Wanneer iets onjuist wordt geponeerd is het uiteraard prima dat dat wordt weerlegd.Moneyman schreef: ↑16 okt 2020 08:23Sorry ML, maar dit is gewoon niet waar. In de discussie met Jablan wordt vooral juist op de inhoud gespeeld - zij het dat die inhoud steeds vakkundig ontweken wordt en dat de discussie dan juist door Jablan teruggedraaid wordt op de (kwalificaties en/of kennis van) de persoon.moederslink schreef: ↑15 okt 2020 23:13Het valt mij op dat Jablan wel erg onder vuur ligt en door een aantal forummers steeds aangepakt wordt. Of je negeert hem of houdt hier mee op. Dit is zo op de man spelen en ik vind het langzamerhand behoorlijk kwalijk en stuitend.
Ik snap best dat je het vervelend vindt, maar deze weergave is gewoon feitelijk en voor iedereen controleerbaar onjuist.
Waar ik mij vooral aan stoor is dat dat niet door een of twee wordt gedaan , maar er gelijk meerdere " aan meedoen" .
Dan stel ik mij een schoolplein voor waar 1 jongetje een duw van een ander krijgt en dan komen er gelijk 4 -5 andere jongetjes bij die ook zo nodig een duw moeten geven.
Dan gaat het gepeste jongetje misschien huilen of geeft een grote b** en dan komen er nog meer ' pesters ' bij , ( net als in het ' echte ' leven ) . Ik vind dat kwalijk en schadelijk.
NB : ik realiseer mij dat het woord " pesten " in deze niet correct is.