Wat een ongelooflijk non-argument.16again schreef: ↑23 dec 2020 18:40Nu zie ik weinig verschil tussen het gedrag van "dat soort gasten" en dat van de minister van Justitie en Veiligheid. Een goed voorbeeld doet goed volgen.reggie2 schreef: ↑23 dec 2020 18:24https://eenvandaag.avrotros.nl/item/zie ... PLf8ZOA4Rs
Dat soort gasten zoals Nijogeth, en co mogen ze van mij echt goed aanpakken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic
Re: Coronavirus - algemeen topic
reggie2
vindt dit leuk
Maar wel consequent. Altijd anderen en andere situaties erbij halen om iets anders dat er niets mee te maken heeft goed te praten.
Ik haal er nooit geen anderen of andere situaties bij. Ik zeg gewoon wat ik zelf doe en accepteer de eventuele gevolgen. Maar het is natuurlijk onzin om na 4 uur een feestje op te breken en iedereen te beboeten, dat voorkomt echt geen corona.
Waarom? De insteek is hetzelfde: De regels gelden. Maar vooral voor een ander.
Echt, die kansloze discussie ga ik niet eens met je aan.
-
Misschien is het dan ook handiger om hem meteen zijn terechte gelijk te geven.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Hij heeft anders best een punt. Ik zie het in het onderwijs ook. Leerkrachten die corona hebben gehad, er zelfs goed ziek van zijn geweest, die bij elk kuchje weer naar de teststraat moeten. En dan mogen ze niet lesgeven tot de uitslag van de test bekend is en dan worden alle kinderen van die klas weer verdeeld over de andere klassen en leren ze niets.
Moneyman
vindt dit leuk
En terecht Maar 16again heeft vaker last van selectieve en gekleurde lezing.
Blijf aardig, on-topic en professioneel tegen elkaar, en probeer niets uit te lokken.
Fijne Feestdagen
Fijne Feestdagen
witte angora
en Jablan
vinden dit leuk
Selectief lezen en Cherrypicking van jouw kant 16again
16again heeft helaas langdurig en consequent moeite met reflecteren op de eigen perceptie en foutieve lezing. Op zich prima, alleen jammer dat het zulke vervelende en nutteloze discussies oproept. En al helemaal als er dan vervolgens ook nog allerlei drogredeneringen worden gebruikt.
reggie2
vindt dit leuk
-
Hoe is het in jullie omgeving? Hier is het rustig, errug rustig. Vanmorgen een oude kast naar het grof vuil gebracht, er was bijna niemand. Vervolgens een stukje in het bos wandelen: de parkeerplaats was voor 40% vol, plus 2 fietsers. Weinig mensen onderweg tegengekomen.
Dan denk je: het zal bij de super wel druk zijn. Dat had de filiaalmanager kennelijk ook bedacht. De meeste kassa's waren open, maar zeker de helft van de caissières had niks te doen. En op straat was het ook bepaald niet druk.
Oftewel: waar is iedereen???
Dan denk je: het zal bij de super wel druk zijn. Dat had de filiaalmanager kennelijk ook bedacht. De meeste kassa's waren open, maar zeker de helft van de caissières had niks te doen. En op straat was het ook bepaald niet druk.
Oftewel: waar is iedereen???
moederslink
vindt dit leuk
Thuis, hoop ik
Maar herkenbaar: ik ben gewoon aan 't werk, en het is heerlijk rustig op straat.
-
Ik kom net vd supermarkt vandaan , of ik had wéér mazzel of velen zijn gewoon thuis, maar het was wederom rustig.
Die supermarkten, zag ik op TV , draaien een recordomzet van 1 miljard dit jaar, méér dan ooit. Hoezo er is geen geld?
Die supermarkten, zag ik op TV , draaien een recordomzet van 1 miljard dit jaar, méér dan ooit. Hoezo er is geen geld?
De crux is vooral dat het geld momenteel anders en op andere plekken wordt besteed.
moederslink
vindt dit leuk