>>
MeeToo
ik werk ook al een dikke halve eeuw en ben van plan dat nog even vol te houden.moederslink schreef: ↑08 okt 2020 12:56Laat ik nu zo gezegend zijn dat ik in principe iedere dag als een rustdag kan en mag beschouwen.
Wat een cadeautje na +-50 jaar werken .
Als ik dan zou moeten kiezen, dan was het een Porsche 911 (993) geweest. Maar in dat jaar waren er nog wel een paar leuke Duitse modellen op de markt, die je amper ziet. De BMW Z1 bijvoorbeeld of bepaalde AMG modellen.
Doet me denken aan zeer verre familie van me. Ik meen een neef van mijn betovergrootmoeder, had drie kinderen. Een zoon en twee dochters. De zoon heeft het binnen het dorp niet eens zo slecht gedaan. Een van zijn zussen mankeerde iets, was niet de helderste zeg maar. Die heeft inderdaad een huisje gekocht naast de kerk, waar ze een miniscuul winkeltje had in religieuze artikelen. Ze kreeg volgens mij wel van alle kanten hulp om het te rooien, maar evengoed.Komkommertijd schreef: ↑09 okt 2020 20:34Verder ga ik meerdere keren per week NAAR de kerk, maar stop 1 deurtje eerder omdat daar de Buurtsuper is.