LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Tokkie

Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Ongelezen bericht door Tokkie »

Ben je lid van Chello? Dat is nodig om je deelname aan de petitie te valideren. Doe mee! Samen krijgen we de arroganto's van UPC wel klein. We gaan Chello mentaal breken. :)

Tokkie

Re: Petitie Coax tegen Chello: doe mee!

Ongelezen bericht door Tokkie »

http://www.coax.nl/actie
Daar dus meedoen aan de actie. Was het vergeten foutje! :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en iedereen invullen die hap

weet dat Chello doof is voor klachten van hun klanten, maar niet geschoten is altijd mis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

uiteraard aan meegewerkt 8)

active16

Ongelezen bericht door active16 »

Ik heb hem ook ingevuld,ben benieuwd of Chello zich hier wat van aantrekt

Gast

toch jammer dat Radar te veel belangen heeft in UPC/Chello om er aandacht aan te besteden :cry:

Gast

upc is maar op een manier te stoppen, en dat is met zijn allen die upc gebruiken, masaal gaan opzeggen en een schotel ontvanger kopen.
ben je nog goedkoper uit ook.
Abo per jaar kost 19,- euro eenmalige kosten 75 euro voor de kaart en iets van 16 euro administratie kosten.
Een komplete set schotel + kabels, beugels etc etc en digitale ontvanger a 362 euro, en ja daar zitten de kosten van de canal digital kaart al in.
heb je veeeeeeeel meeeeeer kanalen en geen gezijk van UPC.
Mijn internet gaat overigens via de telefoon, maar werkt voor mij een volle 100%, en heb geen gezuer gehad dat ik te veel download of zo.
Maar ja inplaats op te zeggen lopen we hier maar te zijken en te zeuren, wanneer doe je eens wat stelletje sukkels, wanneer neem jij het stuur in handen en stuur je de andere kant uit.
Hou op te zeuren en kappen met die UPC, doe net als ik werk hardstikke goed, en je slaapt een stuk lekkerder.

claudiakk

Ongelezen bericht door claudiakk »

Het meest storen mij de uiterst onvriendelijke mailtjes die ze sturen als je je datalimiet overschreid.
Ik weet niet wie die sufferd is die die mailtjes opmaakt, maar die heeft in ieder geval geen les gehad in communicatietechnieken.

Wij denken eraan om maar over te stappen naar een andere provider, want wat je ook klaagt bij UPC, het haalt toch weinig uit.
Eigelijk zou iedereen dat moeten doen, zo dat ze eens weten dat ze niet zonder klanten kunnen.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

Mensen pas op

UPC is momenteel druk bezig met een offensief om je UPC telefoon aan te smeren, als je een Chello verbinding hebt

Heb net een dama aan de telefoon gehad, die vroeg of ik tevreden was over Chello, want als Chello klant kon ze me een fantastische aanbieding doen voor UPC telefonie..

Jaja fantastische aanbieding...

Komt er gewoon op neer dat ze proberen je overstap naar ADSL onmogelijk te maken, omdat ze tijden je Try & Buy je KPN lijn al gaan opzeggen........

Dus pas op mensen trap er niet in, want dan ben je helemaal overgeleverd aan UPC

Ze wist me trouwens eerst ook nog eens te vertellen dat er helemaal geen limiet was bij Classic en dat je zoveel kon downloaden wat je wou, maar toen ik bleef zeggen van 40GB ging ze dat toch maar even navragen bij collega, en kwam terug met fantstische verhaal van de FUP, jaja een FUB die al een jaar hetzelfde is....
Vervolgens kreeg ik ook nog te horen dat ik dan zeker heel veel downloade :cry: :?:

Gast

SVP gesprek opnemen kan van pas komen laterz :lol:

Michellangelo

Wat je ook doet, vraag om een schriftelijke bevestiging!
Als ze je beloven dat je een actie hebt, dan eerst schriftelijk de actie en dat je eraan meedoet alvorens het te accepteren. Dat geld voor al die andere onzin ook! Vraag alles schriftelijk, geen telefonische verkoop accepteren :)

Michellangelo

en ik zie dat de koude douche lekker hard gaat, dus leef jullie uit, zet ze onder de douche ;)

Gast

Zouden ze de koude douche bekend maken ????

MACHT VAN EEN MONOPOLIST
http://frontpage.fok.nl/nieuws/51485

Michellangelo

Als Radar geloofwaardig wilt blijven zullen ze wel moeten... Een consumentenprogramma kan zijn objectiviteit niet laten afhangen van met wie ze te maken krijgen. Als dat wel gebeurt, dan behoud Radar natuurlijk geen enkel bestaansrecht meer, en dat willen ze toch echt niet riskeren denk ik.

claudiakk

Ongelezen bericht door claudiakk »

Nou ik heb opgezegd.
Naar aanleiding van die vervelende mailtjes, waarvan ik er intussen 2 heb, ben ik eens gaan bellen.
Die mevrouw die ik aan de lijn had, was ook al niet alleraardigst.
Tja zei ze, dat komt ervan he, je mag ook niet zovee downloaden....daarom heeft iedereen een ander modem gekregen en kunnen we dat beter in de gate houden.
Toen ik haar vroeg naar het fair use beleid, en dat ik zo toch niet kon weten hoeveel ik mocht downloaden was het antwoord...nou dan weet je het nu....
Nou ik was klaar met Chello, ik had het helemaal gehad!
Ik vroeg haar hoe ik op moest zeggen, want ik wou zo geen klant meer zijn. Oh zei ze, dat kan ik gelijk voor u regelen hoor, en zo gezegd, zo gedaan....
Wij gaan nu over naar planet, zijn goedkoper, en hebben geen datalimiet....dus toedeledokie Chello!!!

Gast

ben bang dat Chello geen douche zal krijgen, of het moet een warme zijn voor al het reclame geld dat z in de publieke omroep storten :s

Radar wees eens eerlijk: Of geef belangen toe of behandel dit een keer

Gast

Misschien kan Radar ook eens onderzoek doen naar het verplichten van hun personeel om hier positieve reacties te schrijven?????????

Michellangelo

update, XS4All doet zijn datalimiet en fup in de prullebak...
ze straften al niet, maar nu schaffen ze hem helemaal af. Bij deze weer een optie erbij om te overwegen ;)

update:
Radar heeft een warme douche gegeven aan een bowlingzaak, mooi voor de bowlingzaak en degenen die gratis drankjes hebben gekregen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat Radar iets met de koude douches voor Chello zal gaan doen.

Gast

Kan RADAR iets doen of gaan de publieke omroepen 1 maart 2005 door toedoen van de kabelmaatschappijen op zwart :?:

Gesloten