Ik wens iedereen een warme Kerst !
We leven in een nare spannende ongewisse tijd, toch hoop ik dat iedereen hoop en vertrouwen blijft houden én gezond blijft.
Zie om naar elkaar en houd je goed!
Fijne dagen!
Ja, voor mij dus ook. Net besloten. Mijn beste maat was redelijk op tijd afgewerkt, dus die komt bij mij pizza eten. Later schuiven er misschien wat meer mensen aan, dat zien we wel. Morgen vieren we bij mijn ouders kerst, want die eten vandaag bij mijn oma.scharrelschipper schreef: ↑24 dec 2020 15:09BIj ons wordt het vandaag pizza.
Morgen wordt het wel uitgebreid schaften met de kinderen.
Heb dit ooit eens live gezien putje zomer,ook toen ging de hele zaal plat.breien schreef: ↑24 dec 2020 18:02Zoooo 2020.
https://youtu.be/EtQ5f1xkdMc
Toch wens ik iedereen leuke/ prettige / vrolijke/ gezellige* feestdagen.
*keuze wat van toepassing is.
Nee, want de familie in Zagreb zit nog met de naweeën van de aardbeving in maart, toen het land op slot was. Komt goed, zodra Corona geen invloed meer heeft op het dagelijks leven.
Lijkt dus mee te vallen bij jullie,gelukkig maar.Jablan schreef: ↑29 dec 2020 23:01Nee, want de familie in Zagreb zit nog met de naweeën van de aardbeving in maart, toen het land op slot was. Komt goed, zodra Corona geen invloed meer heeft op het dagelijks leven.
Ja, want ons vakantiehuis staat iets verder weg van het epicentrum en de gasten - net aangekomen - hebben geen scheuren ontdekt. Wel hebben we weer eens lekkage bij een raam na een storm met 400 mm horizontale regen en windkracht 8. Lossen we op, zodra we weer zelf zijn. Kan trouwens nog gekker, we hebben ook al vier dagen ijzel meegemaakt en dan kun je helemaal niets meer.
We hebben trouwens vaker aardbevingen, maar de ondergrond bij ons is poreus kalksteen en dat dempt de trillingen. Verzekering schat het risico op schade door een aardverschuiving drie keer hoger in dan het risico op schade door een aardbeving.