteed" of iets dergelijks.
Ik hoop dat jullie nog jaren lang samen aan de collectie kunnen bouwen en ervan genieten!

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:
08 okt 2020 16:43
Verstandige keus :mrgreen:
Ja, ik heb wel smaak. Maarja, een gebrek aan financiën om er iets mee te doen. Mijn vader wil ook zo'n hobby starten met me, maar krijgt van mijn moeder nooit meer dan 3000 euro als budget mee.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Dus ik mag komende zondag de F1 kijken op de achterste kerkbank mits er nog voldoende ruimte is?

Verder ga ik meerdere keren per week NAAR de kerk, maar stop 1 deurtje eerder omdat daar de Buurtsuper is.
En de Klassieke Concerten geniet ik zeker van, zolang ik zelf niet hoef mee te zingen...
of iets wat daar voor door moet gaan,
zo vals als de pest!

Komkommertijd

986? Ja , in 1996 de eerste maar een voor serie voor journalisten is unieke extra complete 1995 en die 2.5 Boxster heb ik al!

Fons Flons had het over uniek en een voor serie koop je gebruikt in Duitsland van de fabriek zelf soms...
Alleen verwacht ik voor €3000,- een klus project of van een Horeca eigenaar in problemen die er vanaf moet om te overleven!

Met een rotte Cabrio kap en andere ellende is het wel betaalbare aankoop maar daarna?
Voor vele een manier om als zij de echtscheiding weigerde om dit zo geregeld te krijgen...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Komkommertijd schreef:
09 okt 2020 20:34
Verder ga ik meerdere keren per week NAAR de kerk, maar stop 1 deurtje eerder omdat daar de Buurtsuper is.
Doet me denken aan zeer verre familie van me. Ik meen een neef van mijn betovergrootmoeder, had drie kinderen. Een zoon en twee dochters. De zoon heeft het binnen het dorp niet eens zo slecht gedaan. Een van zijn zussen mankeerde iets, was niet de helderste zeg maar. Die heeft inderdaad een huisje gekocht naast de kerk, waar ze een miniscuul winkeltje had in religieuze artikelen. Ze kreeg volgens mij wel van alle kanten hulp om het te rooien, maar evengoed.

Toevallig was ik een paar weken geleden nog op de plek waar mijn betovergrootmoeder geboren is, en dus ook de vader van die neef. Maar een paar kilometer doorlopen naar dat betreffende huisje, daar had ik ook weer geen zin in. Ik had het al eens gezien.

Ze zal er overigens geen zelfgestookte wodka hebben verkocht, denk ik zo. :wink:

Komkommertijd

Een Belgische winkel heeft juist een rij reclame borden zo achter elkaar geplaatst dat de In & uitgang gescheiden worden!

Ook moet je een mondkapje op die achterin de winkel liggen, anders mag je niet naar binnen dus als je niets hebt krijg je niets!
Of moeten de Hollandse toeristen er maar een gebruikte uit de afvalbak halen? :mrgreen:

omega19

Ongelezen bericht door omega19 »

Probeer je een maand in te halen ?

Komkommertijd

Inhalen, dit is mijn normale tempo!

Zijn jullie dat nu al vergeten?

D34M0N

Ongelezen bericht door D34M0N »

Laatst weer leuke aflevering van de Rijdende Rechter, eiser is een mooi voorbeeld van de onbenulligheid van veel mensen. :lol:
https://www.npostart.nl/KN_1716337

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Moet nog mentaal herstellen van de voorlaatste aflevering die Moederslink plaatste. Weet niet meer precies hoe WA het formuleerde. Net als ik had hij het programma al een tijd niet meer gezien en had met die aflevering ook weer voor een hele tijd genoeg.

Die arme jonge vrouw van het belaagde stel ging me nog het meest aan het hart. Ze zat duidelijk helemaal stuk. Weggezet als "onfatsoenlijk" ook nog eens. Zulke mensen gun ik pas echt een vrijstaand huis met een grote tuin.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het ging er bij de auto heel duidelijk wat je mag verwachten van een auto van 425 (vierhonderd vijfentwintig) euro. Mededelings- en onderzoeksplicht kwamen ook aan de orde. Het leek wel een forumtopic :D.

Mooiste quote van de autohandelaar (als antwoord op de vraag van Jetske van den Elsen: "Ligt u daar wakker van?"):
"Nee, beslist niet...Als je wakker ligt, krijg je slaaptekort."

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Toch een programma waar je al snel voor schutting staat.

Komkommertijd

Beetje dom, niet terug gaan.....
en €425,- - €100,- sloop = €325,- voor 2 maanden APK en gebruik mogelijk.

Ik begreep Opel Vectra en die is in belasting en verzekering voor iemand met 0 jaren No Claim een erg dure!
Dus eigenlijk een dubbele miskoop want als die wel goed was en door de APK kwam ook niet bepaald gratis.

En zijn deskundige, ik zou zo niet graag in beeld komen... en had deze dure in gebruik niet geadviseerd en verder gekeken.
De Suzuki , mooie blauwe is veel voordeliger!
Verder denk ik aan €250,- inkoop bij een die hier ook vaak langs komt, vervoer en poetsen en nog adverteren is €425,- niet echt dikke winstmarge!

En als ik 10 voertuigen APK moet laten keuren om de minst slechte te nemen is ook niet bepaald gratis!
Veel zal Export Afrika gaan met lagere uurlonen en daar is het een prima voertuig voor.

Plaats reactie