Ach, eetcafe, ik vrees dat u zich door iemand heeft laten beetnemen. Mijn beroep is geen senior network advisor, is dat ook nooit geweest en het heeft ook nooit bij mijn profiel hier op het forum gestaan. Ook niet bij enig ander profiel, natuurlijk. U zit helaas bij een verkeerd LinkedIn-profiel te kijken.eetcafe schreef: ↑30 okt 2020 11:36Ik dacht toch echt dat ik in uw profiel uw beroep had gelezen, senior network advisor. En als ik dan bij LinkedIn of Google kijk, ziet het er allemaal Engels uit. Vandaar...en de vraag van @Kuklos is dan ook meteen beantwoord.
Alleen het beroep is niet meer te lezen, dat is dan wel weer een beetje jammer. Maakt verder niet uit, u heeft een fantastisch beroep. Ik snap dan ook wel weer dat u bij het topic ,,banken slaan door,, geen problemen heeft regelmatige grote transactie`s naar het buitenland. Ik vond het al vreemd, een particulier die met regelmaat grote bedragen overmaakt, maar dat is nu ook gelukkig weer duidelijk.
En wat het met enige regelmaat overmaken van grote bedragen betreft: waarom zou dat tot het takenpakket van een senior network advisor horen en waarom is het vreemd als een particulier dat doet? U kunt het zich kennelijk niet voorstellen, maar er zijn toch echt vermogende particulieren -- en ik ben daar een van, tot mijn genoegen .