Japd schreef: ↑06 sep 2020 08:32
Dag Ruub18
Ik zag dat je benieuwd was naar de start van mijn mail. Ik begon met een antwoord op hun mail. Die zal ik hieronder vermelden:
Bovenstaand is gestuurd op 12 mei 2020. Hierop kreeg ik terug dat ze het dossier zouden sluiten en retourneren naar Ferratum. Ik heb tot op heden niks meer van iemand iets gehoord. Mochten ze in de toekomst nog een keer moeilijk doen, dan schuif ik deze mail wederom onder hun neus.
Ik hoop dat jij, en ook anderen ook zo’n mail kunnen opstellen wat ervoor zorgt dat ze hun bek houden want het zijn echt nare mensen die in een hele nare taal communiceren
ze doen net alsof ze mannetjes zijn.
En volg daarnaast de tip op van de andere gebruikers: sluit nooit meer een minilening af want je werkt jezelf in de nesten, net als dat wij allemaal hebben gedaan.
Succes iedereen
Laat je niet gek maken door ze want meer dan dreigen kunnen ze niet. Zij zitten meer fout dan wij.
ik heb nagenoeg hetzelfde ontvangen en terug gestuurd echter vragen ze mij om mijn betwisting te onderbouwen.
In tegenstelling tot hetgeen u stelt, heb ik in mijn e-mail d.d. 24 september 2020 uiteengezet dat cliënt onverkort het integrale openstaande bedrag vordert (i.e. € 153,23). Ik heb geenszins erkend dat wij of onze opdrachtgever fout zitten en akkoord gaan met een bedrag van € 37,59. Ik heb enkel gesteld dat zelfs indien uw juridische argumenten kloppen, hetgeen mijn opdrachtgever nadrukkelijk ontkent, u nog steeds een bedrag verschuldigd bent. U wenst thans bedragen die u heeft betaald aan Ferratum Ltd te verrekenen met Global Finance Guarantee Management OU hetgeen een andere entiteit is. Ik verzoek u vriendelijk om ons toe te lichten op basis van welke grondslag (wet en/of jurisprudentie) u deze vordering kan verrekeningen met een andere – nog niet nader gespecificeerde – vordering op een andere entiteit.
ik ben er denk ik klaar mee, ik betaal die 37,59 wel want de dreigbrieven die ik blijf ontvangen wordt ik gewoon zenuwachtig van