Ik heb al sinds ander half jaar last van een tennisarm. Was tot op heden aan het werk als cassiere.
Intussen heb ik steeds meer last van mijn arm onder andere komt het ook tot uitvallen van de spieren.
Ik ben bij een chirurg in Duitsland in behandeling. Ik vertrouw deze arts, dit is belangrijk.
In het verleden ben ik al vaker geopereerd door deze arts, ook hier heeft het cz tot op heden alles vergoed.
Nu is het echter zo, dat ik al een gedoe had met een akkoord verklaring, eerst werd er gezegt dat er niet genoeg informatie aanwezig is. Daarop heb ik een klacht ingediend. Enige dagen later werd ik gebeld en werd mij als nog zonder tegen woord een akkoord verklaring gegeven van het cz.
De ingreep van mij behandelende arts kost met stationäir verblijf van 2 dagen €3721.55.
Het cz wil mij alleen een vergoeding geven van €2.547,22. Dit is veel te weinig.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
€3721,55 - €2.547,22 = €1.174,33
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Als nog heb ik mijzelf dan weer met mijn behandelende arts in verbinding gezet.
Hij weet ook niet goed wat hij hierop moet zeggen. Dit is begrijpelijk.
Hij is zo tegemoetkomend en vroeg mij in een email of het Cz bereid is als nog 20% bij het bedrag te doen van €2.547,22.
De rest zou de arts dan voor zijn eigen rekening nemen.
Ik heb dus weer een bezwaar ingediend
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Dit heen en weer je wordt er gewoon gek van. Waar voor is men eigenlijk nog verzekerd ?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mijn operatie is gepland op 7 december, de tijd loopt gewoon door. Echter wens ik mijzelf dat deze ingreep kan worden gedaan en dat het cz tegemoet komender is.