Dan heb je, vermits een van die 5 zitplaatsen voor jezelf is, nog steeds 2 zitplaatsen teveel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic
-
Re: Coronavirus - algemeen topic
Een patiënt die op de intensive care in Alkmaar lag is afgelopen week overgebracht naar een ziekenhuis in Duitsland om daar betere zorg te kunnen krijgen.moederslink schreef: ↑23 dec 2020 13:47Het Radboudziekenhuis Nijmegen slaat alarm : de IC.s en SEH stromen vol. Nu al dient de vraag :" wie wel, wie niet ?"
In de ambulance liggend word je al doorgestuurd naar een ander ZH.
Maar ook in de omliggende steden is al bijna geen plaats meer.
Heel erg zorgelijk dus allemaal.
Er is niet alleen een tekort aan verpleegkundigen door alle bezuinigingen van de afgelopen jaren, maar de ziekenhuizen kampen ook met artsen en verpleegkundigen die zelf ziek zijn.
moederslink
vindt dit leuk
De kleuter is terug.Moneyman schreef: ↑23 dec 2020 14:00Je vraagt er ook wel echt om he...Nijogeth schreef: ↑23 dec 2020 13:40Nu ik mijn eigen appartement heb en daardoor niet echt aan regels gebonden ben, is het fijn om weer eens de hele vriendengroep bij elkaar te hebben gehad en om eens een andere groep mensen uit te nodigen die ik al lang niet meer had gezien. En ja, ik weet het, je mag maar een beperkt aantal mensen uitnodigen, dus heb ik maar 5 zitplaatsen beschikbaar voorlopig. De rest moet op kratjes zitten.
Ja, dat weet ik. Gelukkig heb ik niet echt vervelende buren. Aangezien ik de op 2 na oudste koper in het gebouw ben. En daarbij zitten de meesten er nog niet in en zijn er ook een aantal buren al langs geweest (met meenemen van eigen stoel) voor een biertje.witte angora schreef: ↑23 dec 2020 14:19Dan heb je, vermits een van die 5 zitplaatsen voor jezelf is, nog steeds 2 zitplaatsen teveel.
-
Troost je, ik heb hier vier eethoekstoelen en drie fauteuils. Ik ben toch echt niet van plan een van die eethoekstoelen naar de kringloop te brengen uit oogpunt van het feit dat er maar maximaal twee mensen op visite mogen komen. Ik ben dus ook niet zo braaf.
En mocht er een eethoekstoelenBoa langs komen, dan kan hij een kop koffie krijgen alvorens een bon uit te schrijven.
En mocht er een eethoekstoelenBoa langs komen, dan kan hij een kop koffie krijgen alvorens een bon uit te schrijven.
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op
https://www.ad.nl/buitenland/britten-on ... ~a4b1bea0/
En dan zijn er nog steeds mensen die gerust 10 mensen of meer uitnodigen met de kerst. “We doen de gordijnen wel dicht, dan ziet niemand het”. Hoe dom kun je zijn.
En dan zijn er nog steeds mensen die gerust 10 mensen of meer uitnodigen met de kerst. “We doen de gordijnen wel dicht, dan ziet niemand het”. Hoe dom kun je zijn.
moederslink
, reggie2
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
-
Sja, de enige verklaring is dat iedereen zich netjes aan de regels houdt, nietwaar?
Is dat zo? Misschien komen we nu wel tot de conclusie dat dit virus gewoon sterker is dan wij met al onze wijsheid dachten.witte angora schreef: ↑23 dec 2020 17:17Sja, de enige verklaring is dat iedereen zich netjes aan de regels houdt, nietwaar?
16again
vindt dit leuk
Nijogeth had wat mij betreft een hele goede bijdrage. En in plaats van daar inhoudelijk op in te gaan, wordt alleen schande gesproken over vrienden groepen.reggie2 schreef: ↑23 dec 2020 15:34De kleuter is terug.Moneyman schreef: ↑23 dec 2020 14:00Je vraagt er ook wel echt om he...Nijogeth schreef: ↑23 dec 2020 13:40Nu ik mijn eigen appartement heb en daardoor niet echt aan regels gebonden ben, is het fijn om weer eens de hele vriendengroep bij elkaar te hebben gehad en om eens een andere groep mensen uit te nodigen die ik al lang niet meer had gezien. En ja, ik weet het, je mag maar een beperkt aantal mensen uitnodigen, dus heb ik maar 5 zitplaatsen beschikbaar voorlopig. De rest moet op kratjes zitten.
Laatst stond er al in het nieuws dat de politie bij vermoedens ook achter de voordeur komt kijken.Lowieze schreef: ↑23 dec 2020 17:13Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op
je hebt niet voor niks buren dus die Nijogeth krijgt vast wel bezoek.
Hopelijk ook elke mafklapper die schijt aan de regels heeft.
Lady1234
vindt dit leuk
Mischien moet jij eens een krant lezen?
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zie ... PLf8ZOA4Rs
Dat soort gasten zoals Nijogeth, en co mogen ze van mij echt goed aanpakken.
Nu zie ik weinig verschil tussen het gedrag van "dat soort gasten" en dat van de minister van Justitie en Veiligheid. Een goed voorbeeld doet goed volgen.reggie2 schreef: ↑23 dec 2020 18:24https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zie ... PLf8ZOA4Rs
Jij hoeft het verschil ook niet te zien.
Dus die mensen gaan allemaal zelf een bedrag ter hoogte van de boete overmaken?16again schreef: ↑23 dec 2020 18:40Nu zie ik weinig verschil tussen het gedrag van "dat soort gasten" en dat van de minister van Justitie en Veiligheid. Een goed voorbeeld doet goed volgen.reggie2 schreef: ↑23 dec 2020 18:24https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zie ... PLf8ZOA4Rs
Dat is toch nutteloos? Die boete is er toch voor om mensen angst aan te jagen. Achteraf is die boete eigenlijk nutteloos, want daar voorkom je de verspreiding van corona natuurlijk niet mee. En laat hier in het dorp nu amper gecontroleerd worden, want 1 van mijn maten woont recht tegenover het politiebureau en aangezien er veel rokers zijn, zien ze ons roken.
En Reggie, fijn dat je even meldt welk niveau je ook alweer hebt. Ga je nu ook nog inhoudelijk in op mijn bericht of vertik je dat?
En Reggie, fijn dat je even meldt welk niveau je ook alweer hebt. Ga je nu ook nog inhoudelijk in op mijn bericht of vertik je dat?
witte angora
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Serieus?? Jij wil antwoord op dat domme geklets van jou over de vriendjes die bij jou over de vloer komen?
Dacht toch dat ik daar al antwoord op heb gegeven. "Kleutergedrag".
Veel bravoure op het internet.
Dacht toch dat ik daar al antwoord op heb gegeven. "Kleutergedrag".
Veel bravoure op het internet.
Lady1234
vindt dit leuk
Nee, ik heb meerdere alinea's. Alleen reageren op 1 zin, is een beetje kinderachtig. Net als die laatste opmerking van je. Ik ben niet anders op internet dan in real life.
Yeah right.. dan blazen ze hoog van de toren dat ze zo slecht behandeld zijn en of de politie niets beters te doen heeft.
Maar een foto is genoeg?
Of een post op het internet?