Huiskamer
Re: Huiskamer
Je moet vooral je gezonde verstand gebruiken als je wilt kopen of verkopen via MP. Als het te mooi lijkt om waar te zijn.....
@hebra
Wat is het nut van die grote quotes?
Wat is het nut van die grote quotes?
@Lady
Wat is het nut van die korte reactie`s?
Wat is het nut van die korte reactie`s?
hebra98
vindt dit leuk
-
Niet alles weghalen dat niet nodig is of het verkeerde weghalen. Nu druk ik bijvoorbeeld bij jouw bericht op de quote knop en krijg ik de quote die jij hebt gedaan er ook bij. Dus haal ik de quote van lady uit het bericht van jou dat ik quote.scharrelschipper schreef: ↑29 okt 2020 13:08Als ik ergens op reageer,probeer ik alleen dat stukje te quoten waar het om gaat.
Maar dat lukt dus niet altijd.
Wat doe ik verkeerd?
@scharrelschipper
Als u dan te veel gequote hebt naar uw zin, kunt u in volledige bewerker een deel verwijderen.
Als u dan te veel gequote hebt naar uw zin, kunt u in volledige bewerker een deel verwijderen.
-
De hoeveelheid neerslag verschilt klimatologisch ook nog een beetje per regio:
Het Drielandenpunt is behoorlijk nat
Waarom ineens in alle reacties Rapporteer, Citeer?
En het IJsselmeer opvallend droogBob Schurkjens schreef: ↑29 okt 2020 13:54De hoeveelheid neerslag verschilt klimatologisch ook nog een beetje per regio:
Logisch. Daar meten ze de neerslag van drie landen.
hebra98
vindt dit leuk
De reactie van Lady1234 was weliswaar kort, maar bevatte toch een duidelijke vraag?
Daarbij komt dat het gebruik van onnodig lange citaten -- ik aarzel nu om dat "quotes" te noemen, aangezien dat Engels is -- tegen de huisregels is:
• Overmatig gebruik van de citeerfunctie is niet toegestaan. Een quote van een eerder bericht dient dus relevant te zijn voor de nieuwe post waarin deze verwerkt is, en die nieuwe post moet ook inhoudelijk iets constructiefs toevoegen.
Moneyman
, moederslink
, kuklos
en Lady1234
vinden dit leuk
-
>>Bob Schurkjens schreef: ↑29 okt 2020 16:28Welnu, een droge constatering.
Of toch een beetje natte vinger werk.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Ik krijg er tranen in mijn ogen van.Bob Schurkjens schreef: ↑29 okt 2020 16:28Welnu, een droge constatering.
>>witte angora schreef: ↑29 okt 2020 17:32Ik krijg er tranen in mijn ogen van.
Wat hebben uien hier nu weer mee te maken
Of lig je dubbel?
Ik neem je niks kwalijk hoor, iedereen weet toch dat je uit Engeland komt. Dat Engels heeft wel wat vind ik, erg herkenbaar. Welk deel als ik vragen mag, gewoon uit pure belangstelling hoor. Misschien moet ik daar wel heen om een PUB te openen.Daarbij komt dat het gebruik van onnodig lange citaten -- ik aarzel nu om dat "quotes" te noemen, aangezien dat Engels is
Is dat zo, weet "iedereen" dat ik uit Engeland kom? Ik heb werkelijk geen idee hoe u daarbij komt. Ik ben er vaak geweest hoor, daar niet van, dus in zekere zin zou men zelfs kunnen zeggen dat ik vaak uit Engeland ben gekomen. Er zijn tal van mooie of interessante plekken in het hele Verenigd Koninkrijk. Als u écht geïnteresseerd bent, zal ik u graag enkele aanbevelingen doen.
kuklos
vindt dit leuk