Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Kom net uit het dorp, was er al een week niet op uit geweest, wat een compleet gekkenhuis!!
Rijen en rijendik!
opstekertje :
voor mijn ogen gebeurde een ongeluk, vrouw komt ten val met haar fiets, ligt voor pampus op straat , bloedende hoofdwond.....
Een malloot staat alleen maar alles te filmen
De rest vd omstanders?
Twee , zorgzaam op hun knieën bij het slachtoffer, één die de spullen vh slachtoffer verzamelt en een stoel klaar zet, één directe verkeersregelaar, auto.s die direct inhouden , veel compassie, veel aardigheid.
Ik ben doorgefietst , heb daar verder niets te zoeken.
Rijen en rijendik!
opstekertje :
voor mijn ogen gebeurde een ongeluk, vrouw komt ten val met haar fiets, ligt voor pampus op straat , bloedende hoofdwond.....
De rest vd omstanders?
Twee , zorgzaam op hun knieën bij het slachtoffer, één die de spullen vh slachtoffer verzamelt en een stoel klaar zet, één directe verkeersregelaar, auto.s die direct inhouden , veel compassie, veel aardigheid.
Ik ben doorgefietst , heb daar verder niets te zoeken.
Herkenbaar. T is een gekkenhuis op straat.moederslink schreef: ↑14 dec 2020 14:59Kom net uit het dorp, was er al een week niet op uit geweest, wat een compleet gekkenhuis!!
Rijen en rijendik!
Geeft niks hoor. Mijn reactie sloeg meer kwink dan op jou.
Nooit van gehoord. Een soort "Wie is de mol?", maar dan anders, als ik het goed begrijp?alfatrion schreef: ↑14 dec 2020 13:58Zullen we het gewoon eens hebben over: onder ons
http://www.innersloth.com/gameAmongUs.php
Wie speelt dit?
Van ochtend naar Gogh geweest boodschappen doen zeer druk , op terug weg even ons dorp in geweest ,geen parkeerplaats te vinden .
Yes. Het is erg leuk kan ik je vertellen. Dit spel kun je op 1,5 meter van anderen heel spelen. Je kan het met 4 - 10 spelers spelen en dan 1 - 3 mollen hebben. De spelers moeten taken uitvoeren terwijl de mol de spelers probeert om te leggen. De spelers kunnen winnen door alle taken uit te voeren of de mol er uit te zetten.
Ik zat in een spel met 10 spelers en twee mollen. Op een gegeven moment roept Groen dat hij denkt dat Wit de mol is. Ik geef daarop aan dat Wit bij mij was. Groen zegt vervolgens dat hij denkt dat Wit en ik de mollen zijn. Ik geef daarop aan dat ik denk dat Groen de mol is. We hebben er met zijn alle over gestemd en besloten om Groen de luchtsluis te laten zien. Daarop kregen we te zien dat Groen niet de mol was, maar zeg nu zelf, hij gedroeg zich wel verdacht. Terwijl het spel zich vorderden ging er steeds meer spelers uit het spel. Sommige stemde we weg en anderen werden omgelegd door de twee mollen. Op het einde kon iedereen zien dat Wit en ik de twee mollen waren.
Laatst gewijzigd door alfatrion op 14 dec 2020 16:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Erthanax
vindt dit leuk
Het wordt dat dit soort volslagen randdebielen die camera eens rectaal naar binnen gebracht krijgt. Eens kijken hoe leuk filmen dan nog is.moederslink schreef: ↑14 dec 2020 14:59voor mijn ogen gebeurde een ongeluk, vrouw komt ten val met haar fiets, ligt voor pampus op straat , bloedende hoofdwond.....
En dat dan uiteraard filmen en op alle social media delen. dat is immers wat de filmer leuk vindt. Dus als het hem overkomt is het voor hem nog leuker.
Wij hadden met vriendenweekend in oktober ook een soort wie is de mol gedaan. De persoon die de mol was hoefde uiteindelijk niet veel te doen. De meeste opdrachten werden uiteindelijk al door onkunde niet gehaald. Zelfs een simpel vliegtuigje vouwen dat daadwerkelijk een meter of 3 kon vliegen, dat was voor de meesten een onmogelijke opgave. Maar we hebben wel gelachen met zijn allen.
Leuke tip, thanks! Ik kende het niet voordat jij erover begon, maar ik denk dat het binnenkort wel in m'n spellenkast ligt
Digitale spellenkast dan... Toch?
Nee. Ik ben niet van digitale spellen.
Driegangen-Kerstdiner 2020:
1e gang
Niet veel soeps
2e gang
In de puree
Ruttes Doofpotje, naar grootmoeders recept
Gedopte bonen
Gebakken peren
3e gang
Haagse Bluf
1e gang
Niet veel soeps
2e gang
In de puree
Ruttes Doofpotje, naar grootmoeders recept
Gedopte bonen
Gebakken peren
3e gang
Haagse Bluf
Erthanax
, scharrelschipper
en moederslink
vinden dit leuk
Sinds Wolfenstein 3D (Pang. "Mein Himmel!") en Commander Keen in 1992 heb ik weinig meer gegamed, maar deze klinkt wel leuk. De luiaard is bovendien een zeer innemend dier. Rivaliserende mannetjes kunnen overigens bloederige gevechten houden; heel akelig, omdat het wel in slow-motion gaat. Volgens ongepubliceerde bronnen was dit een inspiratiebron voor Sam Peckinpah.
Je hoeft het niet te kopen. De app is beschikbaar voor het Apple platform en ook Android. Op de PC kun je het spelen door https://www.bluestacks.com/ te installeren. Er zijn wel knuffels te krijgen https://www.amazon.nl/Liandan-Knuffels- ... 08LB7XCRK/
Begin 2020 komt er een nieuwe map uit. Daarvan introductiefilmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=nja3RHovgVQ
Vandaag voor een collega tabak meegenomen, want die verslavingszorg is aan de aandacht van de regering ontsnapt. De prijsverschillen zijn echt groot: Duitsland 50 Marlboro voor 15 Euro, Nederland 20 van hetzelfde merk voor 10 Euro. Omgerekend een verhouding 5:3
Gisteren in Dl shag gekocht 4,55 per pakje hier 8,60 ( aldi ) en het noodzakelijke mee genomen en tanken . Totaal 190 euro goedkoper dan Nederland.
Jablan
vindt dit leuk
-
Vandaag het kleinste vogeltje van ons land van dichtbij mogen aanschouwen: het goudhaantje. Wat is dat een mooi vogeltje!
moederslink
, Erthanax
en Moneyman
vinden dit leuk
-
Over wijn gesproken, we hebben al het hele jaar geen wijnproeverij kunnen bezoeken, dus de wijnkelder begint wat gaten te vertonen. Gelukkig hebben we afgelopen september in Duitsland nog wat gekocht, maar dit is het zoveelste "leuke" wat niet meer kan.
Ik heb het vandaag dus maar laten bezorgen.