Huiskamer
Re: Huiskamer
En om 19.00 studio sport
-
Nou, met dat vuurwerk met de jaar wisseling zal het wel mee vallen denk ik.
Al de hele maand hoor en zie ik overal in Zeeland en Brabant volop knallen en flitsen.
Dan zal het toch wel op raken?
Is die avondklok ook niet nodig.
Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
Al de hele maand hoor en zie ik overal in Zeeland en Brabant volop knallen en flitsen.
Dan zal het toch wel op raken?
Is die avondklok ook niet nodig.
Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
Ik hoop het. Dat die regering eens even met beide voeten op de grond wordt gezet en duidelijk wordt gemaakt dat ze te ver gaan. Als je maar continue met maatregelen blijft komen die niet werken, dan moet je eens concluderen dat je het anders aan moet pakken en dat betekent misschien even op de blaren zitten. Je kunt een land niet een jaar lang als gevangenis gebruiken (behalve Australië uiteraard, dat ging jarenlang perfect en kijk wat voor aardige mensen er nu wonen).scharrelschipper schreef: ↑13 dec 2020 19:58Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Ik vrees van niet. De mensen zijn zo braaf, velen vragen zelf om hardere maatregelen en nog hardere maatregelen.
En in maart allemaal weer op vvd en Rutte stemmen uiteraard, want ze hebben ons zo goed door de crisis geleid.
En in maart allemaal weer op vvd en Rutte stemmen uiteraard, want ze hebben ons zo goed door de crisis geleid.
scharrelschipper
vindt dit leuk
-
Hopelijk is men tot inkeer gekomen en stemt men anders.J. Deltoer schreef: ↑13 dec 2020 21:50Ik vrees van niet. De mensen zijn zo braaf, velen vragen zelf om hardere maatregelen en nog hardere maatregelen.
Ik blijf hopen op het gezonde verstand van mijn medemensen.
Niet dat ik nu een stemadvies wil uitbrengen
-
Yep mate,Aussies are oke!!Nijogeth schreef: ↑13 dec 2020 21:35Ik hoop het. Dat die regering eens even met beide voeten op de grond wordt gezet en duidelijk wordt gemaakt dat ze te ver gaan. Als je maar continue met maatregelen blijft komen die niet werken, dan moet je eens concluderen dat je het anders aan moet pakken en dat betekent misschien even op de blaren zitten. Je kunt een land niet een jaar lang als gevangenis gebruiken (behalve Australië uiteraard, dat ging jarenlang perfect en kijk wat voor aardige mensen er nu wonen).scharrelschipper schreef: ↑13 dec 2020 19:58Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
Ben er 2 keer geweest,goed volk daar!
Even op de blaren zitten? Met de bekende mortaliteit van het virus (~0,25%), wordt het voor 45.000 Nederlanders in de kist liggen. En dat is nog los van de gevolgen van de instortende maatschappij die zo'n influx van patiënten in ons zorgstelsel zal betekenen.Nijogeth schreef: ↑13 dec 2020 21:35Ik hoop het. Dat die regering eens even met beide voeten op de grond wordt gezet en duidelijk wordt gemaakt dat ze te ver gaan. Als je maar continue met maatregelen blijft komen die niet werken, dan moet je eens concluderen dat je het anders aan moet pakken en dat betekent misschien even op de blaren zitten. Je kunt een land niet een jaar lang als gevangenis gebruiken (behalve Australië uiteraard, dat ging jarenlang perfect en kijk wat voor aardige mensen er nu wonen).scharrelschipper schreef: ↑13 dec 2020 19:58Als die wel ingevoerd gaat worden ben ik bang dat de pl****s echt uit gaat breken.
Denk je nou serieus als er een maatregel zou zijn, die in de categorie "even op de blaren zitten" zou vallen, ze die 9 maanden geleden niet meteen hadden genomen?
Erthanax
vindt dit leuk
Momenteel denk ik inderdaad dat ze dat niet gedaan zouden hebben. Die regering weet totaal niet meer wat ze doen.
Vaak blijven van zulke digitale "goede ideeën" niet zoveel over, als men de verantwoordelijkheid van de gevolgen ervan, óók moet dragen.
Beetje hetzelfde met al die experimenten waarbij burgers, regelmatig online voorstander van zwaarder straffen, de plek van een rechter in nemen. Dan straffen die doorgaans minder zwaar als een echte rechter in zo'n situatie doet.
Geen persconferentie dinsdag, maar “Premier Rutte houdt vanavond toespraak vanuit het Torentje”
https://nos.nl/artikel/2360579-premier- ... entje.html
Waarom zouden wij wel 3 bezoekers mogen ontvangen en hij niet?breien schreef: ↑14 dec 2020 11:46Hopelijk zonder camera's erbij. Ook hij mag geen bezoekers ontvangen. Het goede voorbeeld eens nemen.Lowieze schreef: ↑14 dec 2020 10:02Geen persconferentie dinsdag, maar “Premier Rutte houdt vanavond toespraak vanuit het Torentje”
Ga er maar vanuit dat jij het straks ook niet meer mag.
Inderdaad.
Wordt druk in de winkels vanmiddag, denk ik...
Wordt druk in de winkels vanmiddag, denk ik...
-
En allemaal op anderhalve meter afstand en een mondkapje op.breien schreef: ↑14 dec 2020 11:46Hopelijk zonder camera's erbij. Ook hij mag geen bezoekers ontvangen. Het goede voorbeeld eens nemen.Lowieze schreef: ↑14 dec 2020 10:02Geen persconferentie dinsdag, maar “Premier Rutte houdt vanavond toespraak vanuit het Torentje”
Gaat het hier nu over corona? In het coronatopic gaat het over de bijbel. Het lijkt wel of iedereen de weg kwijt is. Vandaar mijn vraag.
Geeft niks hoor breien, we mogen hier over van alles praten.
Misschien sluit de winkel, maar openen ze straks alleen nog als afhaalpunt?
Misschien sluit de winkel, maar openen ze straks alleen nog als afhaalpunt?
Zullen we het gewoon eens hebben over: onder ons
http://www.innersloth.com/gameAmongUs.php
Wie speelt dit?
http://www.innersloth.com/gameAmongUs.php
Wie speelt dit?
Mijn kinderen (puberleeftijd)