Het lijken Juul en Bernie wel.
Ben trouwens benieuwd hoe ze in Holland* hebben gestemd.
*) https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Holland_(Michigan)
Het lijken Juul en Bernie wel.
Ach, dit soort mensen betaalt mijn salaris maar als je ermee te maken hebt, is het goed rukfonsflons schreef: ↑06 nov 2020 21:16Pffff, wat een frustratie. Ik zit met iemand in geschil, die zit moeilijk te doen omdat hij er mee weg denkt te komen waardoor ik genoodzaakt was een advocaat in te schakelen. Dat kost belachelijk klauwen met geld, wat uiteraard uiteindelijk (hopelijk) op hem verhaald wordt omdat het kansloos is. Heb hem zo duidelijk uitgelegd dat ie gewoon geen eikel moest zijn en principes werken alleen als ze kloppen. Nu ben ik dus min of meer genoodzaakt om iemand die het al lastig heeft in totaal overbodige problemen te brengen. Waarom doe je dat zul je denken? Nou, omdat ik geen pannekoek ben en me niet laat besodemieteren. Niks ten nadele van advocaten, maar ik heb er het liefst zo min mogelijk mee te maken. Zo, nu een wijntje om de frustratie weg te drinken.
Van twee "kwaden"het minst slechte.Bob Schurkjens schreef: ↑07 nov 2020 19:20Joehoe. Joe Biden heeft gewonnen! Dat heeft het Amerikaanse persbureau AP bekendgemaakt. Ze zullen het wel goed hebben want anders is hun reputatie down the drain.
Van twee "kwaden"het minst slechte.Bob Schurkjens schreef: ↑07 nov 2020 19:20Joehoe. Joe Biden heeft gewonnen! Dat heeft het Amerikaanse persbureau AP bekendgemaakt. Ze zullen het wel goed hebben want anders is hun reputatie down the drain.
Jee, krijg ik me toch de bibbers... Gelukkig heb ik de afgelopen maanden genoeg gehamsterd. Heb er een stuk of 40 liggen, de helft nieuw, meeste via MP nota bene. De meeste 1000 stukjes, maar ook een paar van 3000, 4000, 5000 en twee van 6000. Voorlopig kan ik vooruit...breien schreef: ↑08 nov 2020 12:30LET OP! Witte Angora. Deze waarschuwing is voor jou.
Puzzeltekort dreigt - https://nos.nl/l/2355658#UPDATE-container-48865496
O o, nu wordt ik bang. Wat jij kennelijk nog niet door hebt is dat ik een mystery guest ben, observerend hoe mensen met de Coronamaatregelen omgaan, waarna ik geacht wordt mijn bevindingen in het Corona-topic te delen. Het RIVM leest namelijk mee. Mark zelf niet, maar een aantal hoge ambtenaren wel. Media ook trouwens. En vervolgens wordt er op mijn bevindingen geacteerd. Je mag Mark uiteraard inlichten, maar hij wordt morgen sowieso al bijgepraat.
mijn kinderen mopperden al als ze mandarijntjes of van die keiharde appeltjes uit eigen tuin aan de deur kregen.witte angora schreef: ↑09 nov 2020 12:20Het advies in Amsterdam is om met Sint-Maarten geen snoep te geven, maar spruitjes.
Sja, de komkommers zijn op...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... uisblijven
Maar dan niet met vraag 1, de senaat, of vraag 2, de stem voor de afgevaardigde voor het huis, maar alleen vraag 3, de keuze voor de presidentskandidaat. Ik heb nl begrepen dat het één stembiljet was, voor alle drie de verkiezingen, en over 1 e 2 hoor je hem niet.